Dankjewel! Ja daar houdt ik me ook aan vast. Ik ben al verder dan de miskraam in mei. En bij de mk in 2013 en afgelopen nov verloor ik met ruim 6 weken al bloed. Bij mijn goede zwangerschappen verloor ik ook bloed maar dat was pas veel later in de zwangerschap. Dus heb wel een sprankje hoop dat dit wel goed gaat.
haha herken het wel hoor, Snap jou heel goed. En je mag wel even klagen hoor. Ik voel mij ook niet goed. Heb t idee dat ik er niet uit zie wallen bleek. Moe misselijk. Hoop ook dat ik snel op die roze wolk kan ploffen!!
Ik heb ook het idee dat die lockdown niet mee helpt. Voel mij wat opgesloten. Wil eruit maar je kan nergens heen.
@Vlindertje95 fijn dat je n mooi hartje hebt gezien. Altijd een geruststelling. Ik ben inmiddels ook nieuwsgierig naar @Orchid24 . Ze moest om 16:00 toch?
Meiden wat een echo❤️ Moest eerst lang wachten buiten en hoorden mensen lachen inde kamer en ik dacht oke leuk.. jij hebt goed nieuws dus ga weg erg he.. maar zat mezelf helemaal op te vreten bijna halfuur gewacht daarna foto’s laten zien van het bloedverlies, bij 1 foto zei ze heel duidelijk dat zit in je urine kans is heel groot dat je inderdaad een blaasontsteking hebt.. toen wilde ze gaan kijken.. inwendig.. en mijn man en ik zagen niks he.. ja een grotere lege vruchtzak.. ik echt al helemaal shit ja dit is niet goed.. maar toen zei ze ik zie wel iets.. ik dacht echt ja hoor je ziet niks.. toen ging ze uitwendig doen en toen boemm super duidelijk kloppend hartje❤️❤️ Ze was ook heel enthousiast en lief ze vond het er heel goed uit zien, dat het hard gegroeid was was goed teken en heel duidelijk krachtig hartje al. En de bloeding leek kleiner te zijn, dus ze denkt dat mijn lichaam bezig is met opruimen van de bloeding. Ze schatte me nu 6+5 maar ze verwacht ergens dat ik misschien nog wel wat vooruit gezet word maarja dat is voor later. Ben nu zooooo hyper.. ik geloofde het gewoon niet.. echt niet gedacht.. volgende week een echo in ziekenhuis en week erop mag ik nog een echo bij de vk, ze zei jullie hebben lang gewacht op deze kleine en dan dat bloedverlies dus we wijken gewoon wat af van het aantal echo’s. Heel lief ❤️ Ik hoop echt dat de anderen straks ook zo kunnen genieten!!!
Heel fijn! En dan zo lief idd met n extra echo. Super leuk. Gefeliciteerd. En nu al met n uitwendige echo te zien. nu het weekend doorkomen en dan volgende week de volgende echo’s. Wordt n lang weekend voor ons allen
Yess super nieuws! Echt kei fijn dat je nog zoveel echo’s in het vooruitzicht hebt. Lekker genieten nu!
Oh wauwww wat fijn, ik ben heel blij voor je meid. En wat een super lieve verloskundige! Daar zit je goed nu lekker hiervan genieten
@Orchid24 wat een heerlijk nieuws! Zo fijn dat het hartje klopt en er op vertrouwen dat het bloed dus elders vandaan komt.
Wauwww gefeliciteerd!, Haha dan duurt het lang he. Vooral omdat je al zoveel spanningen in je lichaam voelt. Maar fijn dat je een goede echo hebt en een kloppend hartje natuurlijk!!.❤
♡ Uitgerekend 01 - 15 september 2021 ♡ 01 september Fitmom86 - 34 jaar - 3e kindje 02 september ♡ MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje 03 september 04 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje ♡ LaNinaa - 31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje Patty91 - 29 jaar - 2e kindje Lilyfee- 31 jaar - 3e kindje 05 september Olle83 - 32 jaar - 4e kindje 06 september ♡ Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje ♡ Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje 07 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Annesmit - 27 jaar - 1e kindje 08 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 09 september Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje xxmoixx - 28 jaar - 1e kindje 10 september 11 september juffa- 25 jaar - 1e kindje 12 september Remama2018 - 31 jaar - 2e kindje Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje 13 september Lily94 - 26 jaar - 2e kindje 14 september 15 september LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje JB27 - 31 jaar 2e kindje Afspraken: 18 januari - Noralie87 - eerste echo gyn 18 januari - Olle83 - eerste echo 18 januari - Hoop1990 - eerste echo gyn 18 januari - Patty91 - Vitaliteitsecho 18 januari - Rowena25 - eerste vroege echo met 6 weken 19 januari - MaHeRo88 - intake vlk 19 januari - Schatje85 - eerste echo 20 januari - Orchid24 - eerste echo in ziekenhuis 20 januari - LaNinas- intake 25 januari - Savera - eerste echo + intake 25 januari - Nenp - eerste echo 25 januari - Annesmit - vitaliteitsecho 25 januari - fitmom86 - intake 26 januari - juffa - vitaliteitsecho 26 januari - BlueEyedSoul88 - Vitaliteitsecho 27 januari - juffa - intake 27 januari - Annesmit - intake 27 januari - lilyfee - intake 27 januari - JB27 - eerste echo 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 28 januari - Patty91 - Intake VK 28 januari - xxmoixx - vitaliteitsecho 28 januari - lilyfee - eerste echo 29 januari - Nenp - intake 30 januari - Remama2018 - eerste echo vk 01 februari - Lily94 - eerste echo 03 februari - Olle83 - intake 08 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho 19 februari - Patty91 - Termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------