Mooie test! Het zit hartstikke goed hormonaal je onzekerheid is zoooo logisch en invoelbaar. Waar ik je wel voor wil waarschuwen is dat binnenkort - en dat verschilt per persoon wanneer - de zwangerschapstest steeds lichter gaat uitvallen doordat HCG te hoog is. Eigenlijk een soort tegengesteld effect. Niet dat je dan in paniek schiet haha
Dankjewel, Ik zoek gewoon nog de bevestiging. En krijg dat met een test. Ik weet dat een test niet alles zegt want het kan de dag erna game over zijn. Maar word er rustig van. Maar goed morgen een nieuwe dag. Ik beloof niet dat ik stop met testen. Wil liever niet testen maar als het mij geruststeld dan doe ik het gewoon!
Dankje Ja pfff ik weet het. Jeetje wat moeilijk. Want dat wil je natuurlijk ook weer niet. Hmmzz mind fuck haha
Als jij er rustig van word dan is het goed toch? Denk dat dat het belangrijkste is, ik werd er juist heel onrustig van dus was gewoon duidelijk teken dat ik moest stoppen ermee en heb die drang ook helemaal niet meer. Houd inderdaad wel rekening met het hook-effect inderdaad, vroeg of laat word hij weer lichter en hoeft er niet iets aan de hand te zijn. Maar als je tegen die tijd nog test kan je wel een bloedtest vragen natuurlijk.
Zeker geen zeur!!! Wij zitten allemaal in deze onzekere fase en het is fijn dat we erover kunnen praten samen
Mijn tepels doen steeds meer pijn en beginnen donker te worden en mijn rug begint ook al pijn te doen. Ik ben zwanger. Jep. Heb nu al zin in bekkeninstabiliteit. En dan zo’n dreumes die de hele tijd opgetild wil worden
Die tepels zijn hier ook gevoelig ...maar ik zit ook weer helemaal onder de puisten en dan heb ik het alleen over mijn gezicht haha vooral op mijn borst en op mijn rug zitten er alweer een aantal flinke ... dit is heel herkenbaar van mijn vorige zwangerschap 9 maanden lang last van gehad..
Was je vorige zwangerschap een meisje? Het baker praatje is toch dat veel puistjes betekent dat je een meisje krijgt!
Jeetje wat vervelend! Pfff die roze verlies word je ook kriegel van en dan in combi met bloed in je urine.
Hahaha hier in de teampost ook dat gesprek, Ik dacht kijk even in de papieren in de hoop dat ze niks vragen. Moest ook nog.liegen vandaag. Collega vroeg hoe het met ivf is. Ik zei gaan binnenkort weer verder. Geen tp gedaa ivm feestdagen en drankje kunnen doen whuhahahha... ik kan niet goee liegen dacht zou ze t doorhebben?
Hier geen sex, (iig geen penetratie) Wij durven het nu nog niet. Komt wel weer. Eerst wat meer vertrouwen erin krijgen!.
Mag je niet samen dan?, Ik heb net een mail gestuurd. Zou het echt jammer vinden. Zou mijn vriend er graag bij willen hebben!