Hier denk ik nog steeds een jongen. Maar de echoscopist zei bij de 13 weken echo dat het een meisjesnub is. De 19e gaan we het zeker weten!!! Allebei de geslachten zijn hier natuurlijk heel erg welkom
Heb ik soms ook. Dan vliegt de baby van de ene naar de andere kant en ben ik het hartje ineens kwijt. Aan de hartslag te zien was de beeb ook enorm druk. Hij piekte soms naar 175
Van de week toen ik de echo had gingen we ook even het hartje luisteren. Het was zo lastig om deze goed in beeld te krijgen, de baby bleef maar draaien. Hadden we hem stil, zwom hij weer weg.
Ahhh wat een stress! Ze zijn zo vliegensvlug en bewegelijk nu, en tegelijktijd zo klein. Dus grote kans dat hij gewoon foetsie is op een andere plek. Gisteren was de kleine uk ook continue aan het bewegen en was het hartje moeilijk te pinpointen
@Remama2018 Ik denk een meisje! Zeg ook al steeds "ze" en "haar" Mijn man denkt en de hele omgeving zegt een jongen. @Krokodil16 Wat naar! Waarschijnlijk zwemt die kleine gewoon alle kanten op
Hier denkt mijn hele omgeving bijna een meisje maar heb vannacht toevallig gedroomd dat ik een jongetje krijg ben zo benieuwd!
Ik denk trouwens ook een meisje. Mijn vriend een jongen haha. Ben benieuwd. Wij komen er met de 20 weken echo pas achter.
Net terug van de echo, Hij vroeg hoever ik was. Ik zei morgen 15 weken. Zegt hij ooh dat spant erom. Hmmm dat wilde ik niet horen. Het duurde best lang haha. Normaal niet erg maar wilden het zo graag weten. Hij ging eerst alles controleren. Van het hoofdje toen buikje toen de bips en benen. En toen EINDELIJK het geslacht. Wij krijgen een meisje❤ Mijn gevoel zat dus al die tijd goed!. Kan het niet omschrijven maar voelde het gewoon.
was het trouwens inderdaad nog lastig? Is het wel met zekerheid vast te stellen? Ben een beetje bang dat ik aanstaande za met 14+1 te vroeg ben
Het lastige is vooral dat het kindje goed moet liggen, ik ken iemand die heeft wel 3/4 echo's gehad omdat kindje de benen over elkaar bleef houden. Lekker preuts Volgensmij wist ze het uiteindelijk pas met 20 weken maar weet ik niet meer zeker. Het geslacht is in principe met 14 weken duidelijk gevormd geloof ik
Ik werd wel even bang toen hij dat zei, Maar hij zag duidelijk schaamlipjes. En als je die echo ziet dan zie je indd van die streepjes.
Dankjewel, Pfff hij maakte mij bang. Zei al zie ik niks mag je volgende week gewoon terug komen. Maar gelukkig zag hij duidelijk dat het een meisje is. Maar vind het nog wel eng straks ziet hij t verkeerd. Maar als je die foto ziet dan zie je toch streepjes? Ik zie het wel. Alleen door zijn reactie in t begin word je wel bang.