Oeiii heb je dat de vorige keer gehad dan?. Hier begin ik ook wat pijn te voelen bovenin mijn borsten niet de hele tijd maar nu voel ik het weer. En ooohhh wat ben ik er blij mee. Doe maar lekker pijn haha Mijn vorige tp had ik dus hele zere borsten dacht ben zwanger. Toen dacht ik oehhh mag wel ophouden. Maar heb ze nu graag Bij mij deed t zeer als mijn armen ertegen aan kwamen de zijkanten. Gek he dan denk je ben vast zwanger. En tp erna 0,0 en zwanger
Goedemorgen dames, Weet niet of ik op iedereen een reactie gegeven heb gister?. Maar wil iedereen bedanken voor jullie lieve berichtjes!. Heel fijn om hier je ei kwijt te kunnen. Je angst te delen. En de geruststelling die je krijgt!. Toppers En voor de nieuwe dames die erbij gekomem zijn. Welkom en gefeliciteerd❤
Hier net nog een test gedaan om te zien of die lichter is dan gister ivm dat ik nu weer meer afscheiding had/heb dat wat roder is. En deze knalt ook mooi. Moet er gewoon bij neer leggen dat dit er nu even bij hoort. En er geen miskraam gaande is want dan waren de streepjes allang veel lichter geworden. Omdat ik sinds een week dat lichtbruin verlies heb. Ik vroeg de gyn waarom utro dit doet. Haar antwoord was omdat je baarmoeder goed doorbloed is en door dat je utro met een inbreng huls inbrengt het er tegenaan komt. Of dat zo is weet het niet?. Maar hoop nu rustig te blijven. En mijzelf niet gek te maken. Ps had het over mijn borsten maar het voelt alsof het van binnen brand heel gek Alleen bovenop mijn borsten.
Haha dit buikje wat je ziet komt van de hormonen en niet zozeer van de baby/baarmoeder. Het oogt wel heel zwanger!
Hier heeeeeeel erg vermoeid. Kom m'n bed echt niet uit. Moet weer werken vandaag maar gisteren duurde het ook tot een uur of 12 tot ik echt lekker wakker was en vanaf 14u was ik het helemaal zat voel me echt niet helemaal lekker meer
@MaHeRo88 hier in de ochtend vaak een misselijk / weeïg gevoel. Trekt meestal weg na het eten. Komt soms opeens gaandeweg de dag op. Last van tepels. Lage rugpijn. Vermoeidheid gelukkig niet, maar dat had ik de vorige zwangerschap eigenlijk helemaal niet (tenzij ik slecht sliep, maar niet als symptoom op zichzelf) dus dat is heel fijn! Hier een 5 weken dansje! Eerste officiële week overleefd. Op naar nog meer dansjes!
Hier weer een hele onrustige nacht gehad.. weer continu naar de wc en weer wat bloed in urine.. maar nu zag ik beetje rode afscheiding in urine en toen kwam de angst meteen weer van dit kan niet goed zitten.. en heb echt zoiets van als het niet goed zit dan laat het me NU weten.. maarja had weer 2/3 keer wat roze bloedverlies en dan houd het ook weer op. Dan krijg ik weer wat vertrouwen erin en dan gebeurt het weer en dan denk ik houd jezelf niet voor de gek, dit is niet goed. Dat vind ik dan ook zo vreemd eraan en het is nog zo vroeg.. heb het al sinds 12 dpo dus nu al 11 dagen en nog geen miskraam/menstruatie gehad je zou denken als het dat is dat het op zo’n vroeg termijn al doorzet.. maarja het zegt allemaal niks.. ben in ieder geval erg blij als het eindelijk 20 januari is..
Misschien een beetje gek maar "durf" nu even geen seks te hebben met mijn man... gisteravond wel heel veel zin maar toch niet gedaan ! het zal geen kwaad kunnen denk ik maar toch voelt het wel zo omdat alles heel pril is nog ... hebben meer hier last van ?
Oooh dikke knuffel dit is zo vervelend weet ook niet hoe ik je kan helpen... het is zo moeilijk allemaal.. misschien stelt het je gerust om toch eens te bellen?
Bijna iedereen geloof ik haha, als ik gisteren las hier Wij doen gewoon andere dingen dan penetratie als we zin hebben. Wie weet komt penetratie opgeven moment wel weer, maar voor ons niet perse nodig(bijna 7 jaar relatie waarvan 6 jaar vaginisme dus penetratie staat bij ons niet super hoog)
Lief dankje! Ja alleen ze kunnen niks doen.. kan nog eerder een echo maar zegt niks of het goed gaat.. moet denk ik gewoon deze weken nog even door zien te komen. Kans op miskraam neemt daarna ook steeds meer af, dus dat voelt ergens dan toch iets beter. Nog 15 nachtjes komt goed
Nee, wij doen het gewoon. Maar wel wat rustiger... Kan toch niks met 't kindje gebeuren die zit zo ver weg in de baarmoeder