Dat heb ik ook... niet dat ik hetzelfde heb meegemaakt, maar wel 2 miskramen achter elkaar, ik kan nog niet blij zijn en zeker nog niet geloven dat er in september een kindje bij komt. Ik denk dat je daar weer vertrouwen in moet krijgen. Heel moeilijk lijkt me dat, tot 20 weken ben jij zeker niet gerust!
@Remama2018 heb je testen om mee te vergelijken? Op 4+1 was mijn test niet veel duidelijker dan die van jou hoor. Als oploop maar goed is toch?
Ik heb wel het idee dat die van vandaag iets donkerder is. Dus zeker oploop! Wanneer heb je test gedaan en de foto gemaakt? Kruidvat droogt altijd langzaam op, kan even duren (half uur) tot hij zijn maximale kleur heeft.
Zie zeker oploop hoor! En mijn kwaaltjes zijn soms ook een dagje minder aanwezig maar komen toch weer terug elke keer
Had ook al een vragenlijst ontvangen van de verloskundige... de vraag is ook letterlijk heb je sinds dat je weet dat je zwanger bent alcohol gedronken NEE maar maar 30' min daarvoor nog wel
@Rowena25 Heftig hoor! Wij zijn in augustus ons kindje verloren na 12 weken, en zit met hetzelfde gevoel. Ook nog midden in de rouw maar alles in mij wilde weer terug zwanger zijn en van dat “lege” gevoel in mijn buik af zijn. Hopelijk gaat nu alles goed en hebben jullie (en iedereen hier) een heel mooi kindje in de armen in september. Ik merk wel dat bijna iedereen hier met zijn eigen onzekerheden en ongerustheid en kwaaltjes zit! Pfoe pfoe wat een gedoe die eerste maanden . Hopelijk gaat de tijd snel en kunnen we met zijn alle straks heel blij en gerust zijn en gaan genieten van de zwangerschap ! Kan niet wachten
Ooh jeetje het is net drugs die testen, Kon mij weer niet inhouden. Na het werk meteen weer een test gedaan En deze knalt weer!. Ik weet en voel ergens dat het goed zit!. Heb het gevoel dat ik deze zwangerschap uitdraag❤ Maar toch die angst die neemt het weer over wanneer ik zie dat ik donkerdere bruine afscheiding heb. Pfff wat een achtbaan aan emoties dit. Hopelijk vinden jullie mij geen zeur met mijn onzekerheid en gezeur?
Mooie test en zeker geen zeur! Doe wat goed voelt voor je, denk dat je gevoel vaak goed zit maar als jij nu nog behoefte hebt aan testen dan gewoon doen!