Hallo Dames, Ik mag me hier ook melden! Ik heb vandaag positief getest en ben in de wolken! Nog wel veel ongeloof maar de testen zijn mooi duidelijk! Wauw. Een droom die uitkomt. Wel erg spannend allemaal maar zo gewenst. Hopelijk voor iedereen hier een goede gezonde zwangerschap! Mooier konden we 2020 niet afsluiten. ♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 1 september 2 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa -31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar- 2e kindje 5 september Olle83 - 32 jaar- 4e kindje 6 september 7 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje 8 september 9 september 10 september 11 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken: ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Hoe krijg je de banner pff elke keer plak ik een link en dan niks.. volgensmij moet je een deel van de link maar welke dan
♡ Uitgerekend 1 - 15 september 2021 ♡ 1 september 2 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje 3 september 4 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa -31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar- 2e kindje 5 september Olle83 - 32 jaar- 4e kindje 6 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje 7 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje 8 september 9 september 10 september 11 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 12 september 13 september 14 september 15 september Afspraken: ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Toch maar 6 september gedaan, meer sites zeggen 6 september ipv 7 september. We gaan het horen bij de termijnecho (hopelijk)!
Bij mijn dochter en zoon ben ik beide keer 1 dag vooruit gezet. Hoor ook wel verhalen van 3 - 5 dagen vooruit. Met de termijnecho is je uitgerekende datum pas echt duidelijk.
Ja ik denk zelf dat ik 3+6 ben, aangezien ik ovitrelle heb gespoten en eisprong maximaal 40 uur later is. Het kwam ook wel overeen ongeveer met temperatuur en cervix slijm. Dus 3+6 is denk ik het kortst inderdaad, maar we horen het inderdaad bij de termijnecho!
Eisprong maakt eigenlijk niets uit met je uitgerekende datum. Ze kijken naar de groei van het kindje. Heb je een heel vroege innesteling gehad dan ga je waarschijnlijk vooruit.
Ik ga ook naar een andere verloskundige. Niet dat ik niet tevreden was over de vorige, maar deze zit hier om de hoek haha. Maar heb ook alleen daar de controles. Moet bevallen in het ziekehuis onder de gynaecoloog omdat mijn vorige kindje een zware bevalling was. ( te groot, schouder moeten breken en scheelde maar een haartje of hij was er niet meer) . Ze hebben mij ook geadviseerd toendertijd dat ik niet tot 40 weken mag lopen dus ben benieuwd haha.
@LaNinaa ook al zo’n heftige bevalling. Kijk je op tegen de volgende bevalling? Ik heb dat wel.. heeft mij ook een tijd doen twijfelen voor een tweede maar ik ga het toch aan. Mijn zoontje lag als een halve sterrenkijker en schuin met zijn nek, waardoor hij zijn nek kon breken als ik zou persen. Ik heb 5 uur lang persweeen moeten opvangen tot hij gedraaid was en voor een ruggenprik was het te laat. De bevalling heeft 25 uur geduurd. Toen hij eruit was verloor ik extreem veel bloed.
Hihi ja doe ik ook hoor. Ik reken 1DPO 2 dagen na positieve ovutest. Dat is dan ècht het langste dat ik zwanger kan zijn.
Oh wat heftig. Hier heb ik zeer korte en snelle bevallingen, met amper bloedverlies. Moest 2x op medische indicatie in het ziekenhuis bevallen. Dochter lag in een stuit en bij m'n zoontje had ik een scheur in m'n vliezen en kreeg ik 24 u lang geen weeën. Hoop dat ik deze bevalling thuis mag doen. Lijkt me mooi om ook een keer te ervaren.
Ja precies, zo doe ik het ook! Alleen dan 2 dagen na ovitrelle maar het principe is hetzelfde! Wanneer ga je bellen voor afspraak?