ja ik hou het goed in de gaten. Zolang er nog vocht binnenkomt en blijft zing ik het nog wel even uit tot maandag bij de gyn. Mocht het nog erger worden trek ik wel eerder aan de bel!
goedzo! Sterkte lijkt me moeilijk als drinken en ijs het enige is wat lukt, dat gaat je echt opbreken. Ik heb geen problemen met spugen, doordat ik in ieder geval nog genoeg ook kan binnen houden daardoor houd je toch wat energie enzo nog. ❤️
Ik kijk er zo naar uit om het nieuws te mogen delen met mn omgeving!! Nog precies een week tot de termijnecho dames van 18 februari
@Vlindertje95 sterkte. Echt heel naar. Hier voor het eerst sinds dagen ineens trek en niet zomaar trek. Ik kan alleen maar denken aan Chinees. Ik heb het maar meteen besteld.
@Vlindertje95 wat ontzettend vervelend. Hopelijk wordt het toch snel minder. En idd anders echt aan de bel trekken. Wij hebben het nu aan iedereen verteld. De echo zag er goed uit. A.s. dinsdag heb ik een afspraak in het Erasmus ziekenhuis, hun wilden me al met 10 weken zien. Dat doen ze normaal. wist ik ook niet. De verloskundige belde op dat ze me dinsdag hebben ingepland voor een intake, waarschijnlijk weer met een echo heel vervelend zo'n echo Maar ik moest dus vrij regelen. En aangezien ik mijn klanten op de hoogte moest brengen dat ik dinsdag niet werk heb ik maar gelijk waarom niet. Zo fijn om het gewoon te zeggen. Tot nu toe alleen maar super leuke reacties gehad.
♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 01 september ♡ Fitmom86 - 34 jaar - 3e kindje 02 september ♡ Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje 03 september ♡ Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje ♡ MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje 04 september ♡ LaNinaa - 31 jaar - 3e kindje ♡ Patty91 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Lilyfee - 31 jaar - 3e kindje 05 september 06 september ♡ Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje 07 september ♡ Chechi - 31 jaar - 2e kindje ♡ Annesmit - 27 jaar - 1e kindje ♡ Olle83 - 32 jaar - 4e kindje ♡ Schatje85 - 35 jaar- 2e kindje 08 september ♡ Savera - 28 jaar - 1e kindje ♡ Krokodil16 - 30 jaar - 3e kindje 09 september ♡ Mariekemama - 35 jaar - 3e kindje ♡ xxmoixx - 28 jaar - 1e kindje 10 september 11 september ♡ juffa - 25 jaar - 1e kindje 12 september ♡ Remama2018 - 31 jaar - 2e kindje 13 september ♡ Lily94 - 26 jaar - 2e kindje 14 september 15 september ♡ JB27 - 31 jaar - 2e kindje 18 september ♡ BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje Afspraken: 12 februari 12.30 - Olle83 - Termijnecho 12 februari 08:15 - Patty91 - Termijnecho 13 februari 11:45 - Orchid24 - Termijnecho 15 februari 11:00 - MaHeRo88 - Termijnecho 15 februari 10:30 - Vlindertje95 - Termijnecho + intake 16 februari 12:00 - Chechi - Termijnecho 16 februari 15:00 - Schatje85 - Intake Erasmus + Echo??? 17 februari 08:30 - LaNinaa - Termijnecho 18 februari 8:15 - JB27 - Termijnecho 18 februari 09:00 - xxmoixx - Termijnecho 18 februari - 16:30 Sascha81Termijnecho 18 februari - krokodil16- termijnecho 18 februari - Savera - Termijnecho 19 februari 14:30 - Lilyfee - Termijnecho 20 februari 12:00 -juffa - termijnecho 22 februari 10:20 - Annesmit - Termijnecho 23 februari 11.30 - Hoop1990 - Termijnecho 24 februari 09.30 - Fitmom86 - Termijnecho 24 februrai 14.20 - Schatje85 - extra echo. 24 februari 16.00 - Patty91 - Controle VK 25 februari - BlueEyedSoul88 - Termijnecho 25 februari 08.00 - Lily94 - Termijnecho 25 februari 16.00 - Remama2018 - Termijnecho 25 Februari - Sascha81 - telefonische intake 05 maart - Krokodil16- GUO 15 maart 9.45 - Noralie87 - controle vk 17 maart 8.50 - Schatje85 - controle vk ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------ ✰Vlindertjes✰ Nenp Rowena25 LaVitaBella
Ik heb sinds een paar dagen last van lage rugpijn. Niet heel pijnlijk maar een zeurend gevoel. Word er wel onzeker van omdat het me aan ongesteldheid doet denken. Lees overal wel dat het er bij kan horen, maar ik ken dit niet van de vorige zwangerschap. Nog 2 weken tot de termijnecho. Hopelijk kan ik dit weekend het hartje vinden met de doppler
Ik durf de doppler nog niet. Al zou ik het wel graag willen. Als je je druk maakt kan je ook de verloskundige bellen? 2 weken duren nog lang. Vind ik haha
@Lily94 vervelend dat je er zo onzeker van word, ik geloof dat het er inderdaad gewoon bij hoort. Maar ik denk dat iedereen je onzekerheid wel herkent, want het is ook gewoon een onzekere tijd. Je hoofd gaat toch bij alles nadenken of het juist een goed teken is of juist niet, terwijl er geen pijl op te trekken is. Denk dat het vooral de komende weken (maanden? jaren?) leren omgaan met dat gevoel is. Dat gevoel zal er nou eenmaal zijn, met vlagen in ieder geval. Ik hoop dat je gauw weer wat vertrouwen terug krijgt!
Ik durf het wel, ik stress niet als het nog niet lukt. Ben me er van bewust dat het dan waarschijnlijk nog te vroeg is. Maar als je wel gaat stressen zou ik liever nog even wachten Ik weet niet of ik de vk bel, ik heb niet echt het gevoel dat ik dan helemaal gerustgesteld kan worden via de telefoon. Enige wat me echt compleet gerust stelt is een echo. Want op afstand weet de vk ook niet zeker wat het is. Dus ik weet niet of dat echt veel zin heeft ik kijk het nog even aan denk ik. Ik kan het nu nog goed relativeren
Snap ik. Spreek dat uit dat je graag een echo wilt. Heb ik toen ook gedaan. Een paar weken terug. En die kreeg ik.
@Vlindertje95 heftig meid, goed in de gaten houden dat je niet uitdroogt. Maar je moet ook wat energie binnen krijgen dus dat moet ook niet te lang duren.
@Lily94 wat naar dat je je zo onzeker voelt. Herken dat wel. Hopelijk gaat het gevoel snel weg. Maar het is nog steeds een lastige tijd. Denk dat ik ook pas echt kan genieten als ik de 12 weken voorbij ben.
@Lily94 klinkt echt als bandenpijn, heel normaal. Heb ik ook af en toe last van. Ik had vanavond het gevoel de baby weer te voelen! Zo bijzonder... kan niet wachten tot dinsdag, dan mogen we hem of haar weer zien!
@ slaapproblemen.. Onze dochter heeft vanaf dat zij 4 weken is Afgelopen augustus even 3 weken hel op aade gehad na de verhuizing en slapen in nieuwe kamer Daarna weer klokje rond zoals gewend