Ik kan stoppen met testen haha. Beide knal.. volgens ff vandaag precies 5wkn. Volgens gyn ook maar ik vraag me af of ei niet stiekem iets later geweest is of gewoon late innesteling.. we zullen het met termijnecho wel weten haha
Ik heb geen blaasontsteking maarr wel gruis en dat verklaart het bloed, de buikpijn na het plassen, het vele plassen etc. gaat vanzelf over maar moet nu extra veel gaan drinken. Als het erger word hoef ik pas weer te bellen. Wel beetje gerust gesteld dat het hoogstwaarschijnlijk dus daarmee heeft te maken en niet zozeer met het vruchtje. Hopelijk niet beide in ieder geval.. vanmorgen niet kunnen testen, dus zo met middagurine maar dat zal niet heel geconcentreerd zijn dus ben benieuwd!
Fijn om te horen! Goed dat je gegaan bent! Ik test altijd met middag urine. Gaat veel beter. Dit was m'n dipstick met ochtendurine en zie 2 berichten terug dipstick met middagurine
hmm twijfel of het niet hoort te knallen inmiddels.. nog steeds predictor en cb weken indicator niet binnen.. duurt lang met de post maar ze zijn bij de supermarkt en kruidvat niet meer te koop
Dat had ik ook bij AH testen.. tot nu toe loopt het echt goed op hoor. Als je 14 met 16 vergelijkt is er toch een goede oploop? Ik weet bijna zeker dat predictor knalt hij jou!
@MaHeRo88 wauw wat een knallers!!! En wat een verschil met middag urine die dipstick. Ik zal dat zometeen ook eens proberen. @Orchid24 je testen lopen prachtig op, ik vind het er niet zorgelijk uit zien. Echt iedere test weer een duidelijke oploop. Sommige testen knallen gewoon anders.
@MaHeRo88 het ziet er naar uit dat we al die dagen op het verkeerde moment hebben getest. Mijn dipstick knalt nu in de middag ook! Zie foto’s, ene vanochtend ander vanmiddag. Bizar!
Ja of niet! En wij helemaal onzeker worden. Ik heb nu een neiging om ook de Kruidvat in de middag te doen hahaha
♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 1 september 2 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa -31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar- 2e kindje 5 september Olle83 - 32 jaar- 4e kindje 6 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje 7 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje 8 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 9 september 10 september 11 september 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken: 6 januari - MaHeRo88 - eerste echo gyn 18 januari - Noralie87 - eerste echo 18 januari - Olle83 - eerste echo 19 januari - Schatje85 - eerste echo 20 januari - Orchid24 - eerste echo in ziekenhuis 25 januari - Savera - eerste echo + intake 25 januari - Nenp - eerste echo 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 29 januari - Nenp - intake 3 februari - Olle83 - intake 8 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
@LaNinaa wanneer ga jij bellen voor eerste echo? Ik weet trouwens weer wat ik zo irritant vond aan dit forum met een leuke kletsgroep, die seconde regel