Zelfde hier maar vind het ook gemeen steeds af te wijzen. Dus btje middenweg.. meestal niet soms wel lekker gezellig Hebben jullie ook last van ademhaling? Had ik m'n vorige zwangerschap ook al, alsof ik niet lekker kan doorademen.. heel vervelend. Toen ook vaak in hyperventilatie beland
Nee hij is zondag ook vrij en vk maakt geen echo's savonds hier. Hij heeft een eigen bedrijf dus werkt sowieso wel heel veel.
Daar heb ik ook last van inderdaad. Hier zou vandaag ook weer de eerste werkdag zijn. Keek ernaar uit, even afleiding. Maar sinds gisteren opeens hartstikke ziek en koorts 38.5, nu alweer wat gezakt gelukkig.. las dat koorts in het eerste trimester schadelijk kan zijn voor het kindje
Oh wat vervelend. Geloof dat alleen hele hoge koorts boven de 40 graden schadelijk kan zijn. Bij mijn zoon had ik met 8 weken zwangerschap een longontsteking met hoge koorts. Gelukkig is dat toen helemaal goed gegaan.
@Rowena25 welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap, maar wat enorm verdrietig het verlies van je kindje. Hoe is het nu voor je om zwanger te zijn? Kan mij voorstellen dat het iets enorm dubbels heeft! @seks nul libido, sowieso altijd bang voor seks tijdens zwangerschap omdat ik dan vaak ga bloeden. Raak dan in paniek hahaha. Dus eerste periode nog liever niet. Mijn vriend heeft hetzelfde overigens.
Wij doen ook niet meer aan seks. We durven het niet meer aan eigenlijk, jammer want mijn libido is wel een stuk hoger als ik zwanger ben De week voor onze terugplaatsing nog een hele goede wip gemaakt Daar moeten we de komende maanden maar op teren.
Heel heftig inderdaad, ben nu zwanger midden in de rouw. Maar onze kinderwens is zo groot dat ik eigenlijk meteen weer zwanger wilde worden.. Heb me ook heel schuldig gevoeld daardoor, maar heb goeie gesprekken gehad met de maatschappelijkwerkster vanuit het ziekenhuis. Hopelijk mag het dit keer ons gegund zijn ❤
Misschien ben ik mijzelf nu gek aan het maken maar ik heb gevoel dat de spanning bij mijn borsten minder zijn en zie hierbij de test zou deze niet al wat donkerder / gelijk moeten zijn?
Het is ontzettend dubbel, ben continu bang en voel me ook niet blij. Heb vandaag de vk gesproken en het schijnt normaal te zijn. Ben dankbaar dat ik nu al weer zwanger ben hoor en een kindje is ontzettend welkom, maar het gevoel van yes het is gelukt we krijgen een kindje heb ik niet. Misschien dat ik het pas ga geloven als alle echo's goed gaan zijn.
@Remama2018 soms heb je er een lichtere test tussen, maar je kan het beste vergelijken met andere dagen. Heb je een foto van je testen bij elkaar? Want het zegt niks of ie al gelijk moet zijn ja of nee, het gaat om de oploop
Welkom @Rowena25. Heftige periode waarin je nu zit. Gefeliciteerd met deze zwangerschap. Ik duim voor een gezond kindje in september. @ smoes verzinnen. Omdat wij zo laat op de avond n afspraak hebben zeggen we dat we naar n financieel gesprek gaan over een eventuele grotere hypotheek. Geen mens die denkt dat dan de vk nog werkt volgens mij. Ik klapperde ook even met de oren toen ik dat hoorde. Kon ook nog om 21:45. Lig altijd rond 21:30/22:00 in bed dus dat werd me te laat
Dat is heel begrijpelijk. Het heeft echt tijd nodig, wees niet te streng voor jezelf. Dat gevoel komt uiteindelijk wel