Ja hier wordt het gewoon door de verzekering betaald als controle, waar je normaal hartje gaat luisteren. Zij vinden ook dat het niet uitmaakt of je echo apparaat aan zet. Je krijgt zelfs elke keer een foto mee! Super blij mee. Ze kijken ook naar het geslacht.
Ja super vervelend.. gisteren helemaal niks denk je pfieuw en nu denk je weer hmm.... maargoed kunnen er niks aan veranderen..
Vervelend dames met roze en bruin afscheiding. Het blijft allemaal nog even spannend. Hopelijk gaat alles prima daar binnen met de kleine garnaaltjes. ik wil ook graag weten wat t geslacht is. Kan niet wachten. De hele zolder ligt vol met meiden kleding. Kan er wel n tweeling mee aankleden zoveel. Meeste gelukkig gekregen anders was k failliet. Voor de kleding en aankleding van het kamertje zou n meisje praktisch zijn. Maar als t n jongen is is het ook goed. Kan ik weer shoppen
Ohh nee dat roze/bruine verlies bij jullie is echt niet chill hoop dat t snel stopt en niks te betekenen heeft. Ik wil sws het geslacht weten! M'n man denkt dat we een jongetjes gezin worden, zo voelt dat voor mij ook. Dus zou hele grote (leuke) verrassing zijn als t meisje blijkt haha!
♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 1 september 2 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa -31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar- 2e kindje 5 september Olle83 - 32 jaar- 4e kindje 6 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje 7 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje 8 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken: 6 januari - MaHeRo88 - eerste echo gyn 18 januari - Noralie87 - eerste echo 18 januari - Olle83 - eerste echo 19 januari - Schatje85 - eerste echo 20 januari - Orchid24 - eerste echo in ziekenhuis 25 januari - Savera - eerste echo + intake 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 3 februari - Olle83 - intake 8 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Ik wil het ook graag weten. Er zijn de afgelopen tijd zoveel meisjes geboren in mijn familie/vriendenkring dat ik denk dat wij nu statistisch wel een jongetje moeten krijgen. Hierbij ook nog mn test van vandaag. Echt heel erg oploop alweer tov gisteren! Ik heb nog 3 testjes in huis, daarna moet ik stoppen haha
Jeetje wat veel berichtjes haha ik ga even reageren op wat ik onthouden heb zonder namen... Die oploop van de testjes ziet er goed uit... ik test zelf nog 2 dagen. En dan stop ik met de weken indicator. Fijn om 2-3 weken te zien ;D Jeetje 21 maanden is erg lang. Respect hoe jullie hierin staan. Maar zo blij dat het nu eindelijk gelukt is. Wauw. Ik heb mijn vader en een paar vrienden al ingelicht. Met oudjaar geef ik mijn zus een slab met de tekst; verwacht in september je wordt tante.. zal een foto toevoegen. Heb deze ook voor mijn moeder. Die krijgt ze 8 januari. Ik heb 25 januari de eerste echo zo spannend. Ben dan 8.1 dacht ik. Dus dan ga ik al veel zien hoop ik. Maar nog lang wachten. 29e intake. Spannend allemaal. Ik zat gisteren/vandaag op NOD en vind het ook best spannend. Bang om alsnog ongesteld te worden. Maar dat is niet gebeurd.
♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 1 september 2 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa -31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar- 2e kindje 5 september Olle83 - 32 jaar- 4e kindje 6 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje 7 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje 8 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken: 6 januari - MaHeRo88 - eerste echo gyn 18 januari - Noralie87 - eerste echo 18 januari - Olle83 - eerste echo 19 januari - Schatje85 - eerste echo 20 januari - Orchid24 - eerste echo in ziekenhuis 25 januari - Savera - eerste echo + intake 25 januari - Nenp - eerste echo 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 29 januari - Nenp - intake 3 februari - Olle83 - intake 8 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
@nenp mooie test! En leuk die slabbetjes! 21 maanden is lang ja.. Nu hoop ik gewoon dat het bloedverlies stopt en dat het goed zit!
Echo is echt puur een vitaliteitsecho om te kijken of het kindje levensvatbaar is. Als dit is, volgt een intake. Een intake voor de echo doen kan kostbare tijdsverspilling zijn; stel dat het toch mis is hebben ze voor niks intake gedaan. Een intake word je ondervraagd over alles; je (mentale)gezondheid, familie, verwachtingen, wensen etc etc.
Ooohhh oke thanks! Ja die echo heb ik nooit want ik kom via de gyn bij de vlk. Dus ik heb altijd direct een intake+echo. Na al een goede echo gehad te hebben bij de gyn
spannend he! Ik heb 2 zoontjes, en ze hebben nu zoveel aan elkaar. De jongste is 1.5 en de oudste is net 5. Zo leuk samen! Ben nu zwanger vam de 3e. Nog een jongen zou lekker makkelijk zijn, en 3 jongens lijkt me ook zo gaaf! Hoewel ik stiekem een meisje denk ook leuk vind!
Ohhh ja zo gezellig 2 mannekes en ze hebben dus ook echt veel aan elkaar? Indd wat je zegt; het heeft beide iets meisje lijkt me heeeerlijk met jurkjes en maillotjes en haarbandjes haha! Maar zo'n mannengezin zie ik ook helemaal voor me! We hadden bij de eerste wel echt 'voorkeur' voor een jongetje. En nu maakt het niks uit (het maakt natuurlijk nooooit iets uit, maar als je zou mogen kiezen.. jullie begrijpen me wel)