Bedabkt weer allemaal voor de lieve berichten! Het is zeker een opluchting dat het goed zat! Heb er wel.over nagedacht dat het ook kon dat ze zou zeggen; ik zie nog niks.. dan weet ik dat t foute boel zou zijn. Maar echt heel duidelijk een vruchtzakje te zien en dooierzakje. Deze gyn had erg veel haast miss als ze langer gezocht had vonden we ook wel een foetusje van 1 a 2mm.. maar goed, het was echt ding erin en eruit.. Andere gyn dan ik gewend ben.. Ik heb volgende week vrijdag de tweede echo staan. Moest eigenlijk de week erna maar dan ga ik verhuizen en klussen.. zag ik niet zitten en al helemaal niet als t niet goed gaat..
Sorry dat ik wat afwezig ben en niet op alles en iedereen reageer. Geloof me, het liefst zit ik dehele dag met jullie te kletsen haha. Maar heb nog een dreumes van 1,5 en die zit in een moeilijke periode en daarbij veel werken en dus aankomende verhuizing + ontzettend last van stemmingswisselingen en vermoeidheid.. het stijgt me allemaal btje boven t hoofd
Dat is wel heel vervelend dat zo gehaast ging.. dat snap ik echt niet.. is toch reuze spannend.. hopelijk volgende week een andere dan!
Niet druk om maken hoor, rustig aan doen! Het is vrijblijvend hier je kletst lekker mee wanneer je tijd, zin en energie hebt
Ja ik probeerde mij achteraf in haar te verplaatsen. Maar ik kan me indd niet voorstellen dat je zo doet bij een eerste echo waar een.vrouw ook nog eens alleen komt ivm deze corona tijd.. maar goed, ik heb altijd enorm geluk gehad met m'n gyn's tot nu toe ook met m'n vorige zwangerschap. Dus miss was dat ook wel mijn verwachting. Het was niet dat ze onaardig was ofzo.. maar liet niet echt ruimte voor vragen. Ik moet het altijd even laten bezinken en bedenk dan vragen haha maar stond toen al buiten
Het klinkt echt als mijn gynaecoloog hun zien dat de gehele dag, dus die denken oke leuk weer hetzelfde echobeeld volgende zo vind ik het dan soms overkomen.. wel fijn dat je tot nu toe geluk heb gehad met je gynaecologen en hopelijk tref je volgende week ook gewoon weer een leukere! En dat heb ik ook altijd, als mensen heel gehaast zijn dan voel ik me altijd beetje overrompeld en dan komen de vragen pas als je weer buiten bent.. kan je een econsult sturen? Dat is in ons ziekenhuis voor niet spoed vragen
jeetje wat een haast. Dat is wel jammer... Net even 2 minuutjes meer de tijd en dan had je ook vragen kunnen stellen. Wat vervelend. Hopelijk gaat het volgende week vrijdag anders.
Ja nja. Miss weten jullie het.. Ik zag dus een vruchtzakje en een dooierzakje haha wat houdt het in? Dat het iig geen leeg vruchtzakje is?
@Lilyfee welkom! We hebben veel overeenkomsten. Ik heb ik november ook een miskraam gehad. Gelijk eerste ronde ook zwanger nu, 4 september uitgerekend van mijn 3e kindje. Vind het echt enorm spannend nu, heb jij dat ook?
♡ Uitgerekend 01 - 15 september 2021 ♡ 01 september 02 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje 03 september 04 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa - 31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje Patty91 - 29 jaar - 2e kindje Lilyfee- 31 jaar - 3e kindje 05 september Olle83 - 32 jaar - 4e kindje 06 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje 07 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Annesmit - 27 jaar - 1e kindje 08 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 09 september Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje xxmoixx - 28 jaar - 1e kindje 10 september 11 september juffa- 25 jaar - 1e kindje 12 september Remama2018 - 31jaar - 2e kindje Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje 13 september Lily94 - 26 jaar - 2e kindje 14 september 15 september Afspraken: 13 januari - LaNinaa- eerste echo 15 januari - MaHeRo88 - tweede echo gyn 15 januari - Vlindertje95- eerste echo gyn 18 januari - Noralie87 - eerste echo gyn 18 januari - Olle83 - eerste echo 18 januari - Hoop1990 - eerste echo gyn 18 januari - Patty91 - Vitaliteitsecho 18 januari - Rowena25 - eerste vroege echo met 6 weken 19 januari - MaHeRo88 - intake vlk 19 januari - Schatje85 - eerste echo 20 januari - Orchid24 - eerste echo in ziekenhuis 20 januari - LaNinas- intake 21 januari - Sascha81 - eerste echo in ziekenhuis 25 januari - Savera - eerste echo + intake 25 januari - Nenp - eerste echo 25 januari - Annesmit - vitaliteitsecho 26 januari - juffa - vitaliteitsecho 27 januari - juffa - intake 27 januari - Annesmit - intake 27 januari - lilyfee - intake 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 28 januari - Patty91 - Intake VK 28 januari - xxmoixx - vitaliteitsecho 28 januari - lilyfee - eerste echo 29 januari - Nenp - intake 30 januari - Remama2018 - eerste echo vk 01 februari - Lily94 - eerste echo 03 februari - Olle83 - intake 08 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho 19 februari - Patty91 - Termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Nou moe.... Ik hoop dat ze voor mij wel even de tijd neemt bij m'n eerste echo. Ikheb haar gelukkig al vaker gehad en toen was ze heel meelevend, dus ik verwacht deze keer ook wel.
Ik heb sinds vandaag toch zo'n kramp in m'n rug en liezen dat uitstraalt naar m'n benen. Meer hier last van? Ken dit helemaal niet. Gelukkig geen bloed oid.
ik ben net al gebeld voor MvM ze komt vrijdag al de eerste kratjes brengen. En papieren en de test.... Kan ik meteen beginnen.
Hé wat toevallig, ik heb ook een dreumes van 1,5 uit mei 2019 een meisje. En, alles is een fase..... Maar ik snap wel dat het je allemaal een beetje boven het hoofd stijgt nu! Dikke knuffel! En het geeft natuurlijk niks dat je soms wat afwezig bent
Nog geen vervelende kwaaltjes hier maar ik voel wel dat mijn borsten alweer gigantisch worden ben ik niet heel blij mee, maar m'n man wel hahaha
Ja! Aan de ene kant vind ik het echt heel spannend. Maar ergens voel ik ook wel een beetje rust en heb ik het gevoel dat het dit keer goed zit. Dus daar probeer ik me maar op te focussen. Kun jij ook wel een beetje rust vinden? Wat fijn dat het bij jullie ook weer zo snel raak is!
Zat net even te denken maar zit er nog iemand hier die wellicht een meerling verwacht te krijgen? Of misschien hoopt? Of zeg je van nee niets voor mij ik zou het namelijk geweldig vinden maar ben bang dat het niet voor ons is weggelegd
Ik had 2 even grote eitjes met ovitrelle,dus ik maak kans op een tweeling. ik weet alleen dat het een groot risico zwangerschap is, dus ik zou het doodeng vinden.. Als het er 2 zijn zullen wij blij zijn maar ook veel zorgen hebben in de zwangerschap. Mijn gevoel zegt dat het er 1 is, dus ben benieuwd od mijn gevoel gelijk heeft tweeling lijkt me wel leuk hoor, maar de risico's zijn er wel veeeel meer dus dat liever niet.
ik hoop het niet perse en verwacht het ook niet, maar in elke generatie zit bij ons tot nu toe een tweeling maar goed heb ook nog zussen hahah misschien ontspring in de dans