Gisteren ineens geen trek meer in mijn standaard ontbijtje, yoghurt met cruesli. ( had dit met de eerste zwangerschap ook) Zware/gevoelige borsten. Af en toe steekjes in onderbuik en liezen. Obstipatie afgewisseld met diarree. Vind dit voorlopig ook wel even genoeg zo!
Meiden! Vandaag hebben we de intakes en echo! Inclusief die van mij! Wat ben ik ontzettend zenuwachtig! Ben vanaf 4:30 een paar keer wakker geweest! Zo spannend of alles goed is en goed zit! Vanaf dan mogen we van onszelf gaan genieten, dat is nu nog heel moeilijk. #daan ook heel veel succes! Duim met je mee! Jullie horen het
Ik heb vooral tijdens het avond eten geen honger.. gisteren uitgebreid gelunched en laat avond eten, half 9. Begon ook echt toen pas een beetje honger te krijgen.. Sochtends rond 10 honger en net na het wakker worden wat misselijk.. heb overal maar een beetje last van, behalve mijn borsten, WAUW wat doen die dingen zeer en wat zijn ze zwaar.. niet normaal meer
Bevallingslijst 1 t/m 16 januari 2019 1 januari 2 januari 3 januari 4 januari AvdY, 31 jaar, 2e kindje Bien1990, 27 jaar, 2e kindje Daan3, 27 jaar, 2e kindje L116, 29 jaar, 1ste kindje Xavv, 25 jaar, 1ste kindje 5 januari Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje Roos911, 26 jaar, 2e kindje Blosjes, 37 jaar, 2e kindje 6 januari SamLonny, 29 jaar, 2e kindje Doortje1986, 32 jaar, 1e kindje 7 januari Roooos, 24 jaar, 1e kindje 8 januari Ddara, 32 jaar, 3de kindje JBaby2, 30 jaar, 2e kindje 9 januari Williie, 25 jaar, 2e kindje Opeenrozewolkje, 28 jaar, 1e kindje 10 januari Iez, 37 jaar, 2e kindje (van de 7) 11 januari Jane1992, 25 jaar, 3e kindje - BV Nell87, 31 jaar, 2e kindje 12 januari Ing87, 31 jaar, 2e kindje 13 januari Nog anoniem, 40 jaar, 1ste kindje 14 januari Bianciie, 29 jaar, 2e kindje Butterfly0605, 32 jaar, 2e kindje 15 januari Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje Sox, 26 jaar, 2e kindje 16 januari Toeteke, 32 jaar, 2e kindje Masky, 23 jaar, 2e kindje meisje (0) jongen (0) onbekend (23) Afspraken 11 mei, Daan , intake vk 11 mei, Xavv, 1ste echo, Z-H 14 mei, Toeteke, intake gyn (+ echo?) 17 mei, SamLonny, intake vk 18 mei, Iez, 1e echo zkh 22 mei, SamLonny, echo 22 mei, Williie, intake + echo vk 23 mei, L116, echo 23 mei, Masky intake + echo 24 mei, Bien1990, intake + echo 24 mei, Wafelijzer, intake + echo 25 mei, Blosjes, echo 28 mei, Daan3, echo 28 mei, Doortje1986, echo 28 mei, Nog anoniem, echo 29 mei, Nell87, echo 30 mei, Rooooos, intake + echo 31 mei, Bianciie, intake + echo 1 juni, Loessje1987, intake 1 juni, Opeenrozewolkje, echo 4 juni, L116, intake 5 juni, Blosjes, intake 5 juni, Sox, echo 8 juni, echo + intake 11 juni, Ddara, echo 12 juni, Ddara, intake 15 juni, Opeenrozewolkje, intake 20 juni , Sox, intake
Heel veel succes voor de meiden die vandaag de intake/echo hebben! Mijn zwangerschapskwaaltjes zijn gevoelige borsten en ochtendmisselijkheid.. en ‘s ochtends niet veel trek! Maar ‘s avonds juist weer heel veel trek
Wauw wat ontzettend mooi!! We hebben het hartje zien kloppen! Het was nog wel echt heeel klein maar je zag duidelijk (toen ze het aanwees) het hartje kloppen! Tranen in me ogen en we durven nu eindelijk blij te zijn! Ons klein banaantje heeft goed gezwommen en is niet vast komen te zitten in de eileider!
