Nee je hoeft het niet te ruilen hoor maar koop iniedergeval niet teveel maatje 50 is mijn idee! Zoals ik het ervaren heb heeft mijn zoon toen ongeveer 3 weken maatje 50 gepast en daarna m aatje 56 geloof ik ietsjes langer! maar ook nu heb ik ook maatje 50 gekocht hoor aangezien de eerste weken er toch kleertjes moeten zijn Wij hebben gisteren ook voor het eerst kleertjes gekocht en ik vond het zo gek om op de meisjes afdeling te kijken! Maar uiteindelijk super goed geslaagd voor wat leuke spulletjes en kleertjes!
Ja hier hetzelfde, mijn dochter was ook wel flink, bijna 4kg, maar heeft ongeveer 4 weken in maat 50 gepast. Dus ik haal deze keer wel weer een paar setjes maat 50!
Bij mijn eerste zwangerschap was mijn craving..... frikandellen hahaha dus erger kan het niet gaan worden
Kan iemand de banner weer uitleggen? Heb wel de forums bbcode.. maar dan niet in zijn geheel plakken? Laatmaar hij doet het in 1 keer goed en ja heb 1 setje gekocht! Misschien dat ik die later nog post! Vond halfuur wel echt veels tekort haha!
jaaa en wij hebben dus van verschillende mensen al een kleinigheidje gekregen waaronder 3 setjes maat 50 dus ga zelf maar wat groter shoppen!
Hoeveel setjes van 50 zou ik nodig moeten hebben denk je?. 56 is dan niet te groot. Hoorde dat via een vlog van een verloskundige dat er vaak te grote kleding voor een baby in de koffer zit. Haha wat is het moeilijk he. Ach 3 weken dan kunnen we dan weer lekker shoppen haha. Oooh wat leuk!. Heb je veel gekocht?. Ik heb nu toevallig alles roze maar vind ook andere kleuren leuk. alleen had babydump weinig kleertjes vond ik. Zag natuurlijk wel veel leuke jongens kleding hahaha. Maar wij hebben hier een kleine prenatal helaas. maar die is niet open op afspraak. Zal eens kijken of er misschien een prenatal in de buurt is?.
Ik kon wel 30 min shoppen maar moest zo nodig plassen liep daar niet relaxt. Had natuurlijk kunnen vragen of ik gebruik mocht maken van het toilet. Maar ja dacht hou t wel op. Straks mag het niet ivm corona regels. Dus kon niet relaxt rond kijken. was in 20 daar weer weg. En voelde tijds druk. Kan niet wachten tot je relaxt rond kunt lopen ook al blijf je van 9 tot 6
Ja precies, vond dit eenmalig heel leuk even in een winkel te zijn en kleertjes aan te raken en mijn man vond het zelfs leuk maar ik vind halfuur echt te kort.. ik kijk mijn ogen uit joh in zo’n winkel haha.. en kan altijd moeilijk kiezen dus sta altijd een uur voor de rekken
Nou eigenlijk ben ik wel goed geslaagd zowel wit/roze/donker blauw had mijzelf voorgenomen niet teveel roze te kopen nu ik een meisje krijg maar de missie is niet geslaagd !!! Alles is bijna roze hahaha alleen wel veel oud roze wat ik persoonlijk erg mooi vind! Wellicht ook een mooie kleur voor de babykamer maar ik heb dus ook ruim 4 uur kunnen shoppen gisteren met mijn man erbij! Wij hadden bij 2 grote baby winkels afspraken gemaakt van 1,5 uur maar het was zo rustig dat wij alle tijd hadden om op ons gemak te kijken!
Ooh dan kan ik met een gerust hart een paar setjes van maat 50 kopen. Klopt gun het echt iedereen maar mijzelf toen inmiddels ook❤ En gelukkig is het nu zover!!
Wauwwww wat leuk!!!, Jammer dat wij hier alleen de baby dump hebben. Kan wel uren baby shoppen haha. Maar dat klinkt goed. Ik had t idee dat ze bij de babydump nog oude collectie hadden. Ik zocht ook rompertjes. Ook bijna niet te vinden. Ja met die teksten erop voor opa oma tante enz. Maar goed heb nog wel even de tijd!. Maar wat leuk totaal 4 uur. ook nog andere dingen gekocht behalve kleding. oud roze klinkt wel mooi!
Persoonlijk vind ik baby dump ook niet de beste winkel hoor! Hebben jullie geen babypark in de buurt? Wij zijn gisteren bij kinder compagnie geweest echt de mooiste babywinkel die ik ken!!wellicht voor jullie allemaal een beetje uit de richting (omgeving den bosch) maar dit is zoooo een mooie winkel mocht je er dus een keer een uitje van willen maken ga hierheen!!!!! maaaar neem wel een goed gevulde portemonnee mee want het is daar niet goedkoop
Ik koop denk ik 10 setjes maat 50. Rest 56. Vind het sowieso leuk in de kraamweek m'n kindje iedere dag iets anders aan te doen. Babykleertjes zijn gewoon zoooo leuk