Wat fijn dat het je meegevallen is en dat het zkh-personeel zo lief voor je was. Hopen dat je spoedig hersteld en snel weer door kan. Kindjes zijn gelukkig een goede afleiding, dat is fijn! Dit sterrekindje draag je voor altijd in je hart mee, sterkte!
Dat klinkt echt als de betere manier. Zo had ik het in het begin, maar inmiddels in het een alom aanwezige vermoeidheid waardoor je de hele tijd jezelf moet overtuigen om iets te gaan doen en je na een klein wandelingetje al weer kapot bent. De misselijkheid is niet heel erg, maar ik heb wel echt helemaal geen zin in eten en een weeïg gevoel, wat er voor zorgt dat eten ook een veel grotere opgave is dan normaal. Het is bij mij dus niet vreselijk, maar het is wel echt het minimale doen, de dag overleven. In huis is het dus ook best wel een zooi, maar ik leg me er maar even bij neer. Ik wens iedereen jouw zwangerschap!
Uitgerekende datum Januari 2023♡ 1 januari Moeve - 2e kindje 6 januari Klaasje17 - 25 jaar - 2e kindje 7 januari Main2 - 37 jaar - 2de kindje mamavanlisi - 31 jaar - 2e kindje 9 januari Veerle - 31 jaar - 1e kindje Selina26 - 40 jaar - 4e kindje 10 januari xMomx - 32 jaar - 3e kindje 11 januari Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje 12 januari Akka - 29 jaar - 3e kindje 17 januari Dafino - 38 jaar - 5e kindje 19 januari Nixter - 32 jaar - 3e kindje Marijtje85 - 37 jaar - 1e kindje Laura - 25 jaar - 1e kindje 24 januari: JEKplus1 - 33 jaar - 2e kindje Finca - 33 jaar - 1e kindje 26 januari Debby90 - 31 jaar - 2e kindje 28 januari: Pattyx - 27 jaar - 1e kindje Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Afspraken ♡ Intake: Mamavanlisi - 9 juni + 3de echo Moeve - 9 juni Nixter - 13 juni JEKplus1 - 21 juni Finca - 22 juni (+ 2e echo) Debby90 - 23 juni Marijtje85 - 04 juli Eerste echo: Pattyx: 7 juni (vroege echo) Nixter: 8 juni Dafino: 8 juni (vitaliteit echo) Finca: 9 juni (vitaliteit echo) Laura: 14 juni (eerste echo) Marijtje85: 15 juni (vitaliteit echo) Termijnecho: Klaasje17: 14 juni Main2: 15 juni Jazz83; 20 juni xMomx : 21 juni Akka 22 juni JEKplus1 : 29 juni Nixter: 30 juni Marijtje85: 4 juli Debby90: 24 juni Laura: 24 juni Debby90: 24 juni 13 weken echo: Jazz83: 4 juli xMomx : 6 juli Verloskundige: Mamavanlisi : 9 juni Dafino: 20 juni Sterretjes: --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (0) -------------------------------------------- Bevallen ♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heel herkenbaar hoor dit. Bij de andere zwangerschappen ben ik alleen maar doodziek geweest, misselijk, overgeven, medicatie, vroege bekkeninstabiliteit. Ik lag bij die twee continue plat. Nu gelukkig niet, dus zie het echt als een cadeautje! Hopen dat de BI dit keer ook weg blijft, maar daar ben ik wel mee op mijn hoede. Grote kans dat ik daar niet onderuit kom. Gelukkig zal ik dat nu snel herkennen en dus meteen actie ondernemen. Ik hoop dat jullie je ook allemaal snel beter gaan voelen en kunnen genieten! Gun het iedereen zo!
Ja heerlijk, vooral als het vorige keren zo heftig was. Ik heb gewoon altijd een redelijk ok eerste trimester maar wel gewoon uitputtend, maar daarna heb ik beide keren en heerlijke zwangerschap gehad, dus daar ga ik weer voor!
