Uitgerekend 1 t/m 31 januari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Main2, 27 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Thanks! Haha, ben vandaag precies 6 weken…. Dat is inderdaad ook nog een idee om contact op te nemen. Ik heb nog geen vk omdat ik nog onder controle sta van het ziekenhuis. Het is nu ongeveer 2x per dag spugen in de ochtend. Ga het nog even aankijken, maar anders neem ik contact op om te overleggen.

Vervelend dat jij ook zo’n weeïg gevoel hebt. Super irritant als het de hele tijd aanwezig is. Hopelijk gaat het niet over in spugen. Ik probeer het ook maar te zien als iets positief; er gebeurt iets in mijn lijf!

2. xMomx

xMomx Actief lid

27 mrt 2022
    206
    243
    43
    Vrouw
    Ja ik doe altijd de pretecho’s bij hun. Zij doen ook de ‘7weken echo’.

Dafino vindt dit leuk.
  3. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Ja, de weeiigheid valt bij mij nu nog mee gelukkig. Vooral in de ochtend of als ik wat meer gegeten hebt, maar ik merk wel dat het toeneemt. Ik ben naar mijn idee ook vandaag 6 weken, of morgen? Dus dan zou het nu erger gaan worden, ik heb er nog geen zin in. Ik weet nog wel dat ik dan eigenlijk niet eens in de koelkast kan kijken omdat ik echt nergens zin in heb en dat ik echt zit te prikken in mijn eten met tegenzin. Maar beter dan spugen! Vooral niet te lang wachten met contact opnemen hoor!

Jazz83 vindt dit leuk.
  4. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ooh ben al weer 2 dagen hele tijd weeiig. Dan denk ik dat het over is maar nee.
    Net bijna gespuugd, hele dag dit gevoel is echt naar. Vandaag de verjaardag van mijn zoon die is 7 geworden. Dinsdag mee met de bus op schoolreis. Hopelijk valt het dan mee

5. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Ik heb momenten echt moeite om tabletten te slikken. Ik heb antidepressiva dus moet die trouw elke ochtend nemen :p vandaag kon ik het nauwelijks doorslikken.. heb nog niet hoeven spugen gelukkig, maar het zit mij soms wel eens tot hoog in de keel ..

6. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Ja dat herken ik. Gelukkig niet van antidepressiva, maar wel van gewoon vitamines. Iets minder belangrijk, ik weet nog dat ik vorige zwangerschap ook wel eens ben overgestapt naar Alleen vitamine D en foliumzuur om niet meer zulke grote pillen te hoeven slikken. Maar met antidepressiva heb je minder keus helaas. Sterkte!

7. Mamavanlisi

7 mrt 2022
    61
    112
    33
    Vrouw
    @xMomx aah yes superleuk, gefeliciteerd

xMomx vindt dit leuk.
  8. Mamavanlisi

7 mrt 2022
    61
    112
    33
    Vrouw
    Ja bij mij gaat het ook op en neer. Sinds week 6 is het wel constant aanwezig en steeds meer kwaaltjes erbij

9. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Godsamme, ik moet echt mijn hele dieet omgooien. Mag zowat niks meer eten of drinken :roflmao:. Ben al paar keer in de fout gegaan met garnalen. Ik dacht dat vis gebakken of gefrituurd allemaal mocht maar blijkbaar niet met garnalen en tonijn :o:
    Over een aantal weken ben ik wel gewend.

10. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik was ook verbaasd over de garnalen. Die heb ik vorige zwangerschap gewoon gegeten. Ik heb ze dus vorige week ook gefrituurd gegeten in de sushi.
    Mijn vk was trouwens ook verbaasd. Ze zei dat ze de reden ook niet weet. Maar dat het incidenteel geen kwaad kon. Nu ik het weet neem ik ze niet meer.

Finca vindt dit leuk.
  11. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Mag garnalen nu ook al niet meer? Bij mijn eerste heb ik nog hem veel tonijn gegeten, dat mocht hij mijn tweede niet meer en nu dus garnalen? Nou... We zullen ons er voor de zekerheid maar aan houden pff haha

12. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Nee klopt. Zoek alles op in de app ZwangerHap en daar stond dezelfde reden als tonijn.

13. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja ik dus ook dinsdag nog met de sushi! Gefrituurde garnaal. Ik dronk ook hele dagen thee en in de avond cola zero. Thee nu alleen nog rooibos en een glaasje cola bij het avondeten. Meer niet.
    Mijn eitjes nu ook alleen hardgekookt. Is ook lastig om dat precies te timen.

14. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Met eitjes heb ik nooit moeilijk gedaan overigens haha. En thee beperk ik ook niet, ziet ik verder geen cafeïne drink (ik drink meestal wel maar 1-2 koppen caffeïne houdende thee).

Ik zag net dat sardientjes en makreel nu ook al niet meer mogen, daarmee probeerde ik mijn vette vis binnen te krijgen vorige zwangerschap. En ik had gister zeebaars klaargemaakt, staat nu ook op de zwarte lijst. Ik dacht dat ik het inmiddels wel wist haha. Blijft weinig vis over zo

Dafino vindt dit leuk.
  15. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Er blijft idd niks over, vandaar dat ik zei dat ik alles om moest gooien :roflmao:

16. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    @Finca @Akka omschakelen hè?! Ik dacht dat ik alles ook wel wist, maar toch niet.

De ZwangerHap app is trouwens een aanrader voor iedereen!

Finca vindt dit leuk.
  17. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Pff misselijkheid kwam hier vannacht hard binnen! En hij trekt ook niet echt lekker weg. Mijn stoelgang is ook steeds meer vertraagd, heel frustrerend

18. Pstjepiet

Pstjepiet Bekend lid

16 okt 2015
    667
    367
    63
    Ja is allemaal veranderd he. Ik eet toch al geen vis, maar ik was wel even verbaasd.

Finca vindt dit leuk.
  19. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Ben nu 4+5 en nog niet echt misselijk geweest en dat maakt me weer onzeker. Wss nergens nog goed voor maar pfff. Echt niet leuk deze weken.

20. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Ik ben nu tussen 6+2 en 7 weken zwanger en nu dus pas echt misselijk. Ik werd eigenlijk altijd pas vanaf 6 weken misselijk. Probeer er van te genieten, want grote kans dat het snel komt! Ik moet echt weer uitzoeken wat hier goed valt, beschuitjes met kaas lijkt effectief..

Deel Deze Pagina