Ja vind seks nu ook lastig... maargoed miss veranderd dat nog. Mijn vriend mag ook mee naar de echo gelukkig. Wil het geslacht wel heel graag weten. Voorkeur voor een jongetje maar beide is leuk en goed. Zo spannend...
Nee, ivm corona. Het is niet anders. Ook niet echt veel te zien nog.. is echt een echo om te kijken of vruchtje in BM ligt Dus kan t wel alleen af.. alleen als t niet goed zit wordt het wat lastig
Ohja dacht hij is nog zo jong maarja.. dat is waar, maar toch inderdaad. Het is inderdaad niet anders in deze rare tijden..
Hoi dames, Ik wil me ook graag bij deze lijst aansluiten. In Oktober ben ik met 18w bevallen van ons 2e zoontje, hij had een ernstige afwijking en daardoor niet levensvatbaar Ik krijg 18 januari een vroege echo met 6 weken. En ik wordt overgedragen naar het zkh. Volgens mijn eigen berekening, ben ik 12 September uitgerekend
♡ Uitgerekend 01 - 15 september 2021 ♡ 01 september 02 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje 03 september 04 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa - 31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje Patty91 - 29 jaar - 2e kindje 05 september Olle83 - 32 jaar - 4e kindje 06 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje 07 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Annesmit - 27 jaar - 1e kindje 08 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 09 september Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje xxmoixx - 28 jaar - 1e kindje 10 september 11 september juffa- 25 jaar - 1e kindje 12 september Remama2018 - 31jaar - 2e kindje Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje 13 september Lily94 - 26 jaar - 2e kindje 14 september 15 september Afspraken: 06 januari - MaHeRo88 - eerste echo gyn 13 januari - LaNinaa- eerste echo 15 januari - Vlindertje95- eerste echo gyn 18 januari - Noralie87 - eerste echo gyn 18 januari - Olle83 - eerste echo 18 januari - Hoop1990 - eerste echo gyn 18 januari - Patty91 - Vitaliteitsecho 18 januari - Rowena25 - eerste vroege echo met 6 weken 19 januari - Schatje85 - eerste echo 20 januari - Orchid24 - eerste echo in ziekenhuis 20 januari - LaNinas- intake 21 januari - Sascha81 - eerste echo in ziekenhuis 25 januari - Savera - eerste echo + intake 25 januari - Nenp - eerste echo 25 januari - Annesmit - vitaliteitsecho 26 januari - juffa - vitaliteitsecho 27 januari - juffa - intake 27 januari - Annesmit - intake 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 28 januari - Patty91 - Intake VK 28 januari - xxmoixx - vitaliteitsecho 29 januari - Nenp - intake 30 januari - Remama2018 - eerste echo vk 03 februari - Olle83 - intake 08 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho 19 februari - Patty91 - Termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Even over seks... Mijn libido is echt enorm nu ik zwanger ben. Dus mijn man heeft niet te klagen Hier heb ik de echo al om 11 u smorgens. Dus superfijn hoef ik niet de hele dag in spanning te zitten! Ik moet alleen in 't ziekenhuis. Vind ik niet erg. De vorige keer toen het mis was was ik ook alleen... Gelukkig ving de vk me toen goed op.
Ik heb echo ook lekker vroeg om kwart voor 11, man mag wel mee naar ziekenhuis van de afdeling. Mijn man heeft op dinsdag en woensdag weekend (horeca) dus ik hoef niks in de avond te plannen ideaal!
Bij ons is het sowieso beetje lastig. Mijn man is alleen op woensdag vrij en dan zijn de kinderen thuis, we hebben die dag geen opvang mogelijkheden, dus denk dat ik alleen naar de echo's ga en dan een pretecho boek savonds als dat weer mogelijk is, dan kunnen we samen uitgebreid genieten.
Lastig ja.. pretecho heb je inderdaad wel meer tijd en zo duur is het ook weer niet. of dat je keer echo bij vk savonds doet (als ze dat doen). Moet hij 6 dagen werken trouwens? Lijkt me pittig!
Hier hetzelfde. Heb altijd een superlaag libido gehad dus seks om zwanger te worden was echt een drama. Mijn man weet niet wat hem overkomt
Mijn man werkt ook elke werkdag kantoortijden, maar voor een echo kan hij gelukkig wel makkelijk een middag of ochtend vrij nemen. Alleen wat oppas betreft.. ik kan genoeg mensen vragen, maar met wat voor smoes wij willen het echt pas na de eerste echo vertellen
Ben ook heel slecht in smoezen verzinnen.. mensen hebben altijd door dat ik lieg. Dus aan mij hebben jullie niks