Ik heb het van de week ook een keer gehad.. deed mij enorm denken aan mn eerste zwangerschappen dan lichter.
Ik voel ook al af en toe wat. Morgen 10 weken. De oudste voelde ik met 15 weken, middelste 13 en jongste met 11 dus het kan echt heel vroeg al. Voel het trouwens niet elke dag.
Zit nu stil en voel nu ook wat plopjes echt zo herkenbaar dat bewegen van 't kindje dit gevoel. Voelde m'n dochter ook al vroeg zoon iets later.
Gister avond in bed. Ik omschreef het aan mijn man als n streling in mijn baarmoeder. Werd er heel gelukkig van om dat te voelen. Daarna nog niet weer gevoeld. Hopelijk voel ik het kindje snel elke dag even
Dat heb ik nog niet. Hier voel ik denk wel af en toe bandenpijn. Vanavond een hele felle steek onderin mijn zij ineens.
Ik kan de baby ook nog niet vinden met de doppler. Is ook nog heeeeel vroeg natuurlijk. Ik probeer het volgend weekend weer
Waar plaatsen jullie de doppler? Ik heb het nog niet geprobeerd, wil mezelf niet onnodig in de stress jagen.
Ik ook niet. Ik denk dat ik hem weg heb gegooid of weg heb gegeven. Ik kan hem nergens vinden. Paar keer op het punt gestaan om hem te kopen maar bang dat ik er stress van krijg. Nog 11 dagen tot de termijnecho
gisteren wel stress want toen vond ik hem niet! Vandaag dus wel.. ik heb hem gevonden echt op de rand van mijn schaambot.
Kijk uit naar de echo aanstaande zaterdag, vind toch weer spannend worden. Je wisselt zo van alle vertrouwen naar hmm zou het nog wel goed zitten? En morgen 10 weken alweer Ik hoop gewoon zo dat met 2 maart er toch al wat meer versoepeld gaat worden.. vast gaan neuzen in die winkels (en pleaseee pretecho) Blijven hopen!