@Chechi ik voel mij eigenlijk ook heel goed. Helemaal niet misselijk. Wel erg moe. Ik kan de hele dag door wel slapen maar eigenlijk hetzelfde als de vorige zwangerschap. Ik ben dus ook heel benieuwd of het weer een meisje is. Alhoewel ik gister aan mijn moeder vroeg of zij verschil merkte tijdens de zwangerschappen van mij ten op zichtte van de zwangerschap van mijn broer, maar dat was niet zo. Ze voelde zich bij elke zwangerschap eigenlijk ook hetzelfde en dezelfde kwaaltjes
@Noralie87 wat rot dat je het hartje niet vond.. kan mij voorstellen dat het zooo onzeker maakt. Maar het zit nog zo verstopt; ben gisteren echt heel lang bezig geweest en hoorde het pas laat en in de verste verte. @Orchid24 zwangerschap is natuurlijk het heerlijkste waar je je ellendig om kan voelen, zo’n kleintje is het allemaal waard! @Lily94 ik ben heel benieuwd! M’n VK reageerde wel direct van; nou als dit andere kwaaltjes zijn wellicht ander geslacht: we gaan het meemaken. Dinsdag echo! Kan niet wachten op zon prachtig baby silhouet.
Word weer een drukke week met termijnechos Ik hoop allemaal goede echo's @Noralie87 oh ja dat werkt niet rustiggevend. Ik zou ook idd even wachten. Je hebt een top echo gehad. Houd je daaraan vast. Ik voel mij de ene dag misselijk en de andere dag niet. Verder last van mijn banden en vermoeidheid.
Bij de vk bij 14 weken bij m'n zoon was ze ook wel een kwartier bezig om het hartje te vinden. Ik was toen op een locatie waar ze toen nog geen echo apparaat hadden. Anders had ze die even aangezet. Dus dat relativeert de boel wel.
Weet iemand van jullie of je bij een echo met ca 11 weken al kan zien waar de placenta ligt? Ik heb volgende week mijn termijnecho met 11+3 en ben daar super benieuwd naar. De vorige zwangerschap zat mijn placenta aan de voorkant
Ik heb het gevraagd gisteren, maar door mijn volle blaas kon ze het lastig zien en ze zei het gaat ook nog kantelen dus is eigenlijk te vroeg om al wat over te zeggen.
Ik weet wel dat je kan zien waar hij ligt. Bij mij lag hij aan de zijkant. Maar dat zegt nog niets over de rest van de zwangerschap. Hij kan nog naar voren verschuiven of naar achteren.
Het scheelde dat ik die ochtend zelf het hartje nog gehoord had met de doppler. Dus had niet zo'n stress. Vond het wel jammer dat er geen echo apparaat was daar
De placenta verschuift nog wel de hele zwangerschap. In het begin zat hij op mijn baarmoedermond en uiteindelijk omhoog getrokken. Dit ligt er aan hoe je baarmoeder groeit.
Ik weet inderdaad dat die wel wat kan verschuiven nog, maar ik hoorde de vorige keer tijdens de geslachtsbepaling dat die aan de voorkant zat, hij kan toch niet meer zo verschuiven dat die ineens helemaal aan de achterkant zit? Of zou dat wel kunnen? De placenta heeft toen wel de hele zwangerschap aan de voorkant gezeten. Ik dacht meer dat het verschuiven kwam door het groeien en dat dat dan gaat om hooguit centimeters, maar niet ineens naar een heel andere plek toch?
Haha ja dat ligt er dus aan waar de groei punt van je baarmoeder zit. Mijn placenta zat dus bij de baarmoedermond, helemaal beneden. Aan het eind van de rit zat hij helemaal achterin (tegen de rug aan) boven. Dus dat is echt wel aanzienlijk opgeschoven. Ze kan misschien wel al iets zeggen waar de placenta nu zit, maar niet of hij daar blijft.
Wat fijn dat jullie niet meer misselijk zijn!!, Heerlijk lijkt mij dat. Hier helaas nog wel misselijk. Ene keer meer dan de andere keer. Het eten smaakt mij nog steeds niet. Eet wel maar omdat het moet. Niet omdat ik het lekker vind. Hoop zo dat ik snel weer van eten kan genieten!. Soms zoveel trek in iets omdat je weet van voorheen hoe het was. Probeer ik het jak niet lekker. Heb wel 2 keer deze week brood gegeten maar doe het niet met liefde. En heb zoveel zin in vers brood met lekker beleg. Gewoon lekker snee bruin brood met jam. Ineens zin in nutella maar weet gewoon kan het wel kopen maar als im het eet geniet ik er niet van en vind het vies. Gister een koekje met chocolade geprobeerd. Vond die altijd verslavend. Nope nu niet meer haha. Jaaa het word een druk weekje met echos. Spannend hoor. Ik helaas pas om 16:30 maar dat hebben wij gedaan zodat mijn vriend gewoon kan werken. Komt alleen iets eerder thuis. Vind het ene kant wel weer spannend. Soms denk je zou het babytje er nog wel zitten. Natuurlijk wel maar het idee omdat het weer even geleden is de laatste echo. Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet en of wij het hartje te horen krijgen!❤
Mijn bevallingsjurkje is gearriveerd! Heb een duo pack gehaald, eentje voor tijdens de bevalling en een voor erna. Lekker opgefrist en gedoucht schoon jurkje aan. Wordt toch heerlijk zomerweer waarschijnlijk.
https://www.hetbevallingsjurkje.nl/product/bamboo-black-kopie/ Het is echt een heel comfortabel jurkje! Zo blij mee
Zijn jullie al wat aangekomen? Of misschien wel afgevallen door de misselijkheid? Ik ben nu 1 kilo aangekomen. Maar ik kan het echt al wel zien, vooral in de avond. Ben blij als ik het over 2 weken niet meer hoef te verbergen