Mn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld hahaha. Gelukkig start ik 6 januari met een nieuwe baan, gaat vast wat afleiding geven.
Hier toch nog een testje gedaan hahah en de teststreep is donkerder dan de controle streep. Maakt me toch wel vrolijk
Net even berekend hoeveel geld ik heb uitgegeven aan testen, vind het toch wel zonde waarvan 2 pakketjes waar ik nou wat minder aan heb. Ga er 1 retouren waaronder de CB weken indicator, blijft maar 24 uur op scherm dus ondanks dat ie leuk is toch ook wel zonde nu ik zoveel heb uitgegeven Dan komen nog 2 predictors, geloof vandaag (hopelijk) en dan houd ik op met testen
@Vlindertje95 de test ziet er mooi uit!! @Orchid24 herkenbaar, ik was gisteren aan het uitrekenen hoeveel testen mij gekost heeft..... veel te veel HAHA! Maaaar het is wel leuk.
Uuuh als ik het zo uitreken dan heb ik ook aardig wat centjes uitgegeven. 2 digitale testen zijn al zo.n 22 euro. En dan de kruitvat al 7 stuks gekocht haha en had de 2de digitale test te vroeg gedaan. Had zo gehoopt op 3+
Lees net dat koud zijn er ook bij hoort, Dat heb ik ook heel vaak brrrr. Heb ook nog eens een houtkachel haha. Had van de week een mail gestuurd kreeg terug dat het innesteling bloed kan zijn of miskraam. Hmmm dat wilde ik even niet horen. Snap dat zij niet een glazen bol heeft maar dat maakte mij onzeker en had toen spijt van de mail. Maar mocht t door blijven gaan dat bruin verlies dan kan ik gewoon contact opnemen?. krijg ik dan noet de zelfde antwoord?. Ik mocht eerder een echo maar dat hoeft voor mij niet. vind 8 weken mooi!. ook ivm het hartje dat je dan ziet kloppen als het goed is. Ga straks even naar de winkel om wat dingen te halen die wat luchtig zijn. En wat fruit yoghurt snoeptomaatjes. Zodat je toch wat makelijk iets weg eet. Iemand anders nog tips wat je kunt eten?. At altijd in de ochtend brinta maar dat smaakte van de week niet omdat het warm is.
Lijkt mij heel heftig! Hoop dat jij snel het vertrouwen erin gaat vinden. En snap als je wat afzijdig gaat houden hier. Doe wat goed voor jou voelt!!
Wat een vervelende mail terug.. de kans dat het niks betekent is groter dan dat het wel iets betekent! Houd je daar aan vast. Je test knalt dus HCG in overvloed.
Gek is dat he, Weet niet hoe het hier nu is ga zo even kijken. maar vind het ook zo gek dat t zolang duurt. Maar ja andere kant ben je ongesteld komt alles eruit. Nu omdat er wat oud bloed zit komt het in beetjes. Bij mij lijkt het natuurlijk meer omdat het met de utro mee komt. Maar als de utro er wat uit is heb ik heel weinig. Hopelijk stopt het snel bij jou!. En bij mij❤
Ja dat is prima hoor, Ik heb er verder niet heel veel problemen mee. Oke lees t noet graag maar heb er geen moeite mee als anderen erover praten.
Tjaa vind het sowieso niet heel prettig bij ons in het ziekenhuis. Heb t gevoel dat je een nr bent. Zijn ook wat dingen gebeurd waardoor ik hun niet vertrouw. In de zin van telefonische afspraken niet na komen. En als ik er iets van zeg krijg ik te horen jij bent slecht bereikbaar. Als ik een telefonisch afspraak heb dan blijf ik thuis. Bellen hun tussendoor tjaa sorry ook ik ben aan het werk. Fout toegeven zit er niet in. Veel mis communicatie. Krijg ook verschillende antwoorden van de dames. Dus ja hoop ook snel dat ik er weg kan. Weet alleen niet hoe dat zit?. Want wil gewoon bij een verloskundige praktijk. Jaaa ben echt heel blij met die testen❤ probeer ook minder negatief te zijn. Denk dat die stress ook niet goed is.
Ik snap wel dat jij na zoveel jaren erg bang bent dat het mis gaat!! Lijkt me zo moeilijk zo'n traject. Hopelijk heb je snel goed nieuws....
Ik denk ook dat we elkaar hier een beetje gek maken. Als ik alle berichtjes zo terug lees. Het zijn lastige eerste weken met veel onzekerheid. Voor de 1 meer dan voor de ander. Voor de verwerking van de miskraam wel goed om er over te blijven praten en dan idd misschien erboven zetten inhoud gevoelig zoals @Chechi voorstelde. Iedereen die beleeft de zwangerschap weer anders. Iedereen test anders, heeft andere kwaaltjes, sommige hebben roze/bruin verlies wat niets hoeft te zeggen. Ik denk dat we met n respect volle manier tegen elkaar moeten praten, en elkaar in de waarde laten wat iemand voelt. Ik ben wel geschrokken van sommige dingen/uitspraken hier.
@Chechi ja het is ook leuk haha! Alleen beter niet uitrekenen, kan beter in de waan blijven dat mee valt @Sascha81 wat super vervelend! Je verhaal is wel deels herkenbaar, ik heb in ons ziekenhuis ook slechte ervaringen met de gynaecologen.. Je bent inderdaad een nummer en ze zijn super gehaast.. staan totaal niet stil bij jou als persoon en wat sommige uitslagen met je doen. ik had dan wel weer het geluk dat ik de gynaecologen zelden heb gezien, bij ons doen fertiliteitsassistentes alle echo’s 2 van de 4 waren super en die heb ik toevallig het meest gezien. Zover ik weet krijg je 1 echo bij hun, als alles goed is mag je daarna afspraak maken bij verloskundige. Maar zoals een tweeling etc is geloof ik meteen medisch en dan blijf je daar. Hopelijk kan je daarna gewoon bij een vk (en ik ook)! @schatje85 ja denk dat dat al gauw is dat je elkaar beetje gek maakt in deze tijd, omdat je jezelf gewoon al gek maakt.. Respect voor elkaar is inderdaad heel belangrijk, dan kunnen we veel aan elkaar hebben komende weken
Zou je het kunnen aangeven als ik iets schokkends zeg? Voor mijn gevoel ben ik altijd beleefd en probeer ik iemand in zijn waarde te laten, dus als je iets als vervelend en niet in waarde laten ervaart hoor ik het graag! Want dat is natuurlijk niet mijn bedoeling..