Uitgerekend 1 t/m 16 januari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door DDara, 28 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xavv

    Xavv Actief lid

    5 okt 2016
    306
    218
    43
    @Doortje1986 gefeliciteerd!! Hopelijk gaat het met jou ook wat beter en kan je heerlijk genieten van je kleine meisje! Leuke naam!

    @MamaDeluxe had dag 2 een kolf te leen gekregen voor de stuwing die ik had.. hier had ik binnen paar min al een hoop melk uit.. wilde ook een kolf maar eerst kijken of het wel opgang kwam. Gisteren mijn horigen kolf getest en werkt super! Vannacht heeft de kleine meid een stuk minder kramp gehad, zou t eraan liggen:p ze is maar 2x gekomen vannacht, nadat ik haar wakker maakte, de knapperd:oops: ben benieuwd naar het verder resultaat van t kolven:D
     
    MamaDeluxe vindt dit leuk.
  2. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb ook een horigen, fijne kolf hé!
     
  3. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    I
     
  4. Xavv

    Xavv Actief lid

    5 okt 2016
    306
    218
    43
    Het is idd een hele fijne kolf. Heel zacht voor de borst! Het is voor mij nog even zoeken maar tot nu toe heel tevreden!:D
     
  5. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    11 kindjes??? Wauwww diep respect voor jou!
     
    MamaDeluxe vindt dit leuk.
  6. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hahaha, ja 11. Dankjewel :)
     
  7. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
     
  8. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Bij mij lopen de nachten erg goed de kleine man slaapt inmiddels ook lekker in ze eigen kamertje. Vannacht is hij 2x geweest de 4 nachten daar voor maar 1 keer.

    Me dochtertje is nog steeds niet thuis hopelijk komt ze vrijdag de laatste plekjes moeten nog een korstje krijgen.

    Hoe is het bij jou? Loopt alles een beetje en kom jij de nachten goed door?
     
  9. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Hoi meiden iedereen gefeliciteerd!
    Hoe gaat het bij jullie?
    Hoe zijn jullie nachten?
    Slaapt de kleine bij jullie in bed op de kamer of al op eigen kamer?
    En heeft de kleine last van krampjes?
    En zo ja wat doen jullie er aan of wat geven jullie ze?
     
  10. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Mijn baby's slapen naast mij in bed. Dan kan ik hem zo aanleggen, dan krijg ik de meeste nachtrust ook.

    Tegen krampjes geef ik cinababy van vsm en venkelthee. Zielig he die krampjes :(
    Met het buikje op je onderarm dragen helpt ook wel voor het troosten met krampjes.
     
  11. meiske1988

    meiske1988 Fanatiek lid

    23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Hier gaat alles goed. Hebben echt een voorbeeldbaby. 6 voedingen op een dag. overdag om de 3 a 4 uur. En in de nacht vaak 4 a 5 uur ertussen. Meestal maar 1 nachtvoeding. Dus echt ideaal. Verder heeft Luca amper last van krampjes. Mag ik echt mee in mijn handen klappen na een dochter met kma. Heeft wel verborgen reflux, maar na indikken met johannesbroodpitmeel gaat t weer super. Heel tevreden mannetje en een super uitgeruste mama daardoor.
     
  12. Kroontje1992

    Kroontje1992 Actief lid

    9 feb 2018
    237
    221
    43
    Vrouw
    Gaat hier ook prima. Gisteren met de kleine naar het consultatiebureau geweest en meneer weegt al 5300 gram en bijna 5 cm gegroeid. Ik combineer borst en kunstvoeding. Snachts komt hij om de drie uur voor de borst. Huilt alleen bij honger en papa en mama honger. Hij wil zowat de hele dag bij me liggen dus dat is soms wel wat lastig qua huishouding dus heb ik een draagdoek gekocht. Helemaal happy hier!
     
    MamaDeluxe vindt dit leuk.
  13. Jenerah

    Jenerah Lid

    18 mei 2016
    85
    10
    8
    Ben een thuis mama..werken komt wel weer! Ben al d
    Rotterdam
    Wat goed al in zn eigen kamertje. Ik slaap op zolder dus vind het wel handig voorlopig nog naast me in zn wieg. Kan ik m zo aanleggen ook. Ik heb ook cinababy voor krampjes en maar klein houden in me armen, beentjes gebogen en op zn buikje tegen me aan.

    Draagzak besteld die komt maandag ook binnen van snoozebaby. Ben benieuwd. Elke keer rond etenstijd word hij huilerig en wil hij vast gehouden worden dus wel handig die zak straks.

    Snachts komt Nuri ook on de 3uurtjes. En op de dag ook soms iets langer. Gister wel op zn eigen kamertje gelegd in de ochtend om beetje te wennen. Maar nachten denk ik nog niet.

    Ahh nog eventjes en dan is ze ook lekker thuis weer..kan ze lekker kroelen met dr broertje. Zo schattig is dat.. hier willen die 2 ook alleen maar kroelen.

    Maandag gehoortest..ben ik ook even buiten de deur. Muren komen op me af!!
     
  14. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Hoe is het hier met iedereen?
     
  15. Xavv

    Xavv Actief lid

    5 okt 2016
    306
    218
    43
    Hier gaat alles goed! Na een snelle voorspoedige bevalling, een fijne kraamweek gehad. Na de kraamweek leek het even alsof de kleine veel kramp had en last had van de voedingen, borstvoeding. Had erg veel productie en wist me geen raad, dit leiden even tot stress, voor haar en mij. Nu sinds een week alles goed onder controle en we hebben ons heerlijke tevreden meisje weer terug! Ze doet het super goed!! We zijn druk aan het oefenen om smiddags in haar ledikant te slapen op haar eigen kamer, dit gaat met up en downs. Verder groeit ze goed en is het echte baby zijn er helaas snel af.

    Na wat roerige weken binnen de familie, sterfgeval en bijna sterfgeval kan nu ook eindelijk een beetje mijn moeder mee genieten! Wat heel fijn is dus wij zitten nu weer opnieuw en nog intenser in onze babybubbel!

    Ook is de kleine meid al twee keer alleen geweest met een oma, thuis en bij oma thuis, erg spannend voor mama maar alles ging goed!

    Hoe gaat het verder met alle dames en kleintjes? Verloopt alles goed en kunnen jullie lekker genieten? Heerlijk als ze zo klein zijn!!
     

Deel Deze Pagina