Hahaha het is sws irritant een gezellig groepje te hebben wil dehele dag lekker mee kletsen!! Verslaafd aan de telefoon.. @Chechi wij hebben een hondje, die zat al wel dehele tijd op schoot voor ik pos testte maar eigenlijk doet ze dat altijd denk ik schoothondje
Ja echt he! Met een zwanger worden groep zijn we na 1 jaar overgegaan op whatsapp, was wel een verademing maar inmiddels jaar verder en er word nog steeds super veel gekletst in die app Nu weer veel op het forum ja dankzij dit groepje
@Chechi wij hebben een hond, maar die wil altijd alleen maar heel de dag bij mij hahah dus merk geen verschil nu haha
Dames hoe ver denken jullie dat ik nu ben? Vandaag 14dpo, eerste dag van laatste menstruatie was 5 december. Ik denk 4 weken maar verloskundige zei 3 weken
Als je 14 dpo bent dan ben je 4 weken zwanger. Berekend de verloskundige niet vanaf je menstruatie datum? Als je een vroege eisprong had, dan kan het lijken dat je minder ver bent.
ik probeer zo veel mogelijk bezig te blijven haha, maar betrap me erop dat ik toch al babykamers zit te bekijken.. heb jij dat ook?
haha ja dat heb ik ook! Durf nog niks te kopen, maar ik wil er gewoon al IETS mee kunnen doen dus kijk ook af en toe babydingen. Lekker doen hoor, je houd het toch niet tegen. Het verdriet als het misgaat word er niet meer of minder om
daar heb je ook helemaal gelijk in! Durf ook nog niks te kopen maar heb wel de deken van moeders voor moeders van de vorige miskraam en kreeg van hun ook een knuffel toegestuurd toen het mis ging. Voelt toch vreemd om die in huis te hebben
Wel lief dat ze dat doen! Kan me voorstellen dat het wel vreemd voelt, ik hoop heel erg dat je in september die knuffel en deken kan gebruiken met je kindje ❤️
Urgg weer wat bloed.. ben er dan toch niet gerust op he ondanks de gruis..dat ik me ergens niet kan voorstellen dat het daarvan komt..
Misschien een gekke vergelijking maar onze kat heeft chronisch gruis en altijd bloed in de urine Als het bij katten zo werkt, waarom bij mensen niet! Haha