Hoi dames, Ik, 37 jr, zou me ook graag bij de groep aansluiten. Ben 7.2 weken zwanger en 6 Jan uitgerekend. We hebben al een kindje, dus het is de tweede. Maandag 4 juni eerste echo. Ben dan negen weken. Kon helaas niet eerder, dus nog 1,5 week wachten. Spannend, want heb in het verleden en recent regelmatig een mk gehad. Meestal was dit wel voor de zes weken, dus heb goede hoop. Heb Mn zwangerschap nog tegen niemand verteld. Eerste wachten op een goede echo. Mijn man leeft lief mee. Iedereen succes bij de eerste spannende echo's! Vraagje: hoe krijgen jullie bij je banner een stukje, van ben .... zo lang zwanger en mijn kind is... mm groot nog ... dagen te gaan?
Helaas geen goed nieuws, het is een miskraam. Er was niets te zien in de baarmoeder alleen rommelig slijm. Afwachten of het zelf doorzet en anders krijg ik daar over een week medicatie voor. Dat wilde ze me liever niet aandoen dus we hopen dat het uit zichzelf komt. Voor de zekerheid vamdaag hcg geprikt en maandag ook om te zien of er afbouw is en om een bbz uit te sluiten. Dit was het dan...
Net thuis, hier lekker onzeker.. niets te zien op de echo, ze stond te kijken van de positieve test. Ze hebben gekeken of het niet ergens anders zat, maar konden niets bijzonders vinden. Ze denkt zelf dat ik nog te vroeg ben. 8 mei positieve test, dat is 2 weken geleden..zelf dacht ze misschien nog hcg van de miskraam, maar heb wel witte testen gehad tussendoor dus dat kan het niet zijn. volgende week terug voor een nieuwe echo, nieuwe ronden nieuwe kansen en geen bloed geeft moed. Zo maar even een test halen op advies om de kijken wat deze doet. Weer spannend dus, word vervolgd.
Nou meiden wat ontzettend rot allemaal.. @Nog anoniem ik lees al met je mee vanaf de eerste test en had veel goede hoop. Heel veel sterkte! @Masky heel veel sterkte met de onzekerheid.. Ik moet vanmiddag om 16.30 uur, maar mede door de gebeurtenissen hier vind ik het nu nog veel spannender.. pffff adem in en uit enz
Jeetje ik schrik hier wel van brr. Al een aantal meiden die niet een goede echo hebben. Zelf had ik vandaag een klein beetje bruin verlies. Al hoeft dat niks te betekenen. Maar vind het nu wel eng worden. Nog 6 dagen tot de echo.
Jeetje ik schrik hier wel van brr. Al een aantal meiden die niet een goede echo hebben. Zelf had ik vandaag een klein beetje bruin verlies. Al hoeft dat niks te betekenen. Maar vind het nu wel eng worden. Nog 6 dagen tot de echo.