Dankjewel, Oeps vergeten. Wel gezefd dat ik mij misselijk voel. Maar door alles vergeten. Moest ook erg huilen toen ik t hartje zag kloppen. Ontlading. Ja zeker weten. Ga er zeker van genieten. Zo.n gek idee. Er zit gewoon een ini mini mensje in de maak in mij!!
Fijn dames. Die goede echo’s. nu de andere 2 meiden nog even geduld hebben. Pffff ik ben zo giga misselijk ook. Bah. Voel me ook echt kloten de hele week al. Hopelijk is dit snel voorbij dit eerste trimester, ben er zo giga klaar mee. Zo einde klaagzang
@schatje85 Ja bijna, tijd gaat gelukkig wel snel! ahh vervelend dat je er zo klaar mee bent.. ondanks alle spanning en kwalen ervaar ik dat zelf niet zo, lijkt me heel vervelend.. hopelijk voel je je gauw wat beter en gaan die weken voor je gevoel in ieder geval snel voorbij!
Vreselijk he? Ik kom ook gewoon nergens aan toe nergens fut voor. En die lockdown helpt ook niet mee. Hopelijk kan ik over een tijdje ook gaan genieten... Maar het is gewoon ruk nu!
Ik geloof nog nergens in. Eerst maandag de echo maar eens afwachten of ik überhaupt een kloppend hartje zie!
Ik dacht: laat ik eens gaan kijken omdat het zo rustig is. Nahh, heb ik gewoon geen meldingen gekregen. @MaHeRo88 @Sascha81 Gefeliciteerd met jullie goede echo's! Superfijn!!
Vraagje over mvm: die vrouw zei, 1 fles per dag, gisteren werkte ik op kantoor dus kreeg ik de fles niet helemaal vol, maar vandaag werk ik thuis en de fles van vandaag heb ik nu al bijna vol. Hoe doen jullie dat?
Heeft ze bij mij niks over gezegd, ik ben nog niet begonnen maar heb gisteren alles binnen gekregen. Maar als zij dat heeft gezegd, dan vol is vol lijkt me? Ik dacht ik doe gewoon plassen en als alles vol is is het vol. Of dat dan in 8 dagen of 4 dagen is bij wijze van. Maar ze willen dus echt 1 per dag?
Ooooh niet eens na gevraagd, Jeetje wat stom. Ben alles echt vergeten. Denk dat ze ook geen bloed heeft gezien anders had ze t wel gezegd toch. Maar ze begon er wel over tijdens gesprek dat ik wat zenuwachtig was ivm bloed verlies. Toen ik het haar vroeg 2 weken geleden zei zij dat het waarschijnlijk mijn baarmoedermond was en combi utro
Bij mij werd gezegd 1 per dag. Maakt niet uit of het vol of niet vol is. Want de ene keer ben je meer thuis en de andere keer werk je.