Uitgerekende datum Januari 2023♡ 1 januari Moeve - 2e kindje 6 januari Klaasje17 - 25 jaar - 2e kindje 7 januari Main2 - 37 jaar - 2de kindje mamavanlisi - 31 jaar - 2e kindje 9 januari Veerle - 31 jaar - 1e kindje Selina26 - 40 jaar - 4e kindje 10 januari xMomx - 32 jaar - 3e kindje 11 januari Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje 12 januari Akka - 29 jaar - 3e kindje 17 januari Dafino - 38 jaar - 5e kindje 19 januari Nixter - 32 jaar - 3e kindje Marijtje85 - 37 jaar - 1e kindje Laura - 25 jaar - 1e kindje 24 januari: JEKplus1 - 33 jaar - 2e kindje Finca - 33 jaar - 1e kindje 26 januari Debby90 - 31 jaar - 2e kindje 28 januari: Pattyx - 27 jaar - 1e kindje Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Afspraken ♡ Intake: Mamavanlisi - 9 juni + 3de echo Moeve - 9 juni xMomx - 11 juni Nixter - 13 juni JEKplus1 - 21 juni Finca - 22 juni (+ 2e echo) Debby90 - 23 juni Marijtje85 - 04 juli Eerste echo: Pattyx: 7 juni (vroege echo) Nixter: 8 juni Dafino: 8 juni (vitaliteit echo) Finca: 9 juni (vitaliteit echo) Laura: 14 juni (eerste echo) Marijtje85: 15 juni (vitaliteit echo) Termijnecho: Klaasje17: 14 juni Main2: 15 juni Jazz83; 20 juni xMomx : 21 juni Akka 22 juni Debby90: 24 juni Laura: 24 juni Debby90: 24 juni JEKplus1 : 29 juni Nixter: 30 juni Marijtje85: 4 juli 13 weken echo: Jazz83: 4 juli xMomx : 6 juli Verloskundige: Mamavanlisi : 9 juni Dafino: 20 juni Sterretjes: --------------------------------------------- ♡ Jongen (0) ♡ Meisje (0) ♡ Verrassing (0) -------------------------------------------- Bevallen ♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hé wat vervelend. Gelukkig ziet het er met de baby allemaal goed uit. Hebben ze verder nog iets gezegd over wat ze zagen? Zenuwslopend om in het ongewisse te zitten.
Ja klopt. Sea band ofzo. Het is niet helemaal over maar ook niet meer dat ik de hele dag boven de wc hang
Hier vandaag thuis gekomen van een weekendje weg. Morgen inderdaad de controle echo, ik vind het best spannend. Bloeden is nu wel gestopt gelukkig, hopelijk betekent dat voor alles goed nieuws.
Ik heb vandaag ook een echo gehad bij 9+1 en gelukkig kwam de grootte van de baby overeen met mijn zwangerschapstermijn. Ik ben voor nu dan ook echt even opgelucht en kan er weer 2 weken tegenaan tot mijn 11 weken echo.
Nog een half uurtje ongeveer. Ik heb tot nu toe een heel drukk3 ochtend gehad, dus kon nog niet echt zenuwachtig worden. Ik had een heel positief gevoel over deze zwangerschap, maar de zenuwen beginnen nu toch echt wel te komen. Ik hoop dat alles.goed is straks.
Wat doen jullie partners met werk trouwens als ze meegaan naar de echo’s? Ik heb het expres morgenavond ingepland. Maar de intake en echo op 22 juni is in de middag. Kon niet anders.
De echo was in principe goed. Vruchtje, in de baarmoeder, kloppend hartje. Toch voel ik me er niet gerust op. De meting kwam uit op 6 weken, 3 dagen. Nu zeiden ze wel dat die eerste meting meestal iets te klein is. Maar dan nog. Ik testte 13/14 mei positief. Dat ou dan 2 weken en 5/6 dagen zijn . Dat kan toch niet? De termijnecho is nu ook opgeschoven, dus ik moet nu nog 4 weken echo 1 dag wachten. Ik ben er niet gerust op. Zeker omdat onze miskraam van 2017 precies zo ging. Met een goed kloppend hartje, niets bijzodnder, maar met een termijn die volgens mij echt niet kon kloppen.
Jeetje wat vervelend. Kun je niet volgende week of over 2 weken een pretecho plannen? Wie weet is er niks aan de hand. Zou ook geen 4 weken kunnen wachten.
Ik denk inderdaad dat ik dat ga doen. Over 2 weken zijn we op vakantie, dus dan zou het volgende week worden. Maar ik denk wel dat ik dat inderdaad nog ga doen. Ik merk dat ik het niet goed los kan laten. Want het KAN gewoon niet. Pffff....
Ik was tijdens de echo niet zo overtuigend, ik zei wel; dat is flink minder dan ik zelf berekend had. Tien zeiden ze wel dat de eerste meting meestal kleiner uitvalt.
Snap heel goed dat je hier niet direct gerust op bent. Zeker niet als je al een keer een slechte ervaring gehad hebt. Ik zou ook zelf een extra echo plannen volgende week. Met dit gevoel op vakantie gaan is ook niet fijn.
Ik mag maandag middag weer goor een echo, wel op eigen kosten, maar dat is prima. Enkele dagen teruggezet worden was te overzien. Maar hier kan ik niets mee. Wat voor rare berekeningen ik er ook op los laat, het kan eigenlijk niet. Maandag is gelukkig te overzien hopelijk dat het dan iets meer klopt
Mij hadden ze met de 8 weken echo bij de verloskundige ook een week achteruit gezet. Toen heb ik op eigen kosten bij 9+1 een echo laten maken en daarop was alles volgens termijn. Dus ik duim voor jouw dat jouw beebje ook op de juiste afmeting zit bij de volgende echo.
Bedankt voor je reactie. Een paar dagen hoor/zie je wel vaker inderdaad en loopt meestal wel los. Maar een week was ik nog niet eerder tegen gekomen. Fijn dat jij dus wel een positieve ervaring hebt wat dat betreft