Volgens mij is die wel duur! De cybex moet je in allerlei losse onderdelen kopen. De prijs is niet de wagen in totaal. Daarnaast is het goedkoopste zitje echt heel slap en oncomfortabel. Toen wij gingen kijken was die cybex 300 euro duurder dan de Joolz geo, en wie was al belachelijk duur..
Oh nou dan ga ik nog maar eens kijken hij staat namelijk in zijn geheel op de site van babypark en niet los.
Misschien is het nu anders, ben er destijds wel van geschrokken. Hoop dat het nu mee valt Ik heb het btw wel Over de cybex priam, misschien zijn er andere modellen?
Jullie zijn goed op de hoogte haha... Voor mij is alles nieuw. Denk dat je een kinderwagen pas aanschaft na de 20 weken? Tijd genoeg dus om me erin te verdiepen.. Welkom nieuwe mensen! Gefeliciteerd met jullie positieve testen en je mag ze hier ook spammen hoor!!!
Ooow das niet leuk! Miss zometeen even de verloskundige bellen? hopelijk is het vandaag voorbij. Het kan nog innestelingsbloed zijn he. Alles is nog heel pril. Geen krampen verder? Sterkte en hopelijk is het weg
Heel mooi indd, Ja ja het kost allemaal wat Ik weet nog niet zo goed wat er allemaal is. En helaas kan ik ook niet even lekker koekeloeren omdat alles dicht is. Anders was ik er afgelopen week vast al even geweest haha.
Ooooooh dan word het tijd voor een nieuwe hoor!! Heerlijk toch wanneer het kan alvast kijken wat er allemaal is.
Ging even kijken maar je hebt indd meerdere modelen, Ik zie 1 va 479 cybex balios. Maar je hebt ook modellen die al over de 1200 zitten
Ooh jakkes niet leuk, Heb je er nog last van?. Zijn het erge krampen?. Hier al dagen licht bruin verlies eergister donker en nu weer licht. Werd er ook onzeker van. Maar kan het nu wat beter handelen. Want de testen knallen hier!. Heb gelezen dat het innestelingbloed kan zijn. Dat kun je ongeveer tussen de 10 en 14 dagen na de innesteling hebben. En meerdere dames hebben hier last van roze bruin verlies.
Goedemorgen dames, Hebben jullie je al verdiept in het corona vaccin?. Vind het eng straks een miskraam door die vaccin. Las ook dit. Uitstellen tot na de zwangerschap.
ik weiger het te nemen zolang ik zwanger ben, daarna geen enkel probleem. Maar ga niet iets nemen waarvan ze nog niet weten of het schadelijk kan zijn tijdens de zwangerschap
Ik vind dat ook maar een eng idee, Werk in het ziekenhuis. Vraag mij af of ze je kunnen verplichten?. Want zoals ik nu denk doe ik het niet!!. Straks raak ik de kleine kwijt waar ik 7 jaar op gewacht hebt en dat door een vaccin.
@Savera ik heb ook twee keer roze bloedverlies gehad, waarschijnlijk was er iets van een adertje gesprongen omdat ik op de toilet zat.. Krampen kan ook de baarmoeder zijn die groeit. Had ik ook last van. Pas als rood steeds toeneemt en krampen steeds erger worden moet je je zorgen maken.. Hoe is het daar nu? @ Corona vaccin; ik wacht er ook mee tot na de zwangerschap denk ik. Daarna wil ik hem wel. Ze mogen je niet verplichten te nemen geloof ik!