Uitgerekend 1 t/m 16 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door DDara, 28 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kroontje1992

Kroontje1992 Actief lid

9 feb 2018
    237
    221
    43
    Vrouw
    Bevallingslijst 1 t/m 16 januari 2019

1 januari

2 januari

3 januari

4 januari
    AvdY, 31 jaar, 2e kindje
    Bien1990, 27 jaar, 2e kindje
    Daan3, 27 jaar, 2e kindje
    L116, 29 jaar, 1ste kindje
    Xavv, 25 jaar, 1ste kindje

5 januari
    Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje
    Roos911, 26 jaar, 2e kindje
    Blosjes, 37 jaar, 2e kindje

6 januari
    SamLonny, 29 jaar, 2e kindje
    Doortje1986, 32 jaar, 1e kindje

7 januari
    Roooos, 24 jaar, 1e kindje

8 januari
    Ddara, 32 jaar, 3de kindje
    JBaby2, 30 jaar, 2e kindje

9 januari
    Williie, 25 jaar, 2e kindje
    Opeenrozewolkje, 28 jaar, 1e kindje

10 januari
    Iez, 37 jaar, 2e kindje (van de 7)
    Kroontje1992, 25 jaar, 1e kindje

11 januari
    Jane1992, 25 jaar, 3e kindje - BV
    Nell87, 31 jaar, 2e kindje

12 januari
    Ing87, 31 jaar, 2e kindje

13 januari
    Nog anoniem, 40 jaar, 1ste kindje

14 januari
    Bianciie, 29 jaar, 2e kindje
    Butterfly0605, 32 jaar, 2e kindje

15 januari
    Wafelijzer, 33 jaar, 3e kindje
    Sox, 26 jaar, 2e kindje

16 januari
    Toeteke, 32 jaar, 2e kindje
    Masky, 23 jaar, 2e kindje

meisje (0)
    jongen (0) onbekend (23)

Afspraken
    11 mei, Daan , intake vk
    11 mei, Xavv, 1ste echo, Z-H
    17 mei, SamLonny, intake vk
    18 mei, Iez, 1e echo zo
    19 mei, Loessje1987, vroege (pret)echo
    22 mei, SamLonny, echo
    22 mei, Williie, intake + echo vk
    23 mei, L116, echo
    23 mei, Masky intake + echo
    24 mei, Bien1990, intake + echo
    24 mei, Wafelijzer, intake + echo
    24 mei, Loessje1987, gesprek gyn + echo
    25 mei, Blosjes, echo
    28 mei, Daan3, echo
    28 mei, Doortje1986, echo
    28 mei, Nog anoniem, echo
    29 mei, Nell87, echo
    29 mei, Ing87, vitaliteitsecho
    29 mei, Xavv, 1ste echo vk + intake
    29 mei, Kroontje1992, echo
    30 mei, Rooooos, intake + echo
    30 mei Toeteke, 2e echo
    31 mei, Bianciie, intake + echo
    1 juni, Loessje1987, intake
    1 juni, Opeenrozewolkje, echo
    1 juni, 2e/laatste echo Z-H
    4 juni, L116, intake
    4 juni, butterfly0605, echo
    5 juni, Blosjes, intake
    5 juni, Sox, echo
    8 juni, echo + intake
    11 juni, Ddara, echo
    12 juni, Ddara, intake
    15 juni, Opeenrozewolkje, intake
    20 juni , Sox, intake

2. Kroontje1992

Kroontje1992 Actief lid

9 feb 2018
    237
    221
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ik wil me ook graag bij deze lijst voegen. Op 28 april mijn eerste positieve test gehad. Ik ben voor de eerste keer zwanger en vind het dan ook super spannend.
    Merk het al wel behoorlijk. De knopen van mijn broeken gaan nu al niet meer dicht door een opgeblazen buik, zere borsten en zoooo moe. Her en der wat krampjes en steekjes maar als ik internet mag geloven is dat een teken van groei. Ben wel heel erg op mijn hoede voor een miskraam en moet wel oppassen dat ik daar niet te veel over na ga denken. En googlen... maar daar ben ik vast niet de enige in.
    Op 29 mei heb ik de eerste echo bij de gynaecoloog. Ik zal vaker dan normaal echo's krijgen vanwege mijn chronische darmziekte en medicijngebruik.

Hele fijne zwangerschappen toegewenst dames!

MariamZ, Opeenrozewolkje, JANE1992 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Toeteke: ook een hartje gezien of dat nog niet?

4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Nee nog niet, was nog te vroeg met 4+6. Ze vond het al heel wat dat we af en toe iets langs zagen floepen in het vruchtzakje. Helaas niet lang genoeg om het op foto te krijgen. Daarom de 30e weer een echo, dan ben ik ongeveer 7+1.

Nog anoniem vindt dit leuk.
  5. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Hier vandaag ook moeders voor moeders langs geweest! Ik hoefde geen test te doen, ze geloofde mij wel! Wat eigenlijk heel raar is maarja.. omdat ik al een echo ofzo had gehad.. hem de test wel gekregen, gewoon omdat het kan! Hieronder mijn resultaat van de test en wat een knaller zeg!!

@Toeteke super jammer dat je het hartje niet hebt zien kloppen! Zou idd wel heel vroeg zijn maar toch!

Hebben jullie ook zn last van AL die kwaaltjes.. voor mij idee heb ik overal last van..:eek: vanaf 3 uur moe (heel moe), heel de dag honger (behalve wanneer het moet), misselijk met vlagen, pijnlijke borsten (doen wel steeds minder zeer), traantjes krijgen bij iets ontzettend kleins (ook iets wat ik lees), kortademig, zal ik nog even doorgaan:|
    Verder ben ik wel heeeeel blij hoor! Alleen zo jammer dat ik het nog niet met heel de wereld kan delen en vol enthousiasme naar de baby winkels mag (van mijn vriend en ook wel een beetje van mezelf)

Mijn vriend is trouwens heel nuchter en praat nooit zo veel, wat ik nu ontzettend vervelend vind want ik kan heel de dag over de baby in mijn buik praten en fantaseren:oops:

Bijgevoegde bestanden:

6. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
  7. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

#307 MariamZ, 15 mei 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2018
    Ooooh hier had ik mijn verhaal al gedaan.

Dag dames,
    Ben zwanger van nummertje 3 ben 27 jaar oud. Deze zwangerschap is niet gepland door een mirena spiraal. Ik heb 28 mei Mn intake en echo. Soannend weer die wachtweken. Hoe gaat t met jullie?

Vandaag de laatste test gedaan. Hij valt donkerder uit dan de teststreep. Nu stop ik! De eerste 2 waren van de eerste x testen

Bijgevoegde bestanden:

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Dankjewel❤️

9. Opeenrozewolkje

8 mei 2018
    41
    39
    18
    Vrouw
    @Xavv, zal vast door je eerdere echo komen! Wel lief dat je de test toch kreeg, leuk om te bewaren;) hier ook last van kwaaltjes joh! Ontzettend moe, kan wel heel de dag slapen (als ik niet hoefde te werken;)) en met vlagen misselijk. Vooral een mega opgezwollen buik met krampjes, even afzien, maar we krijgen er veel voor terug!

Hier is Moeders voor Moeders ook langsgeweest. Vandaag beginnen met het plassen, best even wennen zo de eerste keer.

Bijgevoegde bestanden:

10. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Mega knaller!!! Gefelcitieerd

11. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Toeteke: nog eve geduld en je krijgt ook het hartje te zien zo te lezen.

Ik voel me echt niet lekker overdag. Vanaf een uurtje of 13:00 wordt ik ontzettend moe en omdat ik moet werken is het werken heel zwaar. Mijn collega’s maakten zich zorgen om me of er iets aan de hand was dua toch maar verteld dat ik z ben.

Verder al dagen overgegeven in de nacht door de misselijkheid. Nog meer die overgeven?

Nu net overgegeven maar dat lucht op. Slaap ook slecht. Hopelijk fit genoeg om te werken anders wordt het ziekmelden of vrij nemen.

12. Opeenrozewolkje

8 mei 2018
    41
    39
    18
    Vrouw
    @MariamZ dankjewel!! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. 3e kind zie ik? Superleuk!!

@iez jeetje wat vervelend:( hoe gaat het nu met je? Ik ben met vlagen misselijk, maar (nog) niet over hoeven geven (afkloppen!) heb je al crackertjes naast je bed staan voor als je een lege maag hebt? Dat helpt mij wel!

Weet iemand hoe het komt dat mijn banner 1 dag achterloopt met mijn uitgerekende datum? Volgens berekening ben ik vandaag precies 6 weken bij een uitgerekende datum van 9 januari, maar als ik dat in mijn banner invoer zegt ie: 5 weken 6 dageno_O vreemd haha.

Fijne dag allemaal!

13. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113

Na het overgeven ging het beter. Ik had juist een uurlang geprobeerd om de misselijkheid weg re krijgen met crackers en ook melk (hielp bij mijn vorige zwangerschappen), nu dus niet.

Geen idee van je banner. Misschien niet het juiste aantal dagen van je cyclus ingevuld?

14. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Hoi meiden. Ik heb even niet meer gereageerd, maar wij hebben een helse en onzekere week achter de rug. Wij zijn helaas na de miskraam vorige ronde weer ons kindje verloren. Ik ben gisteravond met spoed geopereerd ivm een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Het vruchtje zat helaas in mijn eileider..

Op dit moment even focussen op herstel, zowel lichamelijk als psychisch en wij hopen dat het ons na het herstel weer gegund is.
    Ik wens jullie allemaal fijne zwangerschappen en gezonde baby’s toe!

15. Bien1990

Bien1990 Fanatiek lid

8 okt 2015
    1.089
    391
    83
    @Daan3 wat heftig en ontzettend verdrietig! Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel

16. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43

Oh nee!! Wat heftig!! Ik weet hoe moeilijk een bbz is en wat de operatie met je doet!! En vooral wat de naar sleep hiervan is! Wat ontzettend kloten zeg!!

Het enigste wat ik kan doen is je heel veel sterkte wensen en vooral veel liefde voor elkaar, blijf erover praten met je man/vriend.

Heel veel sterkte en neem je rust. Ik hoop voor jullie dat het weer snel raak mag zijn en dat het dan wel goed “zwemt”. Dikke knuffel!

17. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Heel veel sterkte Daan3, echt heel erg en verdrietig. Ik wens je een spoedig herstel toe en als jullie weer zover zijn dat alles goed mag gaan.

18. Doortje1986

Doortje1986 Actief lid

20 feb 2017
    116
    120
    43
    NULL
    NULL
    Och jeetje Daan3, wat erg. Heel veel sterkte.

19. Opeenrozewolkje

8 mei 2018
    41
    39
    18
    Vrouw
    @Daan3 jeetje wat verdrietig :( heel veel sterkte en liefde aan jou en je vriend. Dikke knuffel

20. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ooh daan3 heeel veeel sterkte. Wat enorm kut zeg!!

Deel Deze Pagina