Hmm! Ga er vanuit dat ze weten wat ze doen. Maar goed in de gaten houden dus, als het maandag nog zo is gewoon eisen hoor!
ja mocht het dit weekend niet minder worden ga ik maandag terug met ochtendurine ! Gelukkig morgen een echo dus dat stelt me wel gerust...
@Remama2018 fijn dat het hartje mooi klopte! Voor de meiden die morgen gaan, veel plezier! Ik ben benieuwd!
Heel veel plezier meiden!!! En over dat kunnen slapen @Remama2018 hier denk ik het niet zoooveel spanning in mijn lijf
Bizar eigenlijk dames.... we kwamen hier samen op het forum toen we allemaal echt NET wisten dat we zwanger waren ik was pas 3 weken... en kijk ons nu Geslachtsbepaling en zelfs al geplande 20 weken echo's niet normaal hoe snel het gaat... laten we van elk moment genieten want het vliegt voorbij
Absoluut! Al ben in echt er heel blij dat het eerste stuk zo onwijs snel voorbij is gegaan! Bij mijn zoontje kropen die weken voorbij en vond ik echt verschrikkelijk Manmanman wat ben ik blij als die ballon straks knalt. Ik ben maar naar beneden gegaan want ik kan echt niet slapen
Wat spannend!! Veel plezier voor degenen die er vandaag achter komen of ze een jongen of meisje verwachten En ook superleuk voor iedereen die het al weet! Grappig dat ieders gevoel tot nu toe wel redelijk blijkt te kloppen. Afgelopen week ziek geweest en niet gewerkt. Zo'n beetje nergens zin in.. Ontzettend vaak hoofdpijn. Moe, misselijk.. gelukkig gaat het nu weer iets beter. Hier dus even iets minder actief geweest (in zo'n beetje alles.. haha). Ik heb wel meegelezen, maar jullie gingen een beetje te snel. We hebben wel een beginnetje gemaakt aan de babykamer. We hebben maar 3 slaapkamers dus de meisjes slapen sinds 2 nachtjes samen op een kamer. De eerste nacht was ruk (niet willen slapen en vervolgens de jongste om 04.45u wakker). Afgelopen nacht ging gelukkig super.. ze vinden het ook hartstikke gezellig samen! Mijn man zei al toen hij de babykamer rond keek: "Wow, nu wordt het wel ineens heel echt dat er nog eentje bij komt". En inderdaad.. dat beginnen we ons meer en meer te realiseren. Overmorgen alweer 16 weken. De 20 weken echo komt nu ook steeds dichterbij..
Echt niet normaal he, Besefte mij ineens dat ik volgende week 4 maanden zwanger ben❤ Het gaat nu ineens zo hard. In het begin kruipt de tijd voorbij.
Dankjewel allemaal!! ik ben zooooo benieuwd !! Toch moet ik geduld hebben tot vanavond bij de onthulling de echo wel al om 12.10uur moet echt sterk zijn en niet stiekem spieken hahaha