Dat gevoel heb ik vanaf het weekend ook constant. Het houd bijna niet op. Wat gaan jullie hard dames. Kost heel veel lezen. wij zijn druk met de nieuwe kamer van onze dochter. Die gaat naar zolder zodat deze baby op haar oude kamer kan. Was al de planning dat dat in de kerstvakantie ging gebeuren. En nu helemaal handig dat t al klaar is voordat we bezig moeten met de kamer voor de kleine spruit.
@schatje85 wat leuk zo bezig zijn met kamers! Wij gaan in februari onze zolder verbouwen tot 2 slaapkamers, dan verhuizen wij naar boven en krijgt de baby onze slaapkamer. Kan al helemaal fantaseren hoe het wordt. Onlangs op onze (die van de baby wordt) en de slaapkamer van ons zoontje rolluiken laten plaatsen; ons zoontje slaapt nu een stuk beter overdag en slaapt gewoon uit omdat het zo donker is. Zoontje lief was tot 5,5 maand echt de meest dramatische slaper allertijden. Was ieder uur wakker. Met veel tijd investeren in goede slaap gaat het sindsdien goed, maar hij is zoooo gevoelig voor geluid en licht. Daarom die rolluiken maar meteen laten plaatsen op de toekomstige babykamer. Heb goede hoop dat het ook echt effect gaat hebben voor de baby.
Leuk dat jullie al zo bezig zijn met alle ideeën! Onze baby krijgt geen eigen kamer Het eerste half jaar (langer meestal) liggen ze toch bij ons op de kamer. Haha 2022 gaan we de zolder tot slaapkamer maken voor de oudste, die is dan 10. En dan krijgt de baby een eigen kamer denk ik. Willen jullie allemaal het geslacht weten? Wij toch maar weer wel. Het is zo praktisch
Leuk inderdaad al die plannen. Hier heb ben we een kamer over. Dat is nu een rommelkamer. Dat wordt de babykamer. Kleinste kamertje van het huis. 2 bij 3m. Maar perfect voor de babykamer, laten we hopen dat daar over 8 maanden een kleine baby ligt te slapen...
Leuke plannen allemaal Wij verhuizen eind januari! Dus kunnen gelijk rekening houden met indeling. Dus dat komt wel goed
Ik heb sinds paar dgn loopneusje.. herkennen jullie dat? Lijkt echt door zwangerschap te komen. Heb ik anders niet namelijk
Leuk dat jullie er ook mee bezig zijn/gaan. Wij laten op zolder ook nog n rolluik plaatsen. Maar is nu nog niet noodzakelijk in de winter is t donder genoeg. Doen we van t voor jaar wel weer. Onze kamer en kamer waar dochter nu slaapt hebben we ook rolluiken voor laten zetten afgelopen voorjaar. Ik heb net met de dokter gebeld. slaap nu al n week 4-6 uur per nacht. Ik ben helemaal afgeknapt. Doodop en kan alleen maar janken. Hij belt vanmiddag terug of ze iets voor mij kunnen betekenen. Al is t maar even 2 nachten slapen daar knap ik zo van op. Ben depressie gevoelig als ik te weinig slaap. Gaat helemaal mis voel ik nu al.
@MaHeRo88 soms wel last van ja! Lees het ook wel vaker Leuk al die plannen! Bij ons word de rommelkamer ook de babykamer, is wel al meteen een vrij grote kamer maar ik verwacht dat wij helaas nog een hele tijd niet kunnen verhuizen dus dan vind ik dat makkelijker als eerst klein kamertje en dan naar grotere kamer
@Olle83 hier ook in het begin bij ons op de kamer! Maar ik vind het gewoon heerlijk om met de babykamer bezig te zijn. En overdag oefenen met dutjes op slaapkamer. @MaHeRo88 niet herkenbaar die loopneus, ik heb wel bloedneuzen de afgelopen dagen
Goed dat je de huisarts hebt gebeld. Hopelijk kan hij iets betekenen. Goed in de gaten houden qua depressieve gevoelens , ben je er bang voor? Hier gelukkig vannacht een goede slaap nacht weer! Ik voel mij als herboren.
@Orchid24 ziet er goed uit! @Noralie87 ik heb juist nergens meer last van, zo gek! Geen misselijkheid, geen slapeloosheid, maar ook geen bruinverlies.
Ga straks toch nog even bij supermarkt kijken voor nieuwe testen. Ik had vorige week besteld, maar nog altijd niet binnen en nu hebben ze de brievenbussen dicht gemaakt vanwege vuurwerk (maisonnette flat) dus op zijn vroegst pas volgende week ergens. Denk dat ik die testen beter kan retouren en gewoon in de winkel halen. Ben volgende week rond de 5 weken dus dan heb ik niet meer zoveel aan al die testen denk ik
@Orchid24 ben er gek genoeg ook best gerust onder, sinds de knaller gister een soort berusting ofzo? Het is een beetje zo van; ik ben zwanger, de natuur gaat nu zijn werk doen. Slim om nog wat testen te halen, wel stom en bizar dat ze zo lang duren.. heb je er inderdaad niks meer aan.
Fijn dat je dat gevoel nu hebt! Ik heb inderdaad ook wel meer berusting inmiddels, wil alleen eigenlijk nog graag een predictor en een CB weken indicator vind dat leuke testen haha.. Maar dan moeten ze wel ergens te verkrijgen zijn