Zou dan inderdaad ook goed kunnen dat je ‘m dan voelt! Ik ben vandaag 9+5, maar zou ook 10 kunnen zijn. De vk heeft de meting aangehouden die het minst ver was op dat moment. Ik voel ‘m ook al als ik een lege blaas heb. Paar dagen geleden nog niet. Jammer dat je eigenlijk alles zo snel weer vergeet van vorige zwangerschappen (in mijn geval dan).
Ik heb het nog niet geprobeerd te voelen. Ga het morgenochtend eens proberen. Wil dan ook de angelsound proberen. Hopelijk hoor ik het hartje al!
bij mij was uitwendig vroeg ook al heel duidelijk, maar wat kan je voelen dan als ie boven schaambot zit? Ga ik vandaag eens voelen
Wauwww wat leuk!!!, Ik mag morgen het 10 weken dansje doen. Eigenlijk gaat het best snel. Begin ging alles zo traag. Als imk nu terug kijk denk ik hun alweer 10 weken zwanger. Nog 2 weken dan zitten wij op de 12 weken❤
Ooh bijzonder!!, Ik had van de week van die hele kleine bubbeltjes wat denk ik zo.n 10 sec duurde. Ik dacht huh wat is dat de baby?. Neee vast niet vast darmen ofzo haha
De jongste is 1,5 dus die snapt er nog niks van, maar toch roept ze de hele dag baby, baby, baby De oudste van 3,5 was heel blij, wilde de echofoto steeds vasthouden om de baby te knuffelen. Super lief. Ben bang dat het voor haar nog heeeeeeel lang gaat duren. Onze ouders waren ook heel blij en verrast!
He jakkes, Snap dat dat je onzeker maakt. Je wilt helemaal geen rare krampjes voelen. Hopelijk valt het allemaal mee en hoort het erbij. Hoe is de echo gegaan?.
heb gegoogled haha, wist het ook niet. Dan voel je blijkbaar een harde rand maar dat zit nu waarschijnlijk nog te laag (denk zeker bij een eerste) maar ik ga straks weleens voelen haha omdat uitwendig goed te zien was