Vanochtend hadden wij onze 1e echo. Het zit op de juiste plek én heeft een kloppend ❤️! Iets vooruit gezet, nu op 8 weken. Heel bijzonder en nog steeds erg onwerkelijk.
Uitgerekende datum Januari 2023♡ 1 januari Moeve - 2e kindje 6 januari Klaasje17 - 25 jaar - 2e kindje 7 januari Main2 - 37 jaar - 2de kindje mamavanlisi - 31 jaar - 2e kindje 9 januari Veerle - 31 jaar - 1e kindje Selina26 - 40 jaar - 4e kindje 10 januari xMomx - 32 jaar - 3e kindje 11 januari Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje 12 januari Akka - 29 jaar - 3e kindje 17 januari Dafino - 38 jaar - 5e kindje 19 januari Nixter - 32 jaar - 3e kindje Marijtje85 - 37 jaar - 1e kindje Laura - 25 jaar - 1e kindje 24 januari: JEKplus1 - 33 jaar - 2e kindje Finca - 33 jaar - 1e kindje 26 januari Debby90 - 31 jaar - 2e kindje 28 januari: Pattyx - 27 jaar - 1e kindje Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Afspraken ♡ Intake: Mamavanlisi - 9 juni + 3de echo Moeve - 9 juni Nixter - 13 juni JEKplus1 - 21 juni Finca - 22 juni (+ 2e echo) Debby90 - 23 juni Marijtje85 - 04 juli Eerste echo: Pattyx: 7 juni (vroege echo) Nixter: 8 juni Dafino: 8 juni (vitaliteit echo) Finca: 9 juni (vitaliteit echo) Laura: 14 juni (eerste echo) Marijtje85: 15 juni (vitaliteit echo) Termijnecho: Klaasje17: 14 juni Main2: 15 juni Jazz83; 20 juni xMomx : 21 juni Akka 22 juni JEKplus1 : 29 juni Nixter: 30 juni Marijtje85: 4 juli Debby90: 24 juni Laura: 24 juni Debby90: 24 juni 13 weken echo: Jazz83: 4 juli xMomx : 6 juli Verloskundige: Mamavanlisi : 9 juni Dafino: 20 juni Sterretjes: --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (0) -------------------------------------------- Bevallen ♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Veel succes vrijdag. Heb je zelf gekozen voor curratage, ? Ik moet er morgen heen en mijn voorkeur gaat uit naar tabletten denk ik
Ik snap het ook hoor, ik heb dat ook overwogen, maar ik vind het ook fijn om eerlijk met haar te zijn. En ja het kan mis gaan, maar dat is ook het leven. Qua wachten heb ik haar uitgelegd dat eerst Sinterklaas en kerst nog komen en dan pas de baby. Dat helpt, want Sinterklaas duurt nog een eeuwigheid. Bovendien vindt ze het nu al prachtig, de voorpret. Hoe was het bij je nieuwe baan vandaag? Ik had een wonderbaarlijk fitte dag, zal misschien ook de afleiding zijn. Het was erg leuk. De baas, dus zelf drie jonge kinderen heeft, vroeg uit enthousiasme nog "en wil je ook een derde?" Om toen te beseffen dat dat eigenlijk een vraag was die hij niet kon stellen haha. Maar de positiviteit die er uit straalde was erg prettig.
Wat leuk om te horen over jou eerste werkdag. Die van mij is ook erg positief bevallen. Een uur voor 'sluiting' gaven ze nog aan dat ik best eerder weg kon omdat zo'n eerste dag altijd veel informatie was, maar ik voelde me juist zo energiek dat ik 'gewoon' ben gebleven. Enige is dat ze echt om personeel verlegen zitten dat ik me nu al bijna schuldig voel dat ik er dan een tijd uit ga. Ik weet ook niet hoe lang ik op de groep mag blijven staan met een zwangerschap. Is dus nog even aftasten maar komt vast ook goed!
Ja dat schuldig voelen herken ik wel, alhoewel het hier minder en ding is op die manier, maar je merkt toch dat je denkt, ben ik net begonnen, ga ik al weer even er uit. Maar goed, ik zit er voor de lange termijn.
Ja ik heb zelf gekozen voor curettage. Ik zie het echt niet zitten om het vruchtje en alles tegen te moeten komen. Is m'n eerste keer dus de gyn gaf aan dat hij niet veel problemen verwacht. Er zijn natuurlijk wel risicos, maar die neem ik wel. Ben vanochtend voor de pre op geweest, ik ga geheel onder narcose .. morgen vroeg om half 12 melden en dan hopelijk vol goede moed de toekomst in. Eerst even bij komen van alles.... Veel sterkte voor jou! Hopelijk snel weer verder voor ons beiden.
Heel veel sterkte en beterschap! Ik heb begin februari een curettage gehad en het viel heel erg mee! Was snel weer op de been. Hopelijk kun je snel weer door.
Hoe is het met je @Pstjepiet ? Mijn dochter videobelde vandaag, samen met mij, met oma. (Mijn moeder) Vraagt ze ineens midden in het gesprek 'hé, ben je zwanger?' Ik echt zo; hoezo? 'Ja, je hebt zo'n zwanger hoofd' Haha. Die kende ik nog niet, maar blijkbaar zie je aan mijn hoofd dat ik zwanger ben
Jeetje ik blijf het toch nog wel spannend vinden hoor. Afgelopen 3 dagen gewerkt en best wat hooi op m'n vork genomen. Had ik gisteravond heeel licht roze bij afvegen. En vanmorgen moest ik echt even een kwartiertje zitten omdat ik mn buik een soort voelde samentrekken. De rest van de dag nergens last van, alleen moe. Pfff het is vast niks, maar toch blijft dat gevoel houden van misschien gaat het nog mis ... Hoe is het met de rest hier??
Dat klinkt wel een beet spannend. Misschien is het toch een beetje te gek allemaal en zal je iets rustiger aan moeten doen. Ik merk het hier heel duidelijk als ik te veel doe. Ben de hele dag misselijk maar als ik daarbij ook nog te druk ben/doe moet ik spugen.