Ah! Dan ben ik volgende week wel heeel benieuwd naar de nub. Ik heb mijn termijnecho als ik 11+6 ben en misschien word ik nog wel ietsje naar voren gezet
Ik twijfel heel erg of ik/wij het geslacht willen weten. Lijkt mij ook super spannend dat je dat pas ziet bij de geboorte. Aan de andere kant de voorbereiding is ook erg leuk als je het weet.
Allebei heeft wat! Lijkt me ook erg leuk wachten en die extra verrassing bij geboorte! Maar ik kan niet wachten haha ben al te nieuwsgierig en ons kamertje en alles word echt wel geslacht specifiek zegmaar dus dan is wachten tot geboorte niet handig Je kan natuurlijk wachten tot de 20 weken of altijd later nog een pretecho als je er niet over uit bent!
Ik twijfel ook nog, bij de andere 2 wisten we het wel, maar een verassing lijkt me ook leuk en spannend.
Wat een mooie echo's❤ Hier nog niks gekocht. Vind het leuker als ik het in het echt kan zien en voelen. Dan bestellen. Hoop niet dat wij nog veel langer moeten wachten tot de winkels open gaan. Maar heb er een hard hoofd in.
Om 8:50. Dus dat is al snel . Daarna aansluitend telefonisch intake. Hoop dat ik tussen door jullie snel kan informeren. Want we moeten dan snel naar huis rijden.
Aahh lekker zo vroeg op de dag. Scheelt weer zenuwen. Tenminste die heb ik altijd haha. Succes en veel plezier!
Hier ook nog niks gekocht, maar wel al allemaal lijstjes gemaakt van wat ik wil/nodig heb haha En vandaag 10 weken!!
Succes en veel plezier zo! Ook niet handig gepland van ze, direct een telefonische intake na een echo haha
We hebben nog ruimte om naar huis te rijden hoor. 9:40 hebben we de intake. Dus dat redden we wel. Het is nog geen 10 min naar huis rijden.
Ff snel. Super echo gehad. Kindje werd nog even wakker. Ben 10+1 dus uitgerekend op 7 september. Zag er allemaal goed uit. Wel over 2 weken n echo ivm dat de navelstreng nog n beetje verdikt is bij t buikje. Maar dat zien ze vaker met dit termijn (had ik toevallig al gelezen van de week) dus over 2 weken voor de zekerheid een echo. Nu even de intake, ik zal straks kijken of ik er een foto op krijg. Me is happy
Super! Lekker nagenieten! Fijn dat je een extra echo krijgt om toch even te kijken hoe de navelstreng er dan uit ziet