Grappig dat je dit zegt.. ik denk hier dus regelmatig aan. Haha ik zou het wel typisch vinden voor ons. Dit is ons derde en (waarschijnlijk) ook laatste kindje. Zul je dan zien dat het een tweeling is. Ik zou het overigens superleuk vinden, maar wel even wennen
Ik zou het geweldig vinden!, Dan hoef ik niet weer het traject in. Ben nu 39 dan mag ik opschieten na de bevalling haha Hup eruit en de volgende erin.
Wel veel last van mijn rug, maar het straalt niet uit. @chagerijnigheid dit herken ik zo erg. Ik heb dit met vlagen.
Ik vind het erg lastig. Maar heb ook wel een soort berusting erin. Ik kan er toch niets aan veranderen als het weer mis is. Ik leef echt met de dag....
Ik was mijn vorige Zwangerschap zwanger van een tweeling. Twee eiïg. Inderdaad hoog risico en vaak monden die zwangerschappen uit in een miskraam. Eerlijk gezegd was ik blij dat ik bij de 2e echo al zag dat het tweede vruchtje geen hartactie had. Een tweeling lijkt me heel zwaar.
Daar heb je ook gelijk in. Jij hebt het helaas ook al vaker mee moeten maken dan ik, zie ik aan je handtekening. Kan me goed voorstellen dat je er dan zo in staat!
Wat betreft tweeling, bij mij zaten er 2 grote follikels en 1 iets wat kleinere. De kans op een tweeling is dus aanwezig. Ik denk dat het er maar 1 is, aangezien weinig klachten, maar mijn hcg was wel heel hoog, spannend dus..
Ja helaas al 3x. Kan ook nog niet geloven dat er daadwerkelijk een kindje in september gaat komen. Voorlopig zal dat ook wel zo blijven. Maar ben wel heel blij dat ik op deze zwangerschap niet zo lang heb hoeven wachten.
Ik denk niet dat wij een tweeling krijgen. Lijkt ons wel echt fantastisch. Maar, dan zou dit denk ik wel mijn laatste zwangerschap zijn. Dat vind ik dan ook wel weer jammer. maar ik denk niet dat wij een tweeling krijgen, zit ook helemaal niet in onze familie
Een tweeling is stiekem altijd wel onze droom geweest. Maar we hebben 1 embryo terug gehad dus dat wordt hem niet. Daarnaast zijn de risico’s natuurlijk ook groter, dus 1 lijkt me ook wel beter.
Het lukt me niet om mij erbij te zetten Zou iemand dat voor mij kunnen doen? Lavitabella - 39 jaar - 4e kindje en 15 sept uitgerekend
♡ Uitgerekend 01 - 15 september 2021 ♡ 01 september 02 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje 03 september 04 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa - 31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje Patty91 - 29 jaar - 2e kindje Lilyfee- 31 jaar - 3e kindje 05 september Olle83 - 32 jaar - 4e kindje 06 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje 07 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Annesmit - 27 jaar - 1e kindje 08 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 09 september Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje xxmoixx - 28 jaar - 1e kindje 10 september 11 september juffa- 25 jaar - 1e kindje 12 september Remama2018 - 31jaar - 2e kindje Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje 13 september Lily94 - 26 jaar - 2e kindje 14 september 15 september LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje Afspraken: 13 januari - LaNinaa- eerste echo 15 januari - MaHeRo88 - tweede echo gyn 15 januari - Vlindertje95- eerste echo gyn 18 januari - Noralie87 - eerste echo gyn 18 januari - Olle83 - eerste echo 18 januari - Hoop1990 - eerste echo gyn 18 januari - Patty91 - Vitaliteitsecho 18 januari - Rowena25 - eerste vroege echo met 6 weken 19 januari - MaHeRo88 - intake vlk 19 januari - Schatje85 - eerste echo 20 januari - Orchid24 - eerste echo in ziekenhuis 20 januari - LaNinas- intake 21 januari - Sascha81 - eerste echo in ziekenhuis 25 januari - Savera - eerste echo + intake 25 januari - Nenp - eerste echo 25 januari - Annesmit - vitaliteitsecho 26 januari - juffa - vitaliteitsecho 27 januari - juffa - intake 27 januari - Annesmit - intake 27 januari - lilyfee - intake 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 28 januari - Patty91 - Intake VK 28 januari - xxmoixx - vitaliteitsecho 28 januari - lilyfee - eerste echo 29 januari - Nenp - intake 30 januari - Remama2018 - eerste echo vk 01 februari - Lily94 - eerste echo 03 februari - Olle83 - intake 08 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho 19 februari - Patty91 - Termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Ik had vandaag op het werk ook last onderrug en steken in 1 bovenbeen. Later ging t over. Nu heb ik een heel warm gevoel bij baarmoeder. alsof ik een kacheltje daar beneden heb. Net boven schaamstreek. En baarmoeder was heel erg aanwezig. En weer last van darmen opgeblazen.
Pfff herkenbaar die steken en krampen bij de baarmoeder. Krijg er soms toch de kriebels van en bang dat er wat is. En kort erna ben ik weer zeker dat het goed is. Haha hoe bedoel je emotionele rollercoaster.
Haha hier ook hoor, Voelt beetje als ongi krampjes. Zal er vast bij horen. Maar af en toe brrr. Maar gelukkig blijf ik niet in die paniek hangen wat ik begin deze week had. Voel mij rustig!.