Uitgerekend 1 t/m 15 september 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 24 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chechi

Chechi Niet meer actief

Nou dan wordt dit jullie winnende lot uit de loterij!:thumup:

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  2. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Kan hem even niet meer vinden in m'n fotoalbum. Maar teststreep was even donker als controlestreep.

MaHeRo88 vindt dit leuk.
  3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Loop je bij een speciale miskramen poli of zitten jullie in België of Duitsland voor onderzoeken?

4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Heb even geen tijd om alles terug te lezen, maar
    @Chechi ik herken je gevoel had vandaag ook de knal verwacht maar hij is gelijk aan gisteren. Vind het wel alsnog een mooie oploop bij jou! Denk toch dat ook komt dat hcg eigenlijk per 48 uur verdubbeld en misschien gaat het voor NOD wel wat sneller en daarna weer wat rustiger.. Snap dat dat bruinverlies je erg onzeker maakt..:( hopelijk gaan de weken gauw voorbij

Bijgevoegde bestanden:

Savera en Vlindertje95 vinden dit leuk.
  5. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Bovenste van vandaag? Ziet er wel goed uit voor 14DPO hoor!!

Chechi vindt dit leuk.
  6. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Bruinverlies hoeft Idd niets te zeggen, maar ik snap wel dat het je bezig houd. Het is ook allemaal erg spannend.

Ik vind het nu dan ook heel spannend. Bij t plassen hou k met afvegen mijn adem in. Terwijl t nu totaal andere voelt.

hier begon het mijn vorige zwangerschap met n hele heftige bloeding, het leek alsof ik echt ongesteld was, ook met krampen, kreeg ik een uur na het testen. Maar toch was ik zwanger(3w5d). Ik heb toen een hele vroege echo gehad met 5w en 4d. Maar toen zei de vk t lijkt alsof het nog geen 4 weken is! Maar dat kon nooit aangezien mijn testen er al wel positief waren. Hij zei kan 2 kanten op. Hoeft nog niets te beteken. Uiteindelijk bleef het bloed weg en met 7w6d zat er ineens weer rood in mijn onderbroek. Toen was t Idd toch mis gegaan.

Ik heb net ook nog n testje gedaan:rolleyes: is bijgevoegd.

Hebben jullie ook zulke zere tieten :oops: Auw doet gewoon vreselijke pijn. En ik ben echt mega misselijk:|
    Ik heb veel kleine krampjes in mijn buik, maar anders dan menstruatie. Broeken zitten echt strak :eek: ik zei al voor de gein tegen mijn man straks zijn t er 2!
    Ben nog nooit zo misselijk geweest. Dus dit is nieuw helaas:roflmao:

gaan jullie mee doen aan MvM? Ik heb het de vorige keren niet gedaan maar zit er nu wel aan te denken? Hoe gaat dit? Kun je ook stoppen als t bvb echt niet gaat met de misselijkheid? Hopelijk kunnen julie me wat vertellen.

Bijgevoegde bestanden:

Roni7888, Savera, Vlindertje95 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    @Chechi ik denk ook bovenste van vandaag!

Chechi vindt dit leuk.
  8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik durf niet meer mee te doen. Veel te bang dat ik wéér moet stoppen.. Ik gun het iedereen hoor, begrijp me niet. Maar vind het te pijnlijk om dan weer op te bellen dat het mis is gegaan.

Vlindertje95, schatje85 en Chechi vinden dit leuk.
  9. Chechi

Chechi Niet meer actief

@Orchid24 vervelend gevoel he, we maken onszelf gek met al dat getest. Hopelijk over meer dagen wel goede oploop zichtbaar.

@schatje85 ik heb dus van vrij weinig last, af en toe vlaag misselijkheid maar paar dagen geleden had ik heeeeel veel last van misselijkheid. Vorige zwangerschappen ook dus dit is ook gek en bevestigd mn angst alleen maar..

Met moeders voor moeders heb ik alleen mee gedaan de eerste zwangerschap, het was zoooo pijnlijk om te moeten afbellen met 10 weken dat ik de tweede zwangerschap niet meer mee deed. Ik denk ook niet dat ik deze keer mee ga doen.
    Ik vond het overigens echt verschrikkelijk om te doen, je vangt die urine op in een container en die moet je per dag vullen. Dus al je plas daar in opvangen, dat gaat echt meuren door de dag heen. Ik was continue aan het kokhalzen en overgeven haha. Je kan altijd afbellen om te stoppen, dus dat is geen probleem.

