Waar kopen jullie een positie jeans?, Denk dat het tijd word om ze te kopen. Want broek gaat strak bij mijn buik zitten. Moet je dan een maat groter nemen of die je nu hebt?.
@MaHeRo88 ik zou ook zeggen meisje obv skull maar ik ben daar niet heel goed in. Meisje was wel ook m’n eerste gevoel toen ik naar de echo keek. Maar dat zegt natuurlijk niks
Wat soms wil helpen is warmte met infrarood. Ik heb zelf ook fibromyalgie en hier deed dat altijd wonderen, met name op de triggerpoints
Ik koop ze bij de H&M, net binnen gekregen Ze hebben zowel de Jeans als de Treggings die zalig zitten. Gewoon volgens je eigen maat bestellen
dat werkt bij mij helaas niet echt.. ik ben eigenlijk blijvend in behandeling onder medische masseuse of fysio. Dat is vaak ook het enige wat opgeven moment iets van verlichting kan brengen, ondanks dat ik braaf al mijn oefeningen doe en mijn dagelijkse wandelingen maak. Afgelopen jaar meerdere keren bij masseuse geweest, maar helaas lockdown. Nu dus bij nieuwe fysio geweest en die heeft me halfuur/3 kwartier gemasseerd en heb geen hoofdpijn meer last van de schouders en nek blijft wel, maar 1 keer is ook nooit genoeg als het zo vast zit.. dus mag volgende week weer. Gek dat voor iedereen zo kan verschillen he? Kan jij nog werken enzo?
@MaHeRo88 wow super zeg! Gefeliciteerd! Je hebt ook een topic met skull en nub (bij echo’s en onderzoeken) ik zou je echo daar gewoon tussen zetten. Die van mij heb ik bij skull gezet, want nub kan nog niet haha
Wat super! Gefeliciteerd! ❤️ Ben je er beetje gerust op? Na je geschiedenis, waren dat allemaal vroegere?blijven we gelijk lopen
@MaHeRo88 wauw wat fijn zo ver vooruit gezet. Al gewoon de 12 weken voorbij heerlijk hoor!! Nub is idd niet te zien. skull geen idee wat dat voor theorie is!