Wat erg vervelend die duizeligheid. Ik snap dat je bang bent. Goed dat je gebeld helpt. Misschien helpt het je wat in je hoofd.
@Krokodil16 wat vervelend! Het kan ook zijn dat juist je misselijkheid weg is omdat je al over je piek heen bent.. snap je zorgen maar hoeft niks te betekenen. @ mama’s met meer kinderen. Hoe doen jullie dit nu? Merk dat ik nul energie kan opbrengen om mijn zoontje continue aandacht te geven. Hij wordt ook jengelig (15 maanden) als hij geen aandacht krijgt... voorheen hele dagen met hem samen spelen maar dat lukt nu echt niet.
Ik ben blij dat mijn dochter al 4 jaar is. Als ik vrij ben ga ik zelfs even n uurtje slapen. Zij speelt dan op haar kamertje komt ze heel lief bij mij kijken en als k nog slaap gaat ze weer naar haar kamertje verder spelen. Ze weet nog niet dat ik zwanger ben. Heel sociaal meisje. En kan zich goed alleen vermaken. Vind het we pittig als ik moet werken (ben Gastouder) en dan kinderen steeds huilen omdat ze getild willen worden, dit kan ik niet meer hele dagen heb snel last van mijn rug. Dan ga ik vaak erbij zitten op de grond met wat speelgoed of een boekje.
Ik heb al oudere kinderen. Jongste heeft wel meer aandacht nodig. Lukt mij tot nu toe nog goed. Rustig aan. Ik heb ook minder druk liggen op het thuisonderwijs. Tot nu toe is alles af.
Vind ik af en toe ook lastig. Ik heb alleen het geluk dat ze al ietsje ouder zijn dan jouw zoontje en samen kunnen spelen (of samen ruzie kunnen maken ). Ik vind de combinatie thuiswerken en zorg voor kinderen wel heftig. Maar gelukkig (nog net) geen zorgen over thuisonderwijs. Ze hebben hier nu ook wel wat meer schermtijd dan normaal. Soms is het even niet anders..
@schatje85 wat fijn een ouder dochtertje die zelfs soort van mee helpt! Zo lief. Gashouder zijn lijkt mij echt enorm zwaar.. het tillen is echt vermoeiend, vooral met mn bekken soms. Begin al last van rug te krijgen. @Krokodil16 fijn dat het goed lukt! Hoe oud is je jongste nu? Is dat het kindje waar iets mee was tijdens de zwangerschap (het het half gevolgd, weet geen exacte details). @Lilyfee ah ja net wat oudere kinderen, elkaar vermaken klinkt wel goed. Als ze ruzie maken moet je er alleen tussen springen dat is wel vervelend haha. Mijn zoontje is inderdaad jong. We waren iets sneller zwanger dan verwacht... bij de eerste heeft het 13 maanden geduurd en mijn vriend had heel slecht zaad. Dus we dachten, we beginnen alvast want kan zomaar meer dan ene jaar duren. En poef 2e ronde zwanger ik vind het tegelijkertijd ook heel leuk! Vooral straks als ze lekker samen kunnen spelen. Eerst de tropenjaren overleven.
Ik denk dat ik toch al een beginnend buikje zie komen hier! Jullie ook toevallig? Zullen vast de darmen zijn maar het begint nou toch wel op te vallen
@Chechi Hier zijn ze 6 en 4 jaar, dus hoef niet meer te tillen. Ik kan smiddags ook even slapen op de bank, zet ik de kids achter de tablet, dat blijven ze wel een uurtje of 1,5 doen dan. Even meer schermtijd, maar het is niet anders. Vooral nu ze niet naar school mogen. Toen ik zwanger was van mijn zoontje was mijn dochter net 1 jaar, was ook best heftig inderdaad. Maar vond de tijd na de geboorte nog heftiger. Ze schelen 1 jaar en 9 maanden. Maar ze hebben nu wel heel veel aan elkaar.
@Chechi Haha ja, dat is zeker leuk! Tussen onze dochters zit 16 maanden. Tijdens de zwangerschap van de 2e kon de 1e nog niet lopen. Dus dat was heftig.. hoogzwanger je dreumes steeds tillen.. Pittig, maar nu is het zo leuk samen. Ze hebben nu echt geluk met elkaar. Vooral in deze tijd van het vele thuis zitten. Maar soms kunnen ze elkaar ook niet luchten of zien hoor. Hoort erbij denk ik Wel super dat jullie dit keer niet zo lang moesten wachten!
Goed om te horen dat het later fijn is omdat ze veel aan elkaar hebben! Daar houden we ons aan vast hahah. Ben benieuwd na de kraamtijd.. ben blij dat mijn partner veel thuis is! Vooral nu.
Ik vind de zorg voor mijn dochter van 20 maanden in combinatie met de zwangerschap nog wel goed te doen, maar ik werk ook 32 uur, meeste uren nog op kantoor, dus ik ben eigenlijk maar 1 doordeweekse dag echt alleen met haar. In het weekend en de avonden is mijn man er ook gewoon. Ik hoef haar niet vaak meer te tillen en ze kan zich gelukkig echt al goed zelf vermaken!
@Krokodil16 bij mij is de misselijkheid ook heel erg afgenomen! Ineens sinds dit weekend echt een stuk minder. Het was al niet extreem maar wel snel weeïg, dat was dit weekend ineens weg. Maar vanochtend een super goede echo gehad dus dit zegt echt niks! Ik ben mijn vorige zwangerschap ook maar een paar dagen misselijk geweest, stopte toen ook vanaf 7,5 week. Lijkt net of mijn lichaam er dan dus aan gewend is ofzo? In ieder geval, het zegt dus echt niks!
Jeetje wat vervelend!, Hier gelukkig maar een paar keer gespuugd. Ik heb ook de hele tijd het gevoel alsof er een boer dwars zit. Of dat gevoel als je teveel gegeten hebtven het te hoog zit.
Wat leuk!, Heb het natuurlijk wel vaker gehoord maar niet mijn eigen. Hmmm bij de 2 echo's die ik heb gehad helaas niet. Misschien doen ze dat niet standaard in het ziekenhuis. Dan moet ik nog zo.n 2 weken wachten❤ Ben benieuwd!