Ik meld me hier weer af. Mijn HCG was niet gestegen, dus toch een miskraam. Fijne zwangerschap allemaal
Mag ik nog meedoen meiden? Vanmorgen getest en zie foto... Wat een knaller! Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben omdat ik vandaag 35 dagen over tijd ben (en in die periode heb ik op 20 april voor het laatst negatief getest).. ik denk dat ik een eisprong heb overgeslagen en heb wat zitten puzzelen en rekenen en ik denk ergens rond 9 januari uitgerekend te zijn. Dan zou ik rond de 5 weken zwanger zijn maar dit zou ook zomaar langer kunnen wezen omdat ik zo lang overtijd ben! Zwanger van ons 2de kindje, zoontje is 17 maanden. Zo spannend en het is nog niet helemaal geland!
@Vaianana wat *** zeg. Sterkte @Xavv wat fijn dat het hartje al te zien was! Gefeliciteerd met de mooie echo. En natuurlijk welkom aan de nieuwe dames. Klachten? Tsja, het valt dit keer 'tegen' vergeleken met de zwangerschap van mn zoontje. Erg moe, misselijk en weinig eetlust. Dagelijkse dingen slokken al zoveel energie weg dat ik giga achter de feiten aanloop en daar kan ik erg slecht tegen. Iets met perfectionisme, al beter leren loslaten sinds zoon maar nu door hormonen weer giga chagerijnig erdoor Zo'n gek idee dat ik weer zwanger ben. Blijft vast surrealistisch tot de eerste echo. Zin in!
Ook ik doe graag mee! Ik ben 22 jaar en dit word ons eerste kindje. Niet gepland, wel heel erg welkom. Heeel spannend allemaal! Onze eerste afspraak staat gepland op 4 juni en vk schatte onze uitgerekende datum op 15 januari! Hallo allemaal !
@Vaianana ah nee meid wat erg heel veel sterkte en een dikke knuffel @Xavv wow! Super een kloppend hartje wat fijn!!!! Nieuwe meiden welkom hier!!!
@Vaianana balen! Sterkte! @Xavv wat fijn een goeie echo! @ nieuwe dames, welkom! @ kwaaltjes. Eigenlijk nog niet echt iets noemswaardig.. K heb af en toe een steekje in mn liezen.. en rond etenstijd 's avonds een vlaag van misselijkheid, maar is zo weg. En een klein, mini beetje vermoeider. Maar meer dat ik om half 10 naar bed ga, ipv half 11. Was mn vorige zwangerschap wel anders.
Herkennen jullie dat trouwens, soort van menstruatiepijn wat doortrekt in je liezen? Ik heb het nu om de dag ongeveer en vind het echt doodeng. Ik weet dat het bandenpijn kan zijn omdat de boel moet oprekken, maar loop toch regelmatig naar de wc om te kijken of ik geen bloed verlies. Het lijkt echt alsof elk moment de menstruatie kan doorbreken. Ben benieuwd of jullie dat ook regelmatig hebben
Vrijdag nadat mijn spiraaltje eruit viel heb ik maandag de gyn gebeld. Hij zei ga maar alvast testen en kom deze kant op. Tot mijn verbazing was de test een knaller. Nu ben ik in een bbz protocol terrecht gekomen omdat je dat kunt krijgen met een spiraal. Maar gisteren met een hcg van 1364 zien ze een zwangerschap in de baarmoeder en hebben ze me laten gaan tot volgende week. Nu heb ik enorm enorm last van Mn rug in t middag. Kan me niet herinneren dat ik t bij de eerste twee ook had. Komt jullie dit bekend voor?
Zo das ook ff schrikken geweest dan pff. Idd een behoorlijke knaller. Lage rugpijn heb ik (nog) geen ervaring mee maar kan idd wel voorkomen.