Ze hebben niks erover gezegd, Dus neem aan van wel. Anders zouden ze dat wel zeggen neem ik aan. Maar heb een mail gestuurd. Wil het zeker weten.
Ja ik heb het ook nagevraagd, in principe hanteert het ziekenhuis namelijk het beleid dat er niemand mee mag alleen noodzakelijk. Dit is natuurlijk niet noodzakelijk, wel erg gewenst. Dus de assistente zei al als ze moeilijk doen bij de ingang dan zegmaar dat je samen een afspraak hebt en we moeten beide de corona testen doen.
Dit is wel goede oploop toch? Van links naar rechts: 11dpo, 13dpo, 14dpo (net getest) Oja, ik zei dat ik niet veel wou testen deze keer, maar ik weet ook niet wie ik voor de gek probeerde te houden
Super oploop. Al helemaal omdat je dagelijks test. Vaak blijft hij 2 dagen steken op hetzelfde niveau.
Waarschijnlijk bij navragen wel. Maar wij kunnen niet samen ivm geen oppas. Dus ik ga alleen naar alle echo's en we videobellen. Geen probleem!
Normaal heb ik juist wat meer acne, niet heel veel maar wel wat (thanks pcos..) maar nu is het juist rustiger dan normaal
Das ook wel fijn! Ik baal er wel van. Bij mn dochter had ik dat ook, maar ach je moet er wat voor over hebben....
Al die kwaaltjes neem ik voor lief!! Het is cliche maar waar als het maar gezond is het geslacht zien we dan wel weer aan zijn wij heel erg in dubio of we het willen weten dit keer... de vorige keer wisten wij het wel middels een pretecho met 14 weken maar vind een keer de verassing ook wel leuk.... maar ik ben nogal nieuwsgierig
Zo ik ben weer bijgelegen hemeltje lief wat gaan jullie hard. Ik vanaf vandaag ook weer aan het werk en heb het lekker gezegd tegen m’n collega’s aangezien mijn contract 14-1 afloopt en niet verlengt wordt. Heerlijk om er gewoon open en eerlijk over te zijn zeker omdat mijn buik echt al groot is Voor iedereen die zo last heeft van de onzekerheden en de angst, dikke digitale knuffel voor jullie en denk aan jullie Welkom nieuwe meiden, super leuk!! @Rowena25 wat ontzettend heftig zeg. Sterkte en hopelijk kun je later toch genieten.
Uhmmm ja en nee. Dit is mijn 5e zwangerschap (1e na de geboorte van mijn zoontje) en het gaat altijd wel vlug de eerste weken bij mij maar zooooo snel zooooo groot nee dat is niet “normaal” voor mij
Ik heb dus ook echt al een behoorlijk buikje, zijn gewoon darmen maar normaal ben ik echt heel plat dus bij mij valt het ook al heel erg op. Gelukkig draag ik niet vaak heel strakke shirts, zeker met deze kou lekker een trui aan
Oke, Dan kom ik wel binnen via de personeels ingang met mijn pasje Niemand houdt mij tegen hahaha Laatst ook mijn vriend had een ongeluk gehad met zijn oog. Doen ze ook moeilijk. Hij zag nog maar met 1 oog. (Gelukkig gaat het beter met zijn oog) Logisch dat hij wilt dat ik mee ga. Zei al tegen hem doen ze moeilijk laat ik mijn pasje zien want kom hoe dan ook binnen Maar denk wel dat het mag hoor want anders hadden ze het wel gezegd. Het is logisch dat je dit met je partner wilt doen.