Uitgerekend 1 t/m 16 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door DDara, 28 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Helaas is t krentenbaard, is idd besmettelijk maar het plek is afgeplakt en minimale kans op besmetting.
    Mocht de kleine bultjes krijgen dan moeten we wel direct contact opnemen met de huisarts.

    Ja ik hoop echt dat ze morgen gegroeid is.
     
  2. meiske1988

    meiske1988 Fanatiek lid

    23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Aii das balen. Goed in de gaten houden de komende tijd dan.
     
  3. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Ik snap je echt ik heb dat ook! Aan de ene kant mag t gebeuren want lichamelijk ben ik het echt zat maar ik vind t ook nog wel lekker die rust nog even en die nachten. Maar goed t moet er toch uit! En ja down under word een ravage wéér!! Hoe groot schatten ze de kleine dan? Ik heb vandaag een afspraak bij de vk..naar laat me nog niet strippen. Ben nu 40+1 dus wacht t weekend even af.

    Hoop echt dat het snel op gang komt bij je meid! Denk vaak eraan haha..niet alleen voor mezelf! Xxx
     
  4. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Ah ja die kraamtranen nemen het dan ineens over. Wel aan toegeven..maar leuk is t niet!

    Vond de overgang van 1 naar 2 ook echt pittig! Me dochtertje was toen net 1.5 en dan ineens weer zo'n kleine uk erbij. Maar je went er snel aan..en de ervaring heb je al. Dat scheelt toch wel denk ik. Ik vond het heel moeilijk om even dat ritme los te laten want de dag liep zo raar in het begin. Maar die draai vind je vanzelf wel en je oudste gaat daar dan heel goed in mee..suc6! Voor alle mama's trouwens want tis het zwaarste wat er is..en het mooiste gelukkig! Xxx
     
  5. ing87

    ing87 Actief lid

    24 jun 2014
    202
    160
    43
    Oh ja die kraam tranen. Hier kwamen ze op dag 2 al:cry: bv liep niet, Bram leek ontzettend ontevreden. Had nog niet de productie waar deze grote vent tevreden mee was. Zag alle ellende van de bv periode met dochter. Dus besloten met vl dat ik wil genieten van ons mannetje, een leuke mama wil.zijn ook voor onze dochter en niet constant met de voedingen bezig te zijn en eventueel kolven bijvoeren etc.
    Flesvoeding geeft mij meer rust, en Bram is tevreden:thumup:

    Vind de overgang van 1 naar 2 vooral voor mijn dochter pittig. Ze heeft er veel moeite mee merk ik. Nu is vl nog thuis, maar maandag sta ik er alleen voor. Vind het heel spannend hoe het dan gaat. Of we een ritme gaan vinden?

    En die nachten weer, heb de eerste nacht thuis met vl wel weer even een dejavu momentje gehad. Ojaaaaa zo was dat toen met Maud. Had die pittige nachten verdrongen. Na een voeding heerlijk bij mama op de borst in slaap vallen, maar zodra je ze in bedje legt klaarwakker zijn. dus met dichtvallende ogen een slapende baby op je buik, en proberen zelf wakker te blijven. Want je wilt niet met je baby in bed slaap vallen. De krampjes, of gewoon klaar wakker zijn wanneer jij wilt slapen want de kleintjes hebben nog geen dag en nacht ritme. Haha dat had ik van mijn dochter even verdrongen, want in mijn beleving sliep zij altijd zo goed. :roflmao::roflmao:
     
  6. meiske1988

    meiske1988 Fanatiek lid

    23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Oef dan mag ik toch echt in Mn handjes klappen met luca als ik dit lees. Hij slaapt overal, bedje, box, wandelwagen, maxi cosi. Laat in de nacht 4 uur tussen zn voedingen. Nu net zelfs 6 (mocht max 1x 6 uur ertussen laten vd vk). Dus in principe maar 1 keer per nacht er uit. Heeft wat krampjes maar niet overdreven. En na de voeding laat ik m boeren en leg m in bed en hij slaapt.

    Goed dat je gekozen hebt voor de flesvoeding op zo’n moment. Het geeft voor jullie beiden rust en dat is ook heel erg veel waard. Hier begint vl maandag ook weer met werken. Is best spannend inderdaad met twee kids. Gaat maud ook al naar school? Maandagmorgen hier dus voor t eerst alleen en zorgen dat de oudste om 8.30 uur op school is. Ik ben benieuwd.
     
