Dat doe ik inderdaad ook. Bij mijn zoon heb ik liters koffie gedronken. Echt slecht. Maar hij heeft er niks aan over gehouden. Nu let ik er wel meer op ivm de miskraam. Maar doe niet te spastisch idd. Vorige week had m'n man voor zichzelf een Malibu cola in geschonken en voor mij eentje zonder. Gaf hij mij de verkeerde en klokte ik zo 3 grote slokken weg. Was best pissig dat hij mij de verkeerde gaf. Maarja ik lig er ook niet van wakker van een paar slokjes alcohol zal m'n kindje wel niks krijgen.
Nee joh, krijgen ze niks van. Haha moest wel lachen toen ik het las. Maar snap dat je even geschrokken was. Kan gebeuren.. En moet je indd echt niet wakker van gaan liggen. Tijdens oud en nieuw kon ik t ook niet laten 1 slokje van de champagne je nemen , kreeg natuurlijk gewoon een glas ingeschonken toen.
Haha ik heb nog geen naam voor de baby. Daar zullen de Kids wel mee komen. Maar ga er al helemaal vanuit dat het een jongen is. Zal wel schakelen worden ais het toch een meisje blijkt.
@Orchid24 @Noralie87 oooh ik dacht vanaf 11! Wel dat het met 12 weken met meer zekerheid te zeggen valt maar volgens mij kan die vanaf 11 weken al omhoog gaan staan? Zo zei de echoscopist het de vorige zwangerschap tegen mij. Toen had ik termijnecho met 10+4 en zei de echoscopist dat de nub in meisjes stand stond maar dat dat vaak voor de 11 weken nog zo is, dat die vanaf 11 weken omhoog kan gaan staan
Ja sukkel!! Hij vond het grappig. Oud en nieuw heb ik geen slokje genomen. Niemand had het door toen.
Hier dochter van 21 maanden, werk 32 u per week in het ziekenhuis en doe daarnaast nog een studie met belasting van 20 u pw tot nu toe gaat alles prima, ben moe maar dat was ik voorheen ook
Haha oeps.. ja ik hoor dat idd wel vaker. Naja ik ga ook nergens vanuit natuurlijk, maar een beetje raden vind ik wel leuk
@nub: volgens mij als hij met 11 weken al omhoog staat, kun je wel zeggen dat het een jongen wordt. Als hij dan nog om laag staat kun je niet zeggen dat het een meisje wordt. Tussen 11 en 12 weken gaat hij namelijk omhoog staan.. als hij omhoog staat kan hij niet wonderbaarlijk opeens terug omlaag, andersom nog wel.
En wat betreft namen: voor een meisje zijn we er wel uit. De eerste naam in ieder geval, ik wil ook een tweede naam die er leuk bij klinkt. Voor een jongen komen we er niet uit.. eigenlijk nog geen 1 naam waar ik echt van overtuigd ben De eerste zwangerschap praatten wij elke keer over de baby in ‘hij-vorm’, tot de geslachtsbepaling. Nu merk ik dat we heel snel al zij over deze baby zeggen. Ik denk ook echt dat dit weer een meisje is, dat droom ik ook haha
Meisjesnaam zijn we ook helemaal uit. Jongen daarentegen is echt een ramp. Maargoed we hebben nog even
Meisjesnaam hebben we al. Jongensnaam vind ik erg moeilijk. Gisteren wel een hele leuke gezien. Werd er helemaal blij van. Nog niet aan mijn man verteld.
Je kunt wel aan de hand van de ramzi theorie nu een voorspelling doen. (Snap er alleen zelf vrij weinig van ). Hier krijgen we het geslacht met de nip test te horen, dus over ongeveer 3 weken weet ik wat het word. We hebben een jongensnaam die we echt wauw vinden, meisjesnamen vinden we heel moeilijk.
@namen: gaan we pas echt echt over nadenken als we het geslacht weten. Jongensnaam wordt extreem moeilijk omdat we bij nummer 1 maar een naam hadden die we beide wat vinden en dat is hem ook geworden haha. Meisjes naam wordt een ramp want ik ben van de korte namen en mijn vriend van de lange namen.... we stellen het dus nog even uit, anders moeten we zo hard werken voor twee namen waarvan we er een niet gebruiken. @nipt: jaloers op de Belgische nipt! Dat je het geslacht te horen krijgt.. zo stom dat het in NL niet wordt gedaan. Het argument is ook lame, want ze zeggen dat mensen dan abortus zullen plegen als het verkeerde geslacht is. Maar goed.. je mag abortus plegen tot 21 weken ofzo? Dus mensen komen er uiteindelijk toch wel achter bij een geslachtsecho. Als ze zo gek zijn om abortus te plegen voor een geslacht zullen ze zich ook niet tegen laten houden qua leeftijd..
Hier wel al jongensnamen maar geen meisjesnamen. We kunnen ook gewoon geen meisjesnamen vinden die we leuk vinden
Over de namen.. ze hadden het in de andere groep over koosnaampjes.. reactie was eigenlijk daarop lastig 2 groepen met september in de naam Wij hebben nog geen namen, inmiddels wel een lijstje maar denk dat de jongensnaam er nog niet tussen zit en meisje geen idee. Na de geslachtsecho gaan we pas echt er goed voor zitten denk ik en zie het zo maar gebeuren dat ik het pas na de bevalling weet
@Chechi ja echt flauw he van de nipt! Dat was eigenlijk voor mij een reden geweest om wel een nipt te nemen, zodat ik het nog eerder weet en zeker nu het onduidelijk is of we een pretecho kunnen krijgen
haha ja dat is waar ohhh ik wil het zoo graag weten.. en vind ook gewoon lang van 10+5 naar 20 weken echo waarschijnlijk voel ik kindje dan ook nog niet omdat eerste is maar ben ook zo nieuwsgierig..
Ja als jullie nu tot 20 weken moeten wachten tot geslachtsbepaling is wel heel lang . Unisex kleertjes zijn ook vrij moeilijk te vinden, dus dan is het nog lang wachten met shoppen. Als bijnaam hebben we nu framboosje, en donderdag word het ons kersje .