Pffff jeetje wat stressvol lijkt mij dat!, Gelukkig kon je het hartje snel vinden. Geeft toch wat meer rust denk ik!.
De NIPT test is een bloed test en daarmee kunnen de 3 grote syndromen: down, patau en Edwards redelijk accuraat worden opgespoord. Vooral down is meer dan 90 procent accuraat. De combinatietest bestaat onder andere uit een echo en is inderdaad meer een kansberekening.
He bah vervelend.. niet slapen doet echt zoveel met je mentaal, en dan ook nog eens bloed. Gelukkig heb je het hartje gevonden! Het lijkt er echt een beetje bij te horen bij jou he? Maar leuk is anders natuurlijk
Ja geeft zeker rust. Maar twijfel of ik nu de zware bewoners moet gaan verzorgen. Even afwachten wat de verloskundige zegt straks of het kwaad kan voor de baby dat bloed.
Kinderbijslag is ook 3 keer zoveel als in Nederland we krijgen ook Baukindergeld omdat we in 2018 een huis hebben gekocht, dat is ook €100 per kind per maand, 10 jaar lang. Ze zijn hier wel erg bureaucratisch en je moet veel geduld hebben voordat iets geregeld is, maar dan heb je ook wat.
@Noralie87 oh nee, sterkte! Bedankt voor alle felicitaties mbt m’n contract! Dames met echo, succes vandaag!
@Fitmom86 gefeliciteerd met je vaste contract! @LaNinaa succes en veel plezier zometeen! Nog maar heeeel even wachten. pff, ik lees alles wel.. maar soms heb ik de tijd/puf niet om te reageren. Haha tegen de tijd dat het wel lukt, is het onderwerp alweer anders
@LaNinaa Succes en veel plezier! @Noralie87 Hè bah wat vervelend!! Mag nu wel is stoppen idd. Gelukkig meteen het hartje gevonden, maar voor de gemoedsrust is het toch nooit fijn dat bloed.
@LaNinaa ben te laat maar alsnog succes! @Noralie87 weet er helaas alles van en ondanks dat het er wss gewoon bijhoort is het niet leuk. Ik zou even bellen, maar vooral zou ik bij je gevoel blijven. Ik heb toen veel gegooglet en in België raden ze bv wel meer rust aan maar in Nederland eigenlijk niet. Ik denk dat het wel goed is om het rustig aan te doen. Als het voor jou niet meer prettig voelt om de zwaardere bewoners te verzorgen dan zou ik naar dat gevoel luisteren.