Vlindertje95, Noralie87 en schatje85 vinden dit leuk.
  10. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Snap ik. Dat is ook wat ieder voor zichzelf moet bepalen.
    Vorige zwangerschappen kon het om bepaalde reden niet. En nu dacht ik misschien toch voor 1x mee doen. Maar k werk aan huis en mijn klanten komen ook aan huis. Dus geen idee hoe ik het dan moet verbergen :roflmao:

Chechi vindt dit leuk.
  11. schatje85

schatje85 Bekend lid

19 nov 2011
    624
    1.086
    93
    NULL
    NULL
    Dan zijn dit hele zware weken voor je. Hopelijk zijn de weken snel voorbij en blijft deze plakken. Helaas kunnen wij jou niet helpen. Maar je mag zeker hier je zorgen delen. Knuffel voor jou. En we duimen voor je.

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Chechi ja ik ga denk ik de sensitest dipsticks terugsturen als dat kan, heb ik eigenlijk helemaal niks meer aan.. de cb en predictor vind ik dan nog wel leuk. En misschien voor de oploop nog steeds AH maar even kijken hoe ik me daarbij voel. Opgeven moment is het genoeg haha!

ik ga wel meedoen aan moeders voor moeders, je mag op elk moment stoppen en het maakt niet uit hoeveel urine je inlevert als dat maar een beetje is in 1 week is ook al goed. Ik heb zelf in traject gezeten waardoor ik het nu gewoon graag ook terug wil doen. Maar snap @Noralie87 ook goed!

Noralie87 en schatje85 vinden dit leuk.
  13. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Die testen zijn ook gewoon niet fijn..
    Ik zal mijn testen even laten zien van de AH;
    Links is van 4+3 en rechts van 4+4..

Terwijl m'n kv gisteren dus knalde

Bijgevoegde bestanden:

Noralie87 vindt dit leuk.
  14. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ik ga niet mee doen aan mvm.. da's misschien een beetje egoistisch maar werd vorige x zooooo misselijk van de chemische geur van die flessen. Daarbij vond ik het maar gedoe en een verplichting. Laat staan nu met een dreumes erbij..

Chechi, Noralie87 en schatje85 vinden dit leuk.
  15. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    maar wel hele duidelijke oploop toch? Weet niet hoeveel kv nodig heeft? Maar deze 25 kv volgensmij 10? Vind ze tot nu toe eigenlijk wel fijn!

16. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ja maar je moet die van morgen vergelijken met die van gisteren of die van vandaag met die van zondag. Het kan altijd even stil staan :) als het met de 2 a 3dgn maar oploopt.

Ik vond die van de AH voornamelijk erg duur:roflmao: volgens mij is kv ook vanaf 25

Orchid24 vindt dit leuk.
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha ja klopt hij is ook duur.. maar de kv zit stuk verder dus ben te lui om die te halen:roflmao: maargoed kan beter ook niet meer gaan switchen nu denk ik en klopt kan beter om de dag testen! Maar hij is inmiddels ook al ietsjes donkerder dan gisteren, maar het voelt wel goed dus vooral daar maar naar proberen te luisteren.. hoe eng ook..

Noralie87, schatje85 en MaHeRo88 vinden dit leuk.
  18. Chechi

Chechi Niet meer actief

@Orchid24 ik snap dat je het gaat doen! Hele mooie keuze ook om mee te doen met moeders voor moeders, vooral als je er zelf veel aan hebt gehad. Ik heb de eerste keer echt heel veel urine ingeleverd. Iedere dag alles. Dus ben blij dat ik wel iets heb kunnen bijdragen destijds. Voor mezelf emotioneel is het gewoon niet handig, als ik die miskraam niet had gehad was ik meer weerbaar denk ik.

Orchid24 vindt dit leuk.
  19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik herken dat hoor... Hier heb ik 4x meegedaan, 2x helemaal kunnen afmaken. Maar nu is het even klaar.... ik heb mijn steentje bijgedragen.

Orchid24 vindt dit leuk.
  20. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Begrijp ik hoor!

Deel Deze Pagina