Hoe is het met jullie buikjes? Afgelopen week had ik nog een opgezette buik waar je niet omheen kon en nu is mn buik weer hartstikke plat
Misschien omdat de hormonen stabieler worden. Misschien ben je over de piek heen. Zijn nu vooral de darmen die erop reageren. Die reageren op de hormonen.
Daarnet geprobeerd met de Doppler, geen hartje gevonden. Pffff had het niet moeten doen, wordt er direct onzeker van!
dat is het gevaar inderdaad.. denk dat het wel goed zit hoor! Het is ook nog erg vroeg, er word niet voor niks aangeraden tot 12 weken te wachten. Bij de vk is veel sterker apparatuur. Je hebt goede echo's gehad, je zou het later nog een keer kunnen proberen maar dan maak je je misschien wel alleen maar meer gek.. probeer te vertrouwen op de goede echo's die je hebt gehad en dat het apparaat eigenlijk na 12 weken word aangeraden!
Ja I know! Rationeel kan ik het allemaal plaatsen, maar je wordt er toch onrustig van. Zal vast snel zakken
Jij bent ook nog geen 10 weken, zou het dan nog eens proberen. Vanmorgen kon ik hem ook maar 1 seconde vinden het hartje en toen helemaal niet meer. Het is ook nog allemaal zo ontzettend klein. Hopelijk zakt dat onzekere gevoel snel.... Zit vast allemaal goed!!
Hier vanmorgen ook niet meer echt misselijk dat ik sta te kokhalzen boven de wastafel. Beetje weeïg idd en na wat te eten ook niet meer. Hopelijk blijft dat zo!
Ik voelde net alsof er een veertje onder in m'n buik kriebelde. Kan toch niet dat ik nu al het kindje voel bewegen?? Meer die dit al voelen