Hahahaha jaaaaa bizarrrrr he, Is toch raar???. En dan boodschappen doen oooohhhh moet soms adem in houden van die etens geuren en parfum van mensen.
Ik deed vanochtend de koelkast open en rook meteen een geur brrrrr vies. Dacht wat is dat. Was gister ochtend nog niet zo. Heb gister sparribs gekocht en laren marineren. Dat ruik ik dus. Morgen gaat mijn vriend ze roken. Wat ik altijd heeeeeelijk vind. Hoop zo dat ik het morgen weg krijg!!
Hier ook heb bepaalde dingen die ik heerlijk vind. Vooral fruit daar kan ik nu enorm van genieten. Mag het onbeperkt van mezelf
Ik keek net even snel in de augustus uitgerekend topic en zag daar wel allemaal geslachtsbepaling echos in het lijstje staan. Ik hoop het zo dat het kan!
Bij echo bureau hier in de buurt staat dat ze niet doen vanwege de maatregelen. Doen ze dat bij hun eigen vk dan?
Hier in België is dat nog wel allemaal open. Er komen heel veel Nederlanders nu deze kant op voor de pretechos.
Ja. Er staat eigenlijk nooit controle. En als er controle staat moet je een papier bij hebben op eer en geweten getekend. Maar voor een echo word het volgens mij gedoogd. Ik heb zelfs van sommige gehoord dat ze nu in België de nipt laten doen omdat je dan ook het geslacht meteen weet met 100% zekerheid.
Het is helaas niet om de hoek maar goed je weet nooit misschien hebben we enorme mazzel en komen er versoepelingen
Als ik een beetje in de buurt van België zou wonen zou ik daar wel heen gaan. Maar dat is voor mij 2,5 uur minimaal. Denk dat ik dan toch wel even wacht. Misschien dat de 20-weken echo al rond de 18 weken gepland kan worden
Wij gaan hem volgende week bij de termijnecho inplannen. De verloskundige doet het zelf! Dus rond half maart weten wij hopelijk of we een 4e meisje en of jongen krijgen.