@xMomx dat klinkt echt wel heel goed! Ik hoop dat mijn klachten overgaan als ik in het tweede semester zit. Zou heel graag in augustus nog twee weekjes naar de zon willen, maar heb geen idee of deze klachten in de 18e week weg zijn We gaan het zien. Heb nog maar even niet geboekt
Hier lijkt het elke zwangerschap erger te worden. Bij de oudste had ik opzich niet heel veel klachten in het eerste trimester. Sterker nog mijn bekende hooikoorts en hoofdpijn waren juist zelfs minder. Wel af en toe weeeig en wat vermoeid, maar niet noemenswaardig. (Wel later in de zwangerschap wat problemen gehad met harde buiken, nieren en gekneusde ribben) Bij onze dochter ben ik bijna de hele zwangerschap misselijk geweest, maar niet extreem. Wel erg vermoeid de eerste weken.(bij haar wel een redelijk rustige zwangerschap verder gehad, op de misselijkheid (door lage bloeddruk) na Deze zwangerschap spant tot nu toe de kroon echt kotsmisselijk, al vanaf week 4. Nu wel medicatie voorgeschreven gekregen gelukkig. Vermoeidheid is echt op en top. Ik doe sochtends wat maar smiddag lig ik op de bank bij te komen, soms zelf een middagdutje (als het mogelijk is) er komt erg weinig uit m'n handen. Het huis is inderdaad een zooitje... We hopen maar dat het na het eerste trimester beter is.
Bij onze dochter was dat precies het moment sat ik me beter voelde. Tussen week 16 en 22 voelde ik me eigenlijk kiplekker. Daarna door een lage bloeddruk toch weer klachten.
Ja ik heb wel goede hoop voor je. Vanaf een week of 12-14 begon bij mij de goede periode. Ik was meestal tot een week of 30 echt heel fit. Ik duim voor je!
Die polsbandjes, is dat gewoon een stoffen bandje met een wit ‘knopje’ dat in je pols drukt? Ik heb deze toevallig thuis en gebruik hem altijd op vakantie tegen wagenziekte. Maar bij jou helpt het dus ook voor misselijkheid tijdens de zwangerschap? Ga ze toch maar eens zoeken dan.
Nou ook voor het eerst echt moeten spugen, had al vaker dat ik misselijk was en aan het kokhalsen ben maar nu kon ik het echt niet ophouden. Als ik morgen dan een mooie echo mag hebben neem ik het allemaal voor lief.
Als het goed is ben je nu geweest. Ik hoop dat alles goed is. Ik mag morgenochtend... de spanning begint nu wel op te lopen.
Ik zit nu nog in de wachtkamer voor de verpleegkundige, echo is geweest. Vruchtje zichtbaar met kloppend hartje en perfect op termijn. Alleen zit er iets bij wat ze niet kunnen plaatsen .. kijkt op bloed naast de embryo maar weten ze niet zeker dus ik heb volgende week al een extra echo om te kijken of het minder word of juist groter. Dus aan de ene kant heel blij maar toch ook weer heel ongerust nu door het onbekende.
Uitgerekende datum Januari 2023♡ 1 januari Moeve - 2e kindje 6 januari Klaasje17 - 25 jaar - 2e kindje 7 januari Main2 - 37 jaar - 2de kindje mamavanlisi - 31 jaar - 2e kindje 9 januari Veerle - 31 jaar - 1e kindje Selina26 - 40 jaar - 4e kindje 10 januari xMomx - 32 jaar - 3e kindje 11 januari Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje 12 januari Akka - 29 jaar - 3e kindje 17 januari Dafino - 38 jaar - 5e kindje 19 januari Nixter - 32 jaar - 3e kindje Marijtje85 - 37 jaar - 1e kindje Laura - 25 jaar - 1e kindje 24 januari: JEKplus1 - 33 jaar - 2e kindje Finca - 33 jaar - 1e kindje 26 januari Debby90 - 31 jaar - 2e kindje 28 januari: Pattyx - 27 jaar - 1e kindje Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Afspraken ♡ Intake: Mamavanlisi - 9 juni + 3de echo Moeve - 9 juni xMomx - 11 juni Nixter - 13 juni JEKplus1 - 21 juni Finca - 22 juni (+ 2e echo) Debby90 - 23 juni Marijtje85 - 04 juli Eerste echo: Pattyx: 7 juni (vroege echo) Nixter: 8 juni Dafino: 8 juni (vitaliteit echo) Finca: 9 juni (vitaliteit echo) Laura: 14 juni (eerste echo) Marijtje85: 15 juni (vitaliteit echo) Termijnecho: Klaasje17: 14 juni Main2: 15 juni Jazz83; 20 juni xMomx : 21 juni Akka 22 juni JEKplus1 : 29 juni Nixter: 30 juni Marijtje85: 4 juli Debby90: 24 juni Laura: 24 juni Debby90: 24 juni 13 weken echo: Jazz83: 4 juli xMomx : 6 juli Verloskundige: Mamavanlisi : 9 juni Dafino: 20 juni Sterretjes: --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (0) -------------------------------------------- Bevallen ♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)