Heerlijk dat je niet zo misselijk wakker bent geworden! Ja, ook last van! Movicolon, zoals hiervoor al werd gezegd, werkt best wel goed. Ik probeer het alleen zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik al beroerd word van het idee dat ik ze weer moet nemen. Na de bevalling van de 2e heb ik ze een tijdje gebruikt. Verder inderdaad genoeg drinken, vezels, genoeg bewegen en niet uitstellen om te gaan.
Oh vreselijk zo'n nacht. Hier eindelijk een goede nacht. Stond m'n dochter om 6 u naast m'n bed om te melden dat haar tand eruit was. Mama als ik bloed heb dan mag ik toch naar jullie? Ze had wel gelijk. Maar daarna kon ik niet meer slapen!
Ja geen weekendplannen gelukkig. Maar dat slechte slapen breekt me nu wel op. Ook regelmatig misselijke, daardoor slaap ik al een week slecht. Maar ben heel dankbaar dat ik zwanger ben Dus we doen het er maar mee!
Ahhh ja dan is het niet raar dat ze naar jullie komt. Alleen jammer dat het niet iets later op de ochtend d was
Maar kijk er ook wel naar uit hoor, fijn in de zomer zwanger. Geen gedoe met winterjassen die niet meer passen, schoenen die niet meer dicht gaan etc.
Jaaa, daar heb je ook weer een punt! Bij de 1e kon ik helemaal geen schoenen meer aan door vocht in mijn voeten. Toen liep ik begin maart al op slippers
Wat rot om te horen dat een aantal van jullie zich zo beroerd voelt. Tegelijkertijd ben ik zoooo jaloers... Ik word steeds onzekerder over de zwangerschap. Ik had al weinig symptomen, maar nu ook geen gevoelige borsten meer. De symptomen die ik had beginnen minder te worden en bij jullie allemaal juist meer.. wat logischer is aangezien HCG rond deze tijd piekt. Het doet mij zo denken aan mijn miskraam. Daar begon het met afname symptomen met 7 weken.... pas met 10 weken bloedverlies. Pff... donderdag echo. Hoop dat ze mij verlossen. Duurt lang.
Hahahha zo herkenbaar! Gelukkig net als @Noralie87 hoogzwanger in de zomer, toen oktober uitgerekend.
dat lijkt me ook heel vervelend als het zo overeenkomt met je miskraam.. ook al hoeft het nou niks te zeggen je wilt gewoon een heel ander gevoel hebben als toen. Ik hoop dat je donderdag ook een hele mooie echo te zien krijgt!
Jup, dat dus. Ik moest nieuwe schoenen kopen bij m'n dochter. Met veters die ik uit kon halen. In januari uitgerekend. Bij m'n zoon uitgerekend in oktober heb ik toen tot half oktober op slippers gelopen
Oh ik snap je gevoel heel goed. Hoeft niks te betekenen, maar snap je stress. Hopelijk gaan de dagen snel....
Supervervelend dat je zo onzeker bent, maar ik kan het me goed voorstellen. Ik hoop met je mee op een mooie echo! Ik heb dan ook ein-de-lijk mijn echo.. En eigenlijk heb ik ook niet zo bijzonder veel symptomen hoor. Alleen de borsten, vermoeidheid en heeel af en toe misselijk. Ik krijg mijn portie meestal aan het einde wel, haha.
Ik ben de dagen aan het aftellen. Nog 9 dagen tot de echo. Wat ik wel jammer vind, we wouden na die echo (als alles goed zou zijn) het bekend gaan maken aan mensen die dichtbij ons staan, vrienden/familie. Maar nu mogen we nergens op visite omdat er maar 1 persoon mag volgens de regels. Ik vind het echt heel onpersoonlijk om via een telefoontje/FaceTime oid bekend te maken
Ja lastig is dat.. misschien voor een paar mensen toch een uitzondering maken? wij willen het bekend maken met een filmtrailer. Hebben we bij de eerste ook gedaan alleen toen op de verjaardag van mijn vriend. Nu hebben we deel 2 gemaakt. Twijfel “hoe” we hem gaan laten zien. Misschien gaan we aan de familie voorstellen om een ZOOM familie quiz te doen en dan het filmpje laten zien
@ dames die heel misselijk zijn. Wat ik nog wilde noemen is; veel misselijk en overgeven kan ook een signaal zijn dat je te veel stress hebt of te veel doet op een dag. Probeer dus ook rustig aan te doen!
@Chechi wat vervelend die onzekerheid zeg, snap het heel goed, bij mij komen en gaan ze ook weer, soms zit ik echt hard in m'n tieten te knijpen en denk ik.. kom terug met die pijn!! gelukkig blijven ze wel terug komen telkens. Ik heb ook het idee dat het in de ochtend als ik uit bed kom steeds weg is en pas einde dag terug komt, heb jij dat ook? Of is het echt helemaal weg bij jou?
Oh daar ga ik eens op letten! Vanochtend voelde ik echt helemaal niks en nu lijken borsten iets gevoeliger; dus zou best kunnen! Stelt wel wat gerust.