Hahah zit hier te lachen. Het ging in dit clubje om geslacht toch. Dus ik vroeg mijn man. Nou wij beiden als het maar gezond is. 3e jongens lijkt ons ontzettend gaaf, heerlijk hun straks samen ( mijn tante heeft ook 3 jongens, die zijn nu groot. Echte hechte broers die samen op stap gaan) maar een meisje lijkt ons ook leuk. Ze zeggen dat als je op of 1 dag voor de eisprong seks hebt, meer kans op een jongen. En 2 dagen of meer voor de ei sprong meer kans hebt op een meisje. Heb gekeken, ik zit volgens mij 2 dagen voor ei whahaha. Ben benieuwd, al denk ik toch dat dit weer een mooi lief jongetje gaat worden!
Jaa ze zoeken elkaar nu echt op. In het begin was zn broertje maar een “baby” maar nu gaat ie steeds mee dansen als de oudste aan het dansen is. Samen spelen met het speelgoed, achter elkaar aan rennen. En die kleine komt steeds de oudste kusjes geven en knuffelen . Ik geniet!
Ik heb het gevoel dat we ook een mannen huis hier worden! In het uitgerekende groepje van mijn zoontje destijds waren we met 15 waarvan 14 jongens! Dat was echt bijzonder. Hahaha straks in deze groep ook het geval. vraagje; hebben jullie ook een soort menstruatie krampjes? Het is niet echt heftig, meer een vreemd gevoel en soort kleine steekjes af en toe.
Bij mij in vorige groepje alleen maar meiden zowat haha.. dus mijne heeft ze voor t uitkiezen Heb nu geen krampjes maar dat had ik vorige keer wel. Dus ik mis ze juist..
Haha wij hebben 1 dag na de eisprong of op de eisprong seks gehad, dus is vast een jongen. Maar het maakt me niets uit. Al vind ik meisjes aankleden wel iets leuker!
Hey hey mama's Ik ben uitgerekend voor 3 september 2021 van mijn derde kindje. Iedereen is welkom in de facebookgroep met mama's die uitgerekend zijn voor september 2021; https://www.facebook.com/groups/256407912577585/?ref=share Groetjes
Leuk en welkom!!! Ik vind het leuk om lid te worden maar pas na mijn termijnecho. Vorige keer was ik lid geworden maar moest me toen na een week weer afmelden....
Hoi! Leuk! Maar ik denk niet dat ik lid word, veel privacy gevoelige informatie op dit forum die ik niet zo erg vind als mensen na een tijd weten van mij, maar voorlopig niet Vind dit forum juist heel fijn!
Zijn jullie ook zo vroeg wakker? Dochter is uit logeren maar k was om 5:50 al wakker. Mega moe, maar kan niet meer in slaap komen. Heb ook n mega zere rug.
Haha ik slaap al dagen amper.. insomnia is bij iedere zwangerschap mijn eerste symptoom geweest! Daardoor wist ik dat ik een test moest doen. De nacht van 7 op 8 dpo is het begonnen en toen wist ik; ik ben zwanger. Het wordt wel steeds beter naarmate ik wen aan de hormonen.
Vanochtend was de teststreep net zo donker als de controle streep. Eindelijk! Hij was dus duidelijk opgelopen, zo blij mee. Geeft toch wel een gerust gevoel. Ik heb nog 1 Kruidvat test die ik over 2 dagen ofzo wil doen.. voor de rest nog heel veel dipsticks. De dipstick was vanochtend ook een stuk donkerder, maar het blijven wazige testen...
Ja herkenbaar. Mijn zoontje ligt ook uit te slapen whaha en ik al vanaf 6 wakker. Komt ook door de enorme hoeveelheid aan gedachten. Denk gelijk; ik ben zeker, voel ik al iets? Zal het goed gaan? Zal ik een test doen? Etc.. erg vermoeiend
Haha 'eindelijk'? Mijne was zo met 4+5 ofzo maar ik testte ook pas 14dpo licht positief.. Wat ik overigens nog steeds raar vind maar goed.. Blij dat jouw testen ook goed gaan nu! Ik test vanmiddag weer met kv en dat moet dan wel echt een knaller zijn
Haha ja ik vergelijk het toch vooral met wanneer ik voor het eerst positief testte: 8dpo en hoe de vorige zwangerschappen mijn HCG stegen. De eerste zwangerschap ging HCG echt super hard. Bij MvM gaven ze aan dat ze zelden zo’n duidelijke streep zagen op dat termijn (ze hebben een speciale test die hoge hcg meet). Het werd een miskraam. Heb gelezen dat een hele hoge HCG waarde vaker voorkomt bij down syndroom, dus dat zou de miskraam wel verklaren.. De tweede zwangerschap was minder heftig als de eerste qua stijging HCG, maar wel sneller dan dit lijkt het. Ik had toen echt al 11 dpo een knaller. Vandaar het woord eindelijk hahaha ik werd er nerveus van! Ik had een vroege innesteling op 6DPO. Als hij laat innestelt is dat weer een ander verhaal natuurlijk.
Nee daarom! Qua oploop doen we het ongeveer hetzelfde, langzaam maar uiteindelijk wel prima. Alleen was jij natuurlijk veel eerder positief dan ik. Denk dat het bij mij echt pas 11 a 12 dpo ingenesteld is.. dus misschien komen we qua termijn uiteindelijk ongeveer op dezelfde datum terecht! En ik ben blij dat jij dat zegt over die dipsticks want die heb ik op het werk gedaan en zijn indd niet echt gevoelig Heb even foto bijgevoegd van dipstick op 4+4 en 4+5
Ik wist dat niet van die snelle hcg oploop en je stelt mij weer wat gerust met je uitleg. Trage oploop zoals wij nu gehad hebben is dus juist wel goed? We zijn netjes om de dag wel duidelijk donkerder geworden.. maar eer we knal test hadden waren we bijna week verder
Niks mis met onze oploop volgens mij! We hebben ook geen trage, het loopt netjes op iedere 2 dagen toch? En binnen een korte periode. Heftige HCG oploop kan wijzen op trisomie 21 (down) of tweeling. Echt een hele langzame oploop (en dan bedoel ik echt echt langzaam) kan wijzen op mola zwangerschap, trisomi 18 of buiten baarmoederlijke zwangerschap. Alles binnen de normale range zie je dat HCG rustiger oploopt bij een jongenszwangerschap dan bij een meisjes zwangerschap! Daarom ervaren meisjes mama’s meer en vaker zwangerschapsmisselijkheid. Dus ben benieuwd of dit voor ons klopt; lijkt erop dat we jongetjes gaan krijgen haha!