Uitgerekend 1 t/m 15 september 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Noralie87, 24 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chechi

Chechi Niet meer actief

@Patty91 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Heftige geschiedenis ook. Wat een cadeautje zo onverwachts.. ik kan mij voorstellen dat het voor je vriend even lastig is, hopelijk draait hij snel bij!

Patty91 vindt dit leuk.
  2. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Vraagje.. want je zegt dat je een kinderwens had (en daarom het vaccin niet wilde) maar je man wilde er eigenlijk nog niet aan?
    Was je wel gestopt met anticonceptie of voorbehoedsmiddelen?
    Wilde hij helemaal geen tweede of op dit moment nog niet?

Iig super gefeliciteerd met je zwangerschap! Fijn dat het zo goed voelt, ook fijn om er iemand bij te hebben die zich heen zorgen maakt haha!
    Nee, ik ben zelf ook vrij nuchter nu.. we kunnen er toch niks aan doen behalve gezond leven :)

Oh BTW.. als je m'n vragen liever niet wil beantwoorden dan hoeft het natuurlijk niet hoor ;) maar je was zelf al erg open :)

Welkom!

3. Patty91

Patty91 Actief lid

3 jan 2021
    271
    482
    63
    Vrouw
    @Chechi Ja echt oprecht een prachtig cadeau! En zo ontzettend blij mee. Wat betreft mijn vriend ik laat hem nu erg “los” zodat hij alles op zijn eigen tempo kan doen en verwerken en het enige dat ik kan doen is hopen op een goed einde.

@MaHeRo88 Dankjewel!! En ik ben idd lekker open dus vragen mag altijd. Ik zit al denk nu 2 jaar niet meer aan de anticonceptie. Ik heb zo’n beetje alles geprobeerd maar zoals mijn huisarts het zegt “je bent uitbehandeld” (krijg overal mega bijwerkingen van). Dus we wisten dat er altijd een mogelijkheid bestond. Maar met het bijhouden van eisprongen en condooms is het altijd goed gegaan. Maar we zaten nu 10 dagen voor mijn vermeende eisprong en was echt net klaar met ongesteld zijn dus hoe het kan kan het maar het is gelukt:roflmao:.

Mijn vriend wilde absoluut geen 2e meer (voor hem 3e want heeft al een zoon uit eerdere relatie). Maar hij kon geen uitspraken over de toekomst doen maar nu sowieso absoluut niet.
    Ik heb altijd al minimaal 2 kinderen gewild dus dit onderwerp was echt wel een gevoelig puntje in onze relatie. En vooral omdat ik de wens nog had/heb wilde ik daarom het vaccin nu nog niet nemen. ;)

Vlindertje95 en MaHeRo88 vinden dit leuk.
  4. LaNinaa

LaNinaa Bekend lid

1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hopelijk draait je man/vriend snel bij.
    Maar ergens moet hij weten als jullie geen anticonceptie gebruiken, dat het kan gebeuren zoals je zelf al zegt haha.

Sascha81 en Patty91 vinden dit leuk.
  5. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Wauw dan is het wel een echt wondertje!
    Ik hoop dat je je blijdschap alsnog wel een beetje met hem kan delen, sowieso komt dat wel :) het zal indd vooral even 'aan het idee wennen zijn' maar eenmaal echo's gezien bouw je vanzelf een band op, ben ik bang, of je nu zou willen of niet:thumup:

Patty91 vindt dit leuk.
  6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook voor je! Ik denk dat ze inderdaad zullen zeggen nog afwachten. Vooral bruinverlies is oud bloed dus ze zullen waarschijnlijk nog van de innesteling denken. Er valt op een echo gewoon ook nog weinig te zien. Je kan een bloedtest doen om te kijken of het mooi verdubbeld en ze kunnen zien of er nog wat zit. Maar je hebt knaltesten dus er zit nog wel iets. Of het goed blijft gaan dat kunnen hun helaas ook niet voorspellen.. een hartje is er misschien met 6 nog wat weken al.. maar kan ook zijn dat nog te vroeg is daarvoor.. dus je moet vooral voor jezelf bedenken wat je hierin wil. Waarschijnlijk is er op dit moment niks wat je echt kan geruststellen, maar als een telefoontje of bloedtest of vroegere echo toch net even helpt voor jou dat is echt aan jezelf.

Ik heb besloten niet meer te testen, geen bloedtesten en geen vroegere echo. Ik heb inderdaad nu een soort van rust gevonden van moeder natuur regelt het.. goed of fout.. er is niks wat ik daar aan kan doen. Ik wacht dus tot de echo op 20 januari en ook daarna is het weer spannend want je bent nog niet bij de “magische” 12 weken:p Maarr kan goed dat mijn gevoel straks ook weer totale onrust is, dat hoort bij de rest van onze leven :roflmao: Zal schelen denk ik inderdaad als je straks weer werkt, wat meer afleiding!

7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Patty91 welkom! Mooie testen en fijn dat je er een goed gevoel over hebt! Ik hoop dat je vriend gauw went aan het idee en dat jullie het samen echt kunnen gaan beleven weer!

Patty91 vindt dit leuk.
  8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Uitgerekend 01 - 15 september 2021 ♡

01 september

02 september

MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje
    Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje
    Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje

03 september

04 september
    Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje
    LaNinaa - 31jaar - 3e kindje
    Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje
    Patty91 - 29 jaar - 2e kindje

05 september
    Olle83 - 32 jaar - 4e kindje

06 september
    Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje
    Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje

07 september
    Chechi - 31 jaar - 2e kindje
    Annesmit - 27 jaar - 1e kindje

08 september
    Savera - 28 jaar - 1e kindje

09 september

Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje
    xxmoixx - 28 jaar - 1e kindje

10 september

11 september

12 september

Remama2018 - 31jaar - 2e kindje

13 september
    Lily94 - 26 jaar - 2e kindje

14 september

15 september

Afspraken:

06 januari - MaHeRo88 - eerste echo gyn
    13 januari - LaNinaa- eerste echo
    15 januari - Vlindertje95- eerste echo gyn
    18 januari - Noralie87 - eerste echo gyn
    18 januari - Olle83 - eerste echo
    18 januari - Hoop1990 - eerste echo gyn
    18 januari - Patty91 - Vitaliteitsecho
    19 januari - Schatje85 - eerste echo
    20 januari - Orchid24 - eerste echo in ziekenhuis
    20 januari - LaNinas- intake
    21 januari - Sascha81 - eerste echo in ziekenhuis
    25 januari - Savera - eerste echo + intake
    25 januari - Nenp - eerste echo
    25 januari - Annesmit - vitaliteitsecho
    27 januari - Annesmit - intake
    28 januari - Chechi - vitaliteitsecho
    28 januari - Patty91 - Intake VK
    29 januari - Nenp - intake
    03 februari - Olle83 - intake
    08 februari - Chechi - intake
    16 februari - Chechi - termijnecho
    19 februari - Patty91 - Termijnecho

------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0)
    ------------------------------------------

9. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Goedemiddag dames! Ik wil me voorzichtig aanmelden bij dit groepje.. We hebben er een lange weg op zitten en de angst is groot dat het weer mis gaat. Maar we zijn toch voorzichtig positief :)

Roni7888, Mariekemama, Savera en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Patty91

Patty91 Actief lid

3 jan 2021
    271
    482
    63
    Vrouw
    Klopt ook hoor! Maar het is niet zo dat we er met de pet naar gegooid hebben of er doelbewust mee bezig waren. Het is gewoon echt ertussendoor gefloept net als bij de pil kan gebeuren. En gelukkig neemt hij mij ook niets kwalijk dus dat is echt heel fijn. En gelukkig heeft hij nog een paar maanden om te wennen:roflmao:

11. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Jeeetje meid wat een weg en wat een sterretjes :(
    Wat fijn dat je nieuwjaarsdag positief hebt getest. Ik duim keihard met jullie mee

12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    welkom! lange weg inderdaad :( Hopelijk dit een mooie plakker ❤️

13. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Nee hij was er zelf bij toch? Zou mooi worden als jij de 'schuld' kreeg:roflmao:
    Ja, hij had nog kunnen denken dat je hebt gelogen qua timing ofzo.. maar gelukkig is dat niet het geval! ;)

Patty91 vindt dit leuk.
  14. Patty91

Patty91 Actief lid

3 jan 2021
    271
    482
    63
    Vrouw
    Jaa ik kan gewoon alles bij hem kwijt en is ook gewoon heel lief hoor! Had uit zichzelf kleine blikjes cola gehaald omdat dat vorige keer goed hielp tegen de misselijkheid. En begon gelijk over stoppen met roken (nu bijna een week gestopt). Dus hij is op zijn manier echt wel betrokken en de sfeer is daardoor gewoon ook fijn. :)

Orchid24 en MaHeRo88 vinden dit leuk.
  15. Patty91

Patty91 Actief lid

3 jan 2021
    271
    482
    63
    Vrouw
    Dankjewel:thumup: Ik hoop ook dat we dit avontuur idd weer samen kunnen beleven!

Orchid24 vindt dit leuk.
  16. Patty91

Patty91 Actief lid

3 jan 2021
    271
    482
    63
    Vrouw
    Jeetje te zien aan je handtekening is de reis inderdaad heel pittig! Maar wat ontzettend fijn dat het nu toch gelukt is:thumup::D. Welkom bij de club:)

17. Patty91

Patty91 Actief lid

3 jan 2021
    271
    482
    63
    Vrouw
    Whahaha dat laatste is idd wat ik bedoelde :roflmao:. Dat is namelijk wel de manier waarop zijn eerste kind op de wereld is gekomen dus daarom had ik wel een klein beetje angst. Maar nergens voor nodig gelukkig :)

Chechi vindt dit leuk.
  18. Chechi

Chechi Niet meer actief

Wat goed dat je je hebt aangemeld. Welkom! Op naar een prachtige baby in september!

xxmoixx en Patty91 vinden dit leuk.
  19. MaHeRo88

MaHeRo88 Fanatiek lid

27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Ohhh ppfffftttt. Ja dan snap ik dat je daar miss angstig voor was. Dat vrouwen dat doen hè :confused:..
    Maar goed, dat is een ander onderwerp haha

Groepje wordt gezelliger en gezelliger zo!

Patty91, Orchid24 en Chechi vinden dit leuk.
  20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Welkom en wat een weg hebben jullie al afgelegd! Dit moet gewoon goed gaan maar snap heel goed je angst.

Patty91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina