Wat lief! Ondanks jou slechte nieuws! Naar he zo'n rot echo.. ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Een goede zwangerschap is ook jou gegund! Knuffel
Meiden dankjewel voor jullie lieve hartverwarmende en meelevende berichten. Het lijkt erop dat mijn lichaam het zelf gaat afstoten, begin krampen te krijgen en het bloedverlies neemt toe. Alsof ik het zelf onbewust heb tegengehouden en nu ik weet dat het mis is het letterlijk kan loslaten. Bijzonder hoe je geest je lichaam kan beinvloeden. Ook al kleine beetjes slijm verloren. Ik hoop dat het nu goed gaat doorzetten dan blijft me de ellende van uitdrijving met medicatie bespaard. Ik moet nu een nachtdienst werken dus heb voor de zekerheid maar een doosje paracetamol meegenomen voor als de krampen te erg worden. Als het nu doorzet hoef ik ook geen tweede keer bloed te prikken. Morgen belt de gynaecoloog me met de uitslag van het bloed wat vandaag is geprikt.
Sterkte @Nog anoniem ik hoop dat je niet veel last hebt gehad en je hebt kunnen werken. Dat is met de drie mk/ma die ik heb gehad mij nooit gelukt door de pijn en hoeveelheid bloed. Ik vind het ‘knap’ van je dat je toch bent gaan werken. Emotioneel is het ook niet niks.
Even laten weten dat wij een goede echo hadden. Na een paar minuten zoekwerk zag we zelfs 2 vruchtzakjes met 2 kloppende hartjes. Termijn komt voor nu precies overeen met eigen berekening. Ook nog een cyste van 2.5 bij 3 te zien. Ben best wel geschrokken. Mijn man zei het vanaf het begin al maar ik dacht wat een onzin. Ik weet even niet hoe we het allemaal moeten gaan doen etc dus even alles laten bezinken.... Over 2 weken weer een echo en dan door naar het ziekenhuis (vind ik niet leuk!) Zal straks nog even wat foto's plaatsen! Ze kreeg ze iig lastig samen op de foto
Dankjulliewel Ik krijg de foto's niet geupload. Het zijn .bmp bestanden en dat kan dus niet en geen idee hoe ik die omzet... Jammer zeg
@Nog anoniem en @Masky Hier nog steeds veel bloedverlies, maar wel een zeer goeie hcg waarde van 4412. Weet gewoon echt niet meer waar ik het zoeken moet, waarom word ik niet doorverwezen naar de gyn en waarom mag ik geen echo? Waarom moet ik door deze lijdensweg ik wil gewoon weten of alles goed is met ons kindje, of het hartje inmiddels klopt, of dat het er toch uitziet als een miskraam. Morgen opnieuw bloedprikken en hopelijk is het mooi gestegen maar ik ben er bang voor aangezien ik zoveel bloedverlies heb, ook echt helderrood gewoon en vooral met plassen. Sorry maar moest even klagen @wafelijzer wat leuk!!!gefeliciteerd
Jeetje, wat heftig zeg! Je mag geen echo? Ook niet bij de verloskundigepraktijk?? Je bent al dik 7 weken zwanger en ze willen niet kijken voor je? Heb je het gevraagd of ze een echo willen maken of heb je binnenkort een afspraak staan? Wat een onzekerheid zeg, ik zou toch weer bellen en er op staan dat je een echo wilt! Misschien heb je nog een andere praktijk in de buurt waar je heen kunt bellen?
Jeetje meid wat een rottijd voor jullie. Snap ook niet dat ze jullie zo in onzekerheid laten zitten... hele dikke knuffel!
@wafelijzer wauw wat bijzonder en wat tijd dat je een goede echo he t gehad en de hartjes heb zien kloppen! Super bijzonder!! Ik kan niet wachten tot volgende week dinsdag, dan heb ik mijn tweede echo + intake vk (1e echo bij vk) ben zo benieuwd hoe het met ons banaantje is
@SamLonny Wat een verschrikkelijke onzekerheid! Hopelijk kan je toch snel ergens terecht voor een echo. @wafelijzer Wat een mooi nieuws zeg! Gewoon twee kloppende hartjes! Gefeliciteerd. Ik heb zelf ook vanmorgen mijn echo gehad en gelukkig ook een mooi kloppend hartje gezien ♡
Hierbij de nog ietwat onduidelijke echo foto's van de twins Bedankt allemaal voor de leuke reacties ♡