Uitgerekend 1 t/m 15 september 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 24 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Leuke weetjes allemaal!
    Ja ik heb dus een buitenbaarmoederlijke gehad. Vandaar mijn obsessie voor testen en oploop.. heb toen ook getest en indd bleef dagen hetzelfde.. echt niet fijn. Was na een maand het teststreepje nog steeds de helft lichter dan het controle streepje

2. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    En nog 1 vraagje.. is het ook normaal dat ik pas 14 dpo licht positief testte? Ook al liep het vanaf toen langzaam maar goed op tot een knal test?
    Bij m'n vorige zwangerschap had ik toen al een test die nog geen knal was maar wel echt duidelijk..
    Maar nu was het echt gewoon licht.

3. Chechi

Chechi Niet meer actief

Ja joh! Dan is je innesteling gewoon laat geweest.. wat je zelf al zei, pas rond 11-12 dpo. Dat bevruchte eitje heeft zn tijd genomen om rond te zwemmen haha. Tenminste kieskeurig waar hij zichzelf neer plant haha:roflmao:

Hier weer een snelle innesteling, de vorige zwangerschap ook. Mijn zoontje zat half over mijn baarmoedermond heen ingenesteld. Ik moest nog een extra echo om te kijken of de placenta niet over de baarmoedermond heen zat want dan werd het een keizersnede.

4. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Oh hahaha die had er dus haast mee:roflmao: grappig hoe je het verteld maar klinkt alsof dat nog wel even spannend was..
    Thanks voor je geruststelling! Hopen dat het een mooi plekje gevonden heeft dan:thumup:en bij jou natuurlijk!

Chechi vindt dit leuk.
  5. Chechi

Chechi Niet meer actief

Haha oh nu ben ik de wetenschappelijke literatuur in gedoken of plaats van innesteling nog iets zegt. Het schijnt dat jongetjes vaker rechts in de baarmoeder innestelen en meisjes vaker links! Interesting.

Vlindertje95, MaHeRo88 en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Haha jij bent duidelijk van de weetjes! M'n ei kwam iig van rechts dit keer haha :roflmao:

Chechi vindt dit leuk.
  7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik slaap ook al nachten slecht, vannacht was toppunt. Denk dat ik even ziekenhuis bel of mijn bekkenfysio, mijn blaas heeft het nou al zo ontzettend zwaar.. Elke keer na het plassen buikpijn, voel gewoon dat die spieren weer enorm gespannen zijn. Moet om het uur naar de wc en vaak dan ook 3x achter elkaar omdat het niet meer lukt om goed uit te plassen.. Roze in urine dus zat daar weer over in.. Misschien bellen voor bloedtest en misschien moet ik maar naar bekkenfysio weer.

8. Chechi

Chechi Niet meer actief

Hahaha ja ik word vaak wandelende encyclopedie genoemd. :o:

MaHeRo88 en Orchid24 vinden dit leuk.
  9. Chechi

Chechi Niet meer actief

@Orchid24 wat vervelend zeg! Nu al last van bekken.. is het een gevoeligheid van je? Dan gaat het nog erger worden ben ik bang.. zelf veel last gehad van bekkeninstabiliteit tijdens vorige zwangerschap.

1 pluspunt; doorgaans (als je baby goed ligt, en niet zoals de mijne de vorige zwangerschap) hebben vrouwen met bekkeninstabiliteit een snellere en makkelijkere bevalling omdat de bekken soepeler zijn!

Orchid24 vindt dit leuk.
  10. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Misschien ook even urine inleveren bij huisarts om te kijken of je geen blaasontsteking hebt?

11. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja mijn bekken is heel sterk of heel zwak net hoe je het bekijkt :rolleyes: Prikkelbare darmsyndroom, overactieve bekkenbodem/hooggespannen wat zich uitte in vaginisme (dat overwonnen) en overactieve blaas. Heb wel grotere kans op verzakking en bekkeninstabiliteit inderdaad. dus mijn bekkenfysio verwacht me al :roflmao: Maak me vooral zorgen of het geen kwaad kan die hoge spanning voor zo'n frummel en dat bloedverlies.. Nu dan niks meer maar is afwachten of zo weer komt..

Dat laatste klinkt goed haha!

12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Kan ik ook wel bellen ja! nog nooit gehad dus geen idee hoe dat voelt heb geen pijn bij het plassen zelf

13. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Nee dan zou je het niet verwachten indd maar kan bij zwangere net anders zijn. Dus gewoon Just to be sure..

Orchid24 vindt dit leuk.
  14. Chechi

Chechi Niet meer actief

@Orchid24 wat @MaHeRo88 zegt. Bij zwangere vrouwen uit een blaasontsteking zich heel anders. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik met 17 weken opeens hele harde buiken. Die werden steeds heftiger terwijl ik super veel rust nam. Moest meteen naar de huisartsenpost van de VK omdat ik misschien beginnende weeen had door een blaasontsteking. En ja hoor; bleek blaasontsteking te hebben. Blaasontsteking zorgt bij zwangere vrouwen dus vooral voor harde buiken die als het onbehandeld blijft over gaan op weeen. De arts legde het uit als; je lichaam moet kiezen of jouw infectie bestrijden of het kindje. En het lichaam kiest altijd voor jou dus stoot het kind af. Super enge gedachte dus als ik nu harde buiken krijg die niet afnemen met rust ga ik direct een plasje inleveren.

15. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Nou indd, gelukkig is een plasje controleren echt weinig moeite voor de doktersassistent.. ik ben zelf doktersassistente haha.
    Daar moet je echt nooit in schromen

Orchid24 en Chechi vinden dit leuk.
  16. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Mijne was met 4+2 ook zo! Vorige zwangerschap had ik toen nog maar een vaag lijntje. Ik ga straks nog een dipstick doen, die zal ook wel knallen nu.

Chechi vindt dit leuk.
  17. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd naar jouw dipstick! Die van mij willen nog niet zo haha maar dat hecht ik minder veel waarde aan dan die van kv

18. Olle83

Olle83 Niet meer actief

Jullie zijn echt niet bij te houden

Ik ben al een paar dagen gestopt met testen. Positief is positief. Jullie testen zien er goed uit hoor!

En wat betreft jongens of meisjes zwangerschap.. 3 x een meisje in mijn buik gehad en alle 3 de keren ietsjes weeïg rond het avondeten.
    Nu smorgens wat misselijk maar valt ook mee. Wel steeds mega koude voeten.. schijnt dan weer een jongensding te zijn. Maar ik geloof daar niet zo in

Tis vast een 4e meisje

Moeders voor moeders trouwens ook weer gesproken, volgende week komt ze de spullen brengen.. eigenlijk geen zin in maar ik wordt zo makkelijk zwanger en hun het een ander zo. Het minste wat ik kan doen vind ik.

19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Dat had ik vorige zwangerschap, liep dus traag op. Met 5 weken denk ik een knaller. Maar dat liep uiteindelijk mis. Nu al heel vroeg duidelijk positief getest en liep als een malle op!
    Nooit geweten dat dat iets kan zeggen...

20. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Wat bedoel je? Dat dat iets kan zeggen? Niet echt een bemoedigende tekst voor mij dit:eek:

Deel Deze Pagina