Fijn ook al zo'n vroege echo!! Hier vandaag nog 3 weken. Hier mag m'n man helaas niet mee in het ziekenhuis. Maar we gaan videobellen dan is hij er toch bij!!
Leuk al die echo's! Ik heb vanmorgen ook gebeld en mag de 18e. Had verwacht met 8 weken pas de eerste echo maar ze doen dus vanaf 7 al
Oh fijn al met 7 weken. Ik mocht al met 6 weken maar wil ik zelf niet. Met 7 weken kan je al veel meer zien en weet ik ècht of het goed zit!!
Jaa ze verwacht dat ik verder ben. Testte op 9 dpo al positief, denk zelfs dat ik op 8 dpo ook heeeeel licht had getest als ik dat had gedaan. Dus vroege innesteling. Maar vorige keren had ik ook eerste echo met 6 weken en zag ik ook al kloppend hartje. Ik zou met deze echo 6 weken en 3/4 dagen zijn.
Oh leuk al die vroege echo’s! Jullie zijn een stuk eerder aan de beurt. Mijne doet wel pas met 8 weken helaas haha. Maaaar daar staat tegenover dat ik iedere controle een echo heb, dus dat is wel feestje @Noralie87 prachtige test!
Wauw wat leuk al die afspraken en mooie oplopende testjes. Ik meldt me vanavond aan via de mail denk ik, al bel ik liever maar ik moet werken de komende dagen op de tijden dat ze bereikbaar zijn. Hopelijk mag ik ook rond de 18e langskomen. Hier wat steekjes gedurende de dag en honger. Ga zo na t werk even slapen denk ik. Hopelijk slaap ik vannacht beter. Plas ook wel veel en mijn borsten beginnen gevoelig te worden.
Haha ik ben echt echt echt test verslaafd. Had deze ook gekocht, maar later las ik dat deze bij weinig dpo vage streepjes gaven en onbetrouwbaar. Zit nu op 13dpo dus wilde hem toch even proberen. Hij oogt wel mooi zo!
Echo wat later is wel stuk prettiger hoor! Dan weet je gewoon zeker dat het goed zit (of niet) daarom heb ik ook voor niet zo'n hele vroege echo gekozen.
♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 1 september 2 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa -31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar- 2e kindje 5 september Olle83 - 32 jaar- 4e kindje 6 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje 7 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje 8 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken: 18 januari - Noralie87 - eerste echo 25 januari - Savera - eerste echo + intake 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 8 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 1 september 2 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa -31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar- 2e kindje 5 september Olle83 - 32 jaar- 4e kindje 6 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje 7 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje 8 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken: 18 januari - Noralie87 - eerste echo 19 januari - Schatje85 - eerste echo 25 januari - Savera - eerste echo + intake 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 8 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Mooie testen zie ik hier voorbij komen!! Aahja ik vind het wel fijn een vroege echo. Ik heb mijn echo met 6 weken en 3/4 dagen. Omdat ik een hele vroege innesteling had en een knaltest op 15 dpo ( lees; de controle streep wordt er gewoon lichter door haha) denkt de vk dat ik iets verder ben. Maar goed, ik weet precies mijn ei dus lijkt me sterk. Vind wel fijn om te weten dat het op de goede plek zit. Dan maar extra echo voor het hartje haha