Ik heb opeens last van hartkloppingen terwijl ik gewoon rustig op de bank zit. Herkent iemand dit als symptoom?
@schatje85 testen kost inderdaad veel geld haha! Ik heb er nog enorm veel liggen, als dit op is ben ik er klaar mee @MaHeRo88 mooie Kruidvat testen! Ik doe die iedere ochtend, net weer gedaan. Ik twijfel wel een beetje aan de oploop... hij knalt nog niet echt zoals ik zou verwachten op basis van hoe HCG afgelopen dagen optisch opliep. 14dpo vandaag. @Noralie87 hoe moe kun je zijn he! ik doe iedere dag een middag dutje, houdt mij op de been. Zie test van gisteren en vandaag. Wat vinden jullie van de oploop? (Ben benieuwd of jullie zien welke van vandaag is). Gisteren weer bruinverlies overigens. Wordt er dood moe van. En angstig. Heeeeel angstig.
@Chechi bovenste van vandaag.. goede oploop toch! Blijkbaar is een beetje vage oploop in het begin normaal als we er beide mee kampen haha. Ik denk niet dat mijn kv test donkerder was geweest dan jouwe met jouw termijn nu. Lijkt me goed hoor
@MaHeRo88 ja ik vind vooral dat in het begin de oploop juist heel duidelijk was! Zelfs met iedere dag testen.. ik had verwacht dat ik eerder een echte knaller had ofzo? achja hij loopt in ieder geval niet af. Bruinverlies zit ook gewoon niet lekker
Nee dat snap ik. Daar zou ik ook heel onzeker van worden. Hoop echt dat dat snel stopt. Heb jij vlk al gebeld?
Niet gesproken over bruinverlies. Weet toch al wat ze zeggen: nu niks zichtbaar dus moeten afwachten tot echo. 50 procent kans dat het mis gaat. Heb het hele riedeltje al doorlopen. Mijn eerste zwangerschap verliep ook zo. Vanaf dag 1 bruinverlies. Op een echo met 8 weken zelfs een kloppend hartje en goed gegroeid. We dachten dan zal het wel goed zitten.. met 10 weken alsnog miskraam. Tweede zwangerschap echt geen stipje bruinverlies gehad. Die zwangerschap is goed verlopen. Dat maakt ook dat ik zo angstig en sceptisch ben over deze.. het begin scenario is niet al te best.
Ooow dames mooie testen allemaal! Ik ben gestopt met testen op m’n nod. Niks meer in huis en probeer dat ook zo te houden, al is de verleiding erg groot hahah. Op de harde manier geleerd dat mooie testen ook niks zeggen helaas. Maar toch hoop ik voor iedereen op een prachtig kindje in september!
Ach getsie dat snap ik helemaal.. al vraag je je dan af of dat bloedverlies ook maar iets te maken had met de ml. Aangezien met 8wkn alles nog wel goed was. Wss gewoon toeval geweest. Mja, probeer je hoofd dat nu maar wijs te maken. Echt niet leuk. Het 'en nu lekker genieten' is zo overschat de eerste weken
Is ook waar, geeft een soort schijnveiligheid he! Ik hoop ook op een prachtig kindje voor iedereen in september. Hoe gaat het met jou? Kun je de spanning een beetje hanteren?
Ja kan goed zijn dat het totaal niet gekoppeld is aan elkaar! Maar het is in mn hoofd wel gekoppeld, gek he hoe dat werkt. Nu ga ik ophouden met angstig doen en klagen want dit is voor jullie ook niet leuk haha. We gaan weer proberen de dag door te komen..... mehhhh ik hoop dat het snel 28 januari is.
Nee hahah ik loop heel de dag angstvallig naar het toilet om te kijken of ik geen bloed zie.. ik probeer het echt wat los te laten, maar vind het zo eng weer. En hoe voel jij je?
Pff het is ook nog wel echt ver weg.. Sorry ik klaag gewoon met je mee hoor haha. Ik heb met 6wkn dus al een echo maar da's eigenlijk ook niet alles. Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk geen hartje terwijl als je googlet iedereen met 6wkn al wel een hartje zag blablabla.. dus het blijft allemaal onzeker. Denk dat we pas echt gerust zijn zodra we het voelen bewegen in onze buik
@Vlindertje95 oh zoooo herkenbaar. en heel begrijpelijk. Voelt toch als een vorm van controle he? Op welke termijnen had je je miskramen? @MaHeRo88 ja belachelijk ver weg. 6 weken is wel erg vroeg! Spannend als er geen hartje te zien is.. terwijl dat niks hoeft te betekenen. Zo gaan we onszelf de hele zwangerschap gek maken. Als ze dan keer rustiger zijn direct paniek haha. Ik heb nog een Doppler thuis dus kan vanaf 15 weken ongeveer thuis hartje luisteren.. dat was de vorige zwangerschap heel fijn.
Elke keer tussen 5-6 weken dus kan nu echt nog niet genieten. Vorige ronde een echo met 5 weken gehad die was goed en 4 dagen kater ging het alsnog mis.
Jemig wat heftig zeg.. zo pittig! hebben ze er ooit een oorzaak voor gevonden? Of gewoon simpelweg te vaak 6 gegooid met de dobbelsteen en dus pech?
Ach nee wat ontzettend heftig zeg niet leuk. Snap helemaaaaal dat je nu nog niet kan genieten. Oh man wat hoop ik dat we over een maand of 5 ook nog met z'n allen lopen te praten over onze mooie dikke buiken