  7. ing87

    ing87 Actief lid

    24 jun 2014
    202
    160
    43
    @meiske1988, oh heerlijk zulke nachten. Ivm gewichtsverlies van Bram moeten we in de nacht ook om de 3 uur voeden. Maar hij zit nou weer in de stijgende lijn. Hopen dat hij met slapen op zijn zus gaat lijken, want die sliep vrij snel wel door en is tot nu toe nog steeds een makkelijker slaper.
    Maud gaat nog niet naar school, over 2 maand mag ze starten. Kunnen we eerst rustig wennen, voordat het school ritme start.
     
    meiske1988 vindt dit leuk.
  8. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Hoi meiden ik ben 12 januari thuis bevallen van onze zoon Nuri (spreek je uit als Noeri.)Wilde in het ziekenhuis bevallen maar had binnen 1 uur 9cm. Super snel gegaan dus..half 6 in de ochtend begonnen de 1e weeën half 8 geboren. Alles gaat goed gelukkig! Blij dat t achter de rug is.
     
    ing87, MamaDeluxe en Opeenrozewolkje vinden dit leuk.
  9. meiske1988

    meiske1988 Fanatiek lid

    23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    WoW dat is echt supersnel! Gefeliciteerd! Hoop dat je snel herstelt en lekker kunt genieten!
     
    Jenerah vindt dit leuk.
  10. ing87

    ing87 Actief lid

    24 jun 2014
    202
    160
    43
    @Jenerah gefeliciteerd, wauw wat een snelle bevalling. Hopelijk niet te veel naweeën daardoor.
    Lekker genieten!!!
     
    Jenerah vindt dit leuk.
  11. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    @Inge87 dank je! Wel behoorlijke naweeën helaas.. als ik m aanleg vooral!
     
  12. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    @meiske1988 dank je! Vandaag gaan de andere 2 kids naar kdv..dus even rust straks.
     
    meiske1988 vindt dit leuk.
  13. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Gefeliciteerd!!!!!!

    Hoe gaat het met jullie?
     
  14. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Ik ben 11 jan bevallen van een zoon van 3945 gram en 51 cm.
    Hij was er vrij snel en soepel en ben heerlijk in het zh in bad bevallen!

    De kleine man doet het super maar heeft veel last van krampjes omdat ik weer melk voor 3ling heb........

    kraamtranen zijn hier ook aanwezig...... me dochtertje moest vandaag tijdelijk uit huis omdat ze de waterpokken heeft en dit erg gevaarlijk is voor de kleine....... ze mag pas terug komen als alle blaasjes weg zijn...... voel me zo rot..... net of je de 1 inruilt voor de ander....
     
    Doortje1986 en Jenerah vinden dit leuk.
  15. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Gefeliciteerd ook! Wat fijn zeg en ook dat het zo soepel ging. Nu lekker uitrusten ook.

    Snap je gevoel hoor, al die emoties en dan nog eens je dochtertje uit huis. Heel moeilijk maar vergeet niet dat het niet zomaar is. En als ze terug komt ben je ook meer uitgerust en kan je meer hebben. Dus komt vast goed joh..

    Hoe zijn jou nachten tot nu toe? Rot die krampjes voor m. Maar super fijn dat je bv goed loopt
    Bij mij ook sinds vandaag! Ben benieuwd hoe de nacht gaat..suc6 ook!
     
  16. Xavv

    Xavv Actief lid

    5 okt 2016
    306
    218
    43
    Hier op 10-01-2019 bevallen van een kerngezonde dochter! Wat een verrassing! De kleine meid doet het super goed en de bevalling ging soepel. 9 uur vk hier, 9:45 zh, 11:18 is ze geboren. 3 kleine hechtingen, waar ik weinig last van heb. We zijn ontzettend verliefd en hebben een hele fijne kraamweek gehad! Verder gaat de borstvoeding goed en heb ik de melkproductie van een koe! Wat een melk komt er uit!:eek: Kleintje heeft hier ook wel last van, veel de hik en Savonds krampjes. Ze heeft tot nu toe prima geslapen snachts. 1 nachtje liggen spoken door de krampjes maar we mogen niet klagen:rolleyes:

    Heerlijk aan het genieten:D
     
    Doortje1986 en meiske1988 vinden dit leuk.
  17. meiske1988

    meiske1988 Fanatiek lid

    23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Gefeliciteerd en geniet van jullie wondertje
     
  18. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Gefeliciteerd xavv!! Goed gedaan!!

    Ik heb ook altijd veel melk en ik heb bij de laatste 3 kinderen en bij deze ook gekozen om te kolven. Weken of maanden lang krampjes en huilen had ik geen zin meer in en vind ik zo zielig. Ik heb een goede elektrische kolf en ben in 10 min per keer klaar. Mijn ventje is enorm tevreden en slaapt inmiddels al een paar nachten door. Zou je kunnen overwegen om ook te doen.
     
  19. Doortje1986

    Doortje1986 Actief lid

    20 feb 2017
    113
    114
    43
    NULL
    NULL
    Hai meiden. Ik ben op 11-1 bevallen van een prachtige dochter Nora. Ze woog 3895 gram. De bevalling was erg zwaar maar kleine meid doet het goed, borstvoeding ook op gang. Vandaag laatste dag kraamzorg gehad en nu lekker genieten. Gefeliciteerd voor alle mama’s die ook zijn bevallen.
     
    Opeenrozewolkje, meiske1988 en MamaDeluxe vinden dit leuk.
  20. meiske1988

    meiske1988 Fanatiek lid

    23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Gefeliciteerd!
     

Deel Deze Pagina