Wat goed en knap dat je zoveel bent afgevallen dan! en ook knap dat je het nu volhoud! Misschien dit wel bespreekbaar maken met vk of diëtist? Want hele dag trek hebben lijkt me ook niet verstandig, je lichaam geeft ergens niet voor niks aan
In het eerste trimester heb je geen extra calorieën nodig, dus op zich zou ik nu niet meer honger moeten hebben dan voor de zwangerschap. Ik eet gewoon normaal hoor Ik ben wel van plan om het bij het intakegesprek te bespreken. Het is ook pas sinds een paar dagen dat ik steeds trek heb. Ik eet nu ook ontbijt (ivm misselijkheid) wat ik voor de zwangerschap niet deed.
Genieten is ook nog moeilijk!, ik kan dat ook nog niet echt. Ergens nog die Hahaha ik heb dat ook door dat gevoel in mijn maag honger gevoel. Vraag mij soms af is het trek of niet?. Want vaak knort mijn maag. En die knort alleen als ie trek heeft haha. Heel gek dit!
Hi lieve Mama’s, Even wat stiller hier geweest. Klachten zijn echt flink dat ik al blij ben als ik de dag door ben gekomen elke dag weer . Ben erg benieuwd naar de echo maandag (10.00 uur) of het er niet stiekem 2 zijn. Ben ook al 2 cupmaten gegroeid. Verder ben ik heel erg druk geweest aangezien ik mijn baan na woensdag kwijt ben. Maar gelukkig vandaag het verlossende woord gekregen dat ik binnen ABN een nieuwe baan heb! Morgen hoor ik meer zoals mijn startdatum. Ben echt zo blij en geeft mij zoveel rust. Hier ook megaaaa veel honger maar ben heel streng. Vorige zwangerschap 50 kilo aangekomen en ik ben nu 60 kilo kwijt. Dus ik wil dit keer echt niet meer aankomen dan nodig is dus voornamelijk lekker gezond aan het snacken.
Ik ben er ook wel bang voor, Ik ben afgelopen jaar zo.n 6 kg gegroeid klinkt niet veel maar zie en voel het wel. Ben ergens bang dat ik straks zoveel aankom en dat moet er ook allemaal weer af. Probeer nu een ritme erin te vinden. Maar heb steeds die honger gevoel in mijn maag. Wil dan eten om het te stoppen en doe dat ook. Eet niet teveel ofzo. Want wat ik vandaag gehad heb is 4 sneetjes brood kaas jam glas melk yoghurt met creusli banaan bloemkool schotel vla en uhmmzzz haha net een bakje ships!. moet er wat balans in vinden in wat goed voelt. Maar wat knap dat jij zoveel bent afgevallen!. Snap dat je bang bent om veel aan te komen.
Hoi hoi, Mag ik mee kletsen? Ik ben woensdag 5 weken zwanger en 15 september uitgerekend! 27 januari eerste echo
Welkom! pff ook een heftige weg afgelegd zie ik. Klets lekker mee! 1 Pagina of meerdere terug staat het lijstje
♡ Uitgerekend 01 - 15 september 2021 ♡ 01 september Fitmom86 - 34 jaar - 3e kindje 02 september MaHeRo88 - 32 jaar - 2e kindje Sascha81 - 39 jaar - 1e kindje Hoop1990 - 30 jaar - 2e kindje 03 september 04 september Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje LaNinaa - 31jaar - 3e kindje Schatje85 - 35 jaar - 2e kindje Patty91 - 29 jaar - 2e kindje Lilyfee- 31 jaar - 3e kindje 05 september Olle83 - 32 jaar - 4e kindje 06 september Orchid24 - 26 jaar - 1e kindje Nenp - 32 jaar - 1e kindje Vlindertje95 - 25 jaar - 1e kindje 07 september Chechi - 31 jaar - 2e kindje Annesmit - 27 jaar - 1e kindje 08 september Savera - 28 jaar - 1e kindje 09 september Mamarieke - 35 jaar - 3e kindje xxmoixx - 28 jaar - 1e kindje 10 september 11 september juffa- 25 jaar - 1e kindje 12 september Remama2018 - 31 jaar - 2e kindje Rowena25 - 29 jaar - 3e kindje 13 september Lily94 - 26 jaar - 2e kindje 14 september 15 september LaVitaBella - 39 jaar - 4e kindje BlueEyedSoul88 - 32 jaar - 2e kindje JB27 - 31 jaar 2e kindje Afspraken: 13 januari - LaNinaa- eerste echo 15 januari - MaHeRo88 - tweede echo gyn 15 januari - Vlindertje95- eerste echo gyn 15 januari - Sascha81 - eerste echo in ziekenhuis 15 januari - Orchid24 - 2e vroege echo bij vk 18 januari - Noralie87 - eerste echo gyn 18 januari - Olle83 - eerste echo 18 januari - Hoop1990 - eerste echo gyn 18 januari - Patty91 - Vitaliteitsecho 18 januari - Rowena25 - eerste vroege echo met 6 weken 19 januari - MaHeRo88 - intake vlk 19 januari - Schatje85 - eerste echo 20 januari - Orchid24 - eerste echo in ziekenhuis 20 januari - LaNinas- intake 25 januari - Savera - eerste echo + intake 25 januari - Nenp - eerste echo 25 januari - Annesmit - vitaliteitsecho 25 januari - fitmom86 - intake 26 januari - juffa - vitaliteitsecho 26 januari - BlueEyedSoul88 - Vitaliteitsecho 27 januari - juffa - intake 27 januari - Annesmit - intake 27 januari - lilyfee - intake 27 januari - JB27 - eerste echo 28 januari - Chechi - vitaliteitsecho 28 januari - Patty91 - Intake VK 28 januari - xxmoixx - vitaliteitsecho 28 januari - lilyfee - eerste echo 29 januari - Nenp - intake 30 januari - Remama2018 - eerste echo vk 01 februari - Lily94 - eerste echo 03 februari - Olle83 - intake 08 februari - Chechi - intake 16 februari - Chechi - termijnecho 19 februari - Patty91 - Termijnecho ------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------
Ik heb gelijk even een vraagje, ik heb nu twee nachten ontzettend last van misselijkheid, ik word rond 4:00 wakker en moet dan mijn hoofdeinde wat rechtop zetten anders echt het gevoel dat ik moet spugen, dan trekt het weg, sochtens bij wakker worden nergens last van, overdag ook niet. Vind het een beetje vreemd omdat je normaal veel over ochtend misselijkheid hoort.
Ochtend misselijkheid is eigenlijk beetje kromme benoeming inderdaad, want volgensmij ervaren de meeste gewoon misselijkheid die gedurende hele dag en nacht kan voorkomen. Vervelend dat je er snachts zoveel last van hebt! maar het is inderdaad een kwaal die erbij hoort, hoeft niet perse in de ochtend. Ik heb er gehele dag last van. Snachts word het iets minder.
Ja hoor gezellig!, welkom. Zo lees jou tekst. Ook een lange weg bewandeld. Vraag mij nu alleen af lees dat jij in dec weer zou beginnen met ivf heb jij in dec een tp gehad of spontaan zwanger?.
Zooo ik had nog wel wat meer uren kunnen slapen. Rot nacht gehad moest steeds plassen. En vraag mij af komt dat echt door die grote glas water voor het slapen. Ik dacht wsar komt dit vandaan?. Pfff word een lange dag. Zit met nog ietd hebben een mrsa kamer. Maar ik durf die niet in. Hadden gister een covid kamer. Ik vind het eng. ben bang dat het ietd kan doen met de zwangerschap. Hoorde altijd van zwangere collega's dat hun niet zo.n kamer in hoeven. Maar ja wil het nu niet vertellen dat ik zwanger ben. Loopt ook nog een collega mee op therapie basis. Pfff zit maar te denken wat kan ik verzinnen?. Hou niet van liegen haha maar wil ook niet vertellen dat ik zwanger ben.
@Sascha81 in jouw geval zou ik het persoonlijk wel vertellen Dit gaat niet om regeltjes en organisatie maar om veiligheid en gezondheid. En iedereen van je collega's snappen echt wel dat het te vroeg is om aan de grote klok te hangen. Ik ga het hier ook vrijdag al vertellen omdat ik me wel zodanig ellendig voel dat ik vind dat ze recht hebben om te weten waarom ik er zo ongemotiveerd bij zit
@Sascha81 ik zou het eerlijk zeggen. Ik moet het ook vroeg aan mijn werkgever vertellen ivm straling bij het maken van foto’s op de ok
@MaHeRo88 @Vlindertje95 Dank jullie wel. Denk dat ik het de collega vertel met wie ik samen werk. Dan gaat zij erin. Want zit nu te stressen de hele tijd
Ik ben wel benieuwd welke grapjas het ochtendmisselijkheid heeft genoemd want het kan echt de hele dag wel de kop op steken. Misschien een pakje crackers op het nachtkastje leggen? Meeste vrouwen helpt het als ze iets eten.