@Rowena25 ohh nee, wat erg! Had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie. Heel veel sterkte . Vind je het niet lang wachten tot volgende week? Of juist fijn om het even te laten bezinken? @nenp hoe was het bij jou gegaan bij de gyn? Veel aan je gedacht Hopelijk tot een besluit gekomen waar je je goed bij voelt.
De andere dames; gefeliciteerd met jullie mooie echo’s ❤️. Het is allemaal niet vanzelfsprekend helaas , dus super fijn die bevestigingen!
Jaaa afgezien vermoeidheid kom ik er redelijk goed vanaf, vergeleken mn vorige zwangerschap waarbij ik minimaal 4-5 keer per dag moest overgeven. Maar veel klachten kreeg ik ook pas tweede trimester, zoals bekkeninstabiliteit en carpaal tunnel syndroom
Ik hoop het, maar meestal is bekkeninstabiliteit wel iets wat terug komt..ach mag de pret niet drukken. Het is het allemaal waard
Hey lieve dames... gefeliciteerd voor degene met een mooie echo! Maar Rowena25 wat verdrietig veel sterkte voor jou! ik moet eerlijk zeggen dat ik heel slecht in mijn vel zit ... ik heb over 2 dagen eindelijk mijn eerste echo maar heb er gewoon een slecht onderbuikgevoel bij... ik heb echt bijna tot geen symptomen en ik ben er zo ontzettend onzeker over. Ik vind dit forum heel fijn maar laatste dagen even geen kracht om mee te reageren en alles te lezen... ik wil gewoon graag de bevestiging dat alles goed is ... voel mij een beetje verdrietig..
@Rowena25 wat ontzettend verdrietig dit, heel veel sterkte! @Chechi wat fijn zeg! Lekker rustig genieten nu
@Remama2018 Ik herken het hoor. Ben ook een doemdenker op het moment. Niet fijn dat je je zo voelt! Maar Chechi hier heeft ook 0 klachten en alles was goed! Dus het kan zeker. Gelukkig bijna je echo. Hoop dat je je daarna beter